וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגורים במוצ"ש: איקאה משנה את שעות הפתיחה בגלל הקורונה

23.6.2020 / 15:03

ברשת טוענים ל"שינויים בהרגלי הצריכה" לאחר הפתיחה המחודשת, ויפעלו במתכונת מצומצמת יותר. החנות תיסגר מוקדם יותר במהלך ימי החול ולא תיפתח כלל במוצ"ש

מי ומה איקאה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

תקופת הקורונה לא הייתה פשוטה לעסקים הגדולים והקטנים, ועל אף שהסתיימה, החיים עדיין לא שבו באופן מלא למסלולם. היום (שלישי) הודיעה איקאה על שינוי בשעות הפתיחה של הרשת - והוא קיצוני למדי.

סניף איקאה בבאר שבע, 4 ביוני 2020. ראובן קסטרו
סגורים במוצ"ש. סניף איקאה בבאר שבע/ראובן קסטרו

באיקאה הודיעו כי החל מ-1 ביולי שעות הפתיחה בימי ראשון עד רביעי יהיו 10:00 עד 19:00 במקום עד 21:00 וביום חמישי תהיה פתוחה הרשת עד 22:00 במקום עד חצות. ביום שישי הפתיחה תהיה כרגיל, מ-9:00 עד 15:00 ובמוצ"ש תהיה החנות סגורה.

"החל מפרוץ משבר הקורונה, חווה העולם משבר כלכלי עצום המשפיע על החיים של כל אחת ואחד מאיתנו. אנו עדים לשינויים בהתנהגות הצרכנית בעולם ובישראל. בתקופה האחרונה, אנו עוסקים בניסיון ללמוד את הרגלי הצריכה החדשים ולהבין את השפעתם על הקמעונאות בכלל ועלינו בפרט", נכתב בהודעה שהוציאו לעובדי הרשת המנכ"ל שוקי קובלץ ויו"ר ועד העובדים עידן מעוז, "השינויים בהרגלי הצריכה ואי הוודאות המלווה את התקופה דורשים מאתנו יוזמה וחשיבה מחדש בהיבטים של שיטות העבודה, הפעילויות בחנויות ובמטה, שעות וימי הפעילות ועוד. אנו מזהים שני שינויים מרכזיים בהרגלי הצריכה. האחד, התמקדות בקניות מוגדרות "על פי צורך" וצמצום תופעת ה- "SHOPPING "והשני, שינויי ב"שעות הצריכה" בשווקים השונים המתבטאת בהפחתה משמעותית של צרכנות הערב והלילה".

עוד נמסר מאיקאה כי ועד העובדים סיכם עם הנהלת החברה על חזרה מידית של 200 עובדים לעבודה סדירה בחנויות. עובדים שלא נקראו לעבודה יישארו בחל"ת עד 31.8, כאשר מי שיבחר לא להמשיך יזכה לחבילת פרישה כספית.

  • עוד באותו נושא:
  • איקאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully