וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: בית ספר רימון מסיים את הסגר התרבותי

רונית מטיאס

24.6.2020 / 10:22

וגם: במרכז לאודר מקדמים תעסוקה בנגב, בבנק מזרחי מייעצים לעמותות, קמפיין חדש לבר זומר ובשיבא מודים לתורמים

חוזרים ושרים

אודי אנג'ל, שירי מימון ויהודה עדר.. אסף לב,
אודי אנג'ל, שירי מימון ויהודה עדר./אסף לב

ענת ואודי אנג'ל, יו"ר רימון, משה סיני המנכ"ל ויהודה עדר נשיא בית הספר, פתחו את אירועי "פסטיבל הקיץ" של בית הספר רימון למוסיקה בזאפה הרצליה, עם המופע השירימון, אחד האירועים הראשונים שהתקיימו לאחר הסרת הסגר התרבותי. שירי מימון, יעל כהן, שושנה, סולנית "לולה מארש" ובוגרת רימון, אסף ליברמן, מגיש תוכניות בכאן; נועם עקרבי, מפיק מוזיקלי; יסמין ישבי, עורכת מוזיקה ראשית בגלג"צ; מנחם גרנית, שדרן ועורך תוכניות בכאן, שימשו כשופטים בתחרות.

ענת אנג'ל ואורה סטיבה. אסף לב,
ענת אנג'ל ואורה סטיבה/אסף לב

רימון מתכנן לקיים במהלך הקיץ עשרות מופעי מוסיקה שפתוחים לקהל הרחב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
seperator

הי דרומה

אורי כרמל, מיטל צור, אבי בניהו, אבי בלשניקוב, אריק מייקלסון, תמר גיל מנחם, ערן בוכלצב ופנינה אביטל. יח"צ,
אורי כרמל, מיטל צור, אבי בניהו, אבי בלשניקוב, אריק מייקלסון, תמר גיל מנחם, ערן בוכלצב ופנינה אביטל/יח"צ

הנהלת מרכז לאודר לתעסוקה מייסודו של רון לאודר, חגגה במסעדת יקוטה בבאר שבע, ארוחת-ערב לסיכום הפעילות המאומצת של המרכז במהלך ימי הקורונה. אבי בלשניקוב, יו"ר הוועד המנהל של מרכז לאודר ונציגו של רון לאודר בישראל, ואריק מייקלסון מנכ"ל JNF ישראל, ארחו את אבי בניהו, היועץ האסטרטגי של רון לאודר; תמר גיל מנחם משנה למנכ"ל מרכז לאודר לתעסוקה; אורי כרמל מנכ"ל ארגון ארץ עיר וד"ר ערן בוכלצב יו"ר הועד המנהל; פנינה אביטל מנהלת פעילות מרכז לאודר; מיטל צור, מנהלת המרכז לפיתוח קריירה באוניברסיטת בן גוריון ובשיתוף מרכז לאודר.

מרכז לאודר הוקם מתוך ההבנה כי פיתוח אפשרויות תעסוקה איכותיות הן המפתח ליישוב הנגב. במהלך ימי הקורונה המרכז פעל למתן מענה תעסוקתי עבור קהילת המעסיקים בנגב מצד אחד ומחפשי עבודה מצד שני, תוך הסתגלות מהירה למגבלות החדשות וסיוע למעסיקים בהטמעתן.

בלשניקוב ברך והודה לאלו שעבדו מהבית, לאלה שעבדו וחשבו מחוץ לקופסא. בימים אלו בהם יש מעל מיליון מובטלים מרכז לאודר לתעסוקה מקבל משמעות חשובה פי כמה, ואמר כי הם מתכוננים לעבודה משמעותית יותר בעקבות השינויים בשוק העבודה לאור הקורונה.

אריק מייקלסון אמר כי עיני הקהילות היהודיות בארה"ב נשואות כלפי הארץ. הפעילות של מרכז לאודר בתקופת הקורונה ראויה לשבח ונותנת השראה לתורמים בתפוצות, ולאור המציאות החדשה החליטו לפתוח אגף חדש שיסייע לעסקים קטנים בנגב וכך יושלם החזון לקידום תעסוקה איכותית בנגב.

בלשניקוב ומייקלסון הודיעו כי זוהי תחילתה של מסורת חדשה, וכל כמה חודשים תתקיים ארוחה במקום אחר בנגב במטרה להכיר ולהתחבר לעסקים המקומיים באזור. בניהו הודה לבבר הבעלים של מסעדת יקוטה, וצייץ ברשתות החברתיות כי השירות, הטריות ומגוון האוכל האותנטי הם לגמרי סיבה לבוא ולבקר בבאר שבע, שכבר הפכה למרכז הארץ.

seperator

מאמצים ומסייעים

תמר סאפר, ניסן לוי, ירון נוידרפר ויריב זולטן. אסף לב,
תמר סאפר, ניסן לוי, ירון נוידרפר ויריב זולטן/אסף לב

ירון נוידרפר, מנכ"ל Social Finance Israel (SFI); יריב זולטן- יועץ שותפויות ופילנתרופיה ב SFI; ותמר סאפר, מנהלת אגף פיתוח ארגוני והדרכה מזרחי טפחות, נפגשו במשרדו של ניסן לוי, סמנכ"ל חטיבת הון אנושי משאבים ותפעול בבנק, לרגל השקת שיתוף פעולה במסגרתו יאמצו שני הגופים 20 עמותות, להן יעניקו ייעוץ פיננסי וסיוע מקצועי על מנת לעזור להם לחזור לשגרה בעקבות המשבר הכלכלי שיצר עבורם וירוס הקורונה. על פי התכנית, SFI יבחרו 20 עמותות הזקוקות ליעוץ והכוונה כשהבנק יצוות לכל אחת מהן יועץ מומחה רלוונטי.

בין העמותות שנבחרו: עמותת ניר - הפועלת לקירוב לבבות, עמותת לב ח"ש, ואיגוד מרכזי הסיוע לנפגעי תקיפה מינית ועוד. לוי ציין כי הוא מקווה שבזכות שיתוף הפעולה עםSFI ובזכות המומחים מהבנק, העמותות תוכלנה לתכנן מחדש את המסלול לאור משבר הקורונה והקושי הפיננסי שאיתו הם מתמודדים בשל כך. נוידרפר הוסיף כי המטרה העיקרית של הפרויקט היא להעניק לעמותות את התקווה לעלות חזרה על המסלול ולספק להן ארגז כלים מעשי להתמודדות עם משברים.

seperator

הפרח בגני

תומר רייזברג ובר זומר. רפי דלויה
תומר רייזברג ובר זומר/רפי דלויה

תומר רייזברג, מנכ"ל רשת תכשיטי מגנוליה, קפץ למלון פאבליקה בהרצליה פיתוח, כדי לברך את בר זומר שנבחרה להיות הפרזנטורית של רשת התכשיטים הבינלאומית "מגנוליה", והצטלמה לקמפיין החדש של הרשת לקיץ 2020 ולחגי תשרי. רייזברג לא ויתר על צילום למזכרת עם זומר.

seperator

יום היוגה

הגר משה ,רוני לוי , רומי אבולפיה. אביעד זיסמן,
הגר משה ,רוני לוי , רומי אבולפיה/אביעד זיסמן

משפחת אירני, בעלת רשת פקטורי 54, חגגה בחנות הנשים פקטורי 54 בקניון TLV, את יום היוגה הבינלאומי עם השקת עולם ה-Wellness שיכלול הרצאות, אימונים, סדנאות וקטגוריה מיוחדת באתר הרשת. המוזמנים נהנו מארוחה ומשקאות בריאות, והרצאה "יוגה מחוץ למזרון" של אודי סהר, נטורופת והרבליסט קליני בנושא תרגול פילוסופיית היוגה בחיי היומיום.

אודי סהר, יפעת אירני , תומר אירני דור אירני. אביכד,
אודי סהר, יפעת אירני , תומר אירני דור אירני/אביכד

בחוגגים: יפעת רוני אירני מבעלי פקטורי 54, תומר אירני, דור אירני; טלי אורן, מנכ"לית הקניון; תום נשר, פרזנטורית פקטורי 54; רומי אבולעפיה, אלינה לוי, שירלי בוגנים, רוני לוי.

seperator

גאלה קורונה

יורם טיץ ורד גרינבוים ויצחק קרייס. משה ברון,
יורם טיץ, ורד גרינבוים ויצחק קרייס/משה ברון

תחת הכותרת: קורונה: יומן מלחמה, ערכה אגודת ידידי שיבא, בהנהלת ורד גרינבוים, משדר LIVE סגור לידידים, שמטרתו הכרת תודה לידידים ולשותפים שנרתמו לרכישת ציוד מציל חיים לטובת המלחמה בקורונה. המשדר שהופק על-ידי משה ברון, נוהל מתוך אולפן שידורים שהוקם במיוחד במרכז סגול לחדשנות בבריאות דיגיטאלית, כשהידידים התחברו מהבית, כולל משדר מיוחד לידידי אירופה ומשדר לידידי אמריקה.

גרינבוים פתחה את המשדר והודתה לידידים שנרתמו ותרמו ברוחב לב לרכישת מכשירים מצילי חיים, פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא סיפר על המסע האישי שלו בימי קורונה וסיכם מה למדו מהמלחמה בקורונה ומה שעוד לפנינו.

יורם טיץ, יו"ר אגודת הידידים הודה לידידים על ההירתמות המיוחדת בזמן הקורונה, וביחד עם ד"ר אייל צימליכמן, סגן מנהל המרכז הרפואי לרפואה וחדשנות, מייסד ומנהל ARC, הציג את פריצות הדרך באבחון וטיפול במגפה, מרובוטים ועד החלל. בין לבין שודרו ברכות מחזקות של שותפים יקרים שהולכים עם שיבא לאורך הדרך, ולקינוח הופעה של מארינה מקסימיליאן מסלון ביתה.

seperator

יהלומים ידידותיים לסביבה

חגית שינובר, אבי כץ ורודני נאסר אל דין. רפי מורי,
חגית שינובר, אבי כץ ורודני נאסר אל דין/רפי מורי

בקניון הגדול בפתח תקווה נפתחה אמש חנות הדגל של X LAB DIAMONDS - מותג תכשיטי זהב המשובצים כולם ביהלומי מעבדה איכותיים שנוצרו מתוך מחויבות חברתית וסביבתית. בהקמת הרשת הושקעו למעלה מ-20 מיליון שקלים.

סניפים נוספים אמורים להיפתח בישראל בחודשים הקרובים, בהמשך מתוכננים להיפתח כ-4-5 סניפים בארץ ובמוסקבה ובלונדון במיקומים אטרקטיביים. חגית-כץ שינובר, מבעלי ומנכ"לית הרשת אמרה כי טכנולוגיה חדשנית מאפשרת כיום ייצור יהלומים בתנאי מעבדה הזהים בכל תכונותיהם ליהלומי הכרייה ובעולם כבר מבינים שאין צורך לפגוע בסביבה על מנת ליהנות מיהלומים מושלמים במחירים אטרקטיביים.

החנות עוצבה בהשראת הירוק שבטבע ובעלים נוספים הם איש העסקים אבי כץ (אקס קופיקס) ושותפים אסטרטגים נוספים.

seperator

סיור השר

טניה כהן-עוזיאלי וחילי טרופר. גיא יחיאלי,
טניה כהן-עוזיאלי וחילי טרופר/גיא יחיאלי

שר התרבות חילי טרופר סייר אתמול במוזיאון תל-אביב לאמנות, עם טניה כהן-עוזיאלי מנכ"לית המוזיאון, השניים ביקרו בתערוכות המוזיאון ביניהן בתערוכה המדוברת "ג'ף קונס: ערך מוחלט, עבודות נבחרות מאוסף מרי וחוזה מוגרבי". התערוכה של האמן האמריקאי המפורסם והיקר ביותר בעולם, מהמוזיאון הדגישו כי הביקור מתאפשר בכפוף להוראות משרד הבריאות והתו הסגול.

seperator

מפתחים ופותחים

ישי דה לאון, מיקי בלומנטל, יענקל'ה טננבוים, אורי גלבוע, עומר מסינגר. יח"צ,
ישי דה לאון, מיקי בלומנטל, יענקל'ה טננבוים, אורי גלבוע, עומר מסינגר/יח"צ

חברת סייברוואן, מפתחת מערכת למניעת הסחות דעת בזמן נהיגה, פתחה את המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב לרגל רישום מניות החברה. אורי גלבוע, מנכ"ל החברה אמר שהנפקת החברה היא צעד חשוב בדרך למהפכה שהם מובילים במאבק בתאונות הדרכים בישראל ובעולם. הסחות דעת של נהג בזמן נהיגה כתוצאה משימוש באפליקציות מסוכנות, הן גורם עיקרי לתאונות הדרכים בעשור האחרון ולאובדן מיותר של חיי אדם. גלבוע הזמין את השרה מירי רגב להצטרף אל החברה במאבק בתאונות הדרכים.

בחוגגים: ישי דה לאון, שותף, פאהן קנה, מיקי בלומנטל שותף מנהל פאהן קנה, יענקל'ה טננבוים יו"ר סייברוואן, אורי גלבוע מנכ"ל סייברוואן.

seperator

טיול כחול לבן

איתמר ניר אמיר הלוי. עידו שחם,
איתמר ניר, אמיר הלוי/עידו שחם

איתמר ניר, סמנכ"ל פגסוס, אירח את אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות, לטיול ראשון שמקיימת החברה במסלול ירושלים - צפון ים המלח שתוכנן בעקבות סיפורי התנ"ך בדגש על התהוות הנצרות.

הלוי אמר שכולם מתלוננים על המצב אבל כשניר, מומחה בטיולים בחו"ל, פנה אליו ואמר שהוא לא מחכה לממשלה שתעשה עבורו אלא החליט לעשות בעצמו, להתארגן ולהתחיל לשווק טיולים בישראל, נענה לבקשתו להגיע ולהתרשם ואמר כי בחודשים אלו ירושלים עומדת בדרך-כלל על תפוסה של 2 מיליון תיירים מחו"ל, בתי מלון מלאים, מסעדות פעילות סביב השעון. ניר הסביר שעד שיפתחו השמיים, שמו להם למטרה לעודד את תיירות הפנים "כחול לבן".

seperator

נפגשים ומפתחים

אמיר פרשר והנס דוקטר. מקור מיכל אורן,
אמיר פרשר והנס דוקטר/מקור מיכל אורן

אמיר פרשר, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי באנבידיה (מלאנוקס), ארח במשרדי החברה ביוקנעם משלחת משגרירות הולנד ובראשה השגריר הנס דוקטר. פרשר הציג את טכנולוגיות החברה ואת תהליכי הייצור במעבדות, ושוחח עם דוקטר על שיתופי פעולה אפשריים בין אנבידיה לחברות מהולנד ועל תכניות מו"פ עם האיחוד האירופי.

seperator

חוויה אולימפית

אופיר גוטמן לינוי אשרם. עמית שיסל,
אופיר גוטמן לינוי אשרם/עמית שיסל

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל, החתים את המתעמלת האמנותית לינוי אשרם, על חוזה לעונה נוספת כפרזנטורית של מותג ALWAYS, במסגרתו תוביל את קמפיין Always Platinum. מועד החתימה על החוזה נקבע באופן סמלי ב-23 ביוני - היום האולימפי הבינלאומי. גוטמן אמר כי אשרם היא לא רק מודל לחיקוי לנשים צעירות בענף הספורט בו היא מתחרה, אלא מהווה השראה גם בשל תכונות האופי העוצמתיות שלה, כמו חתירה בלתי מתפשרת למצוינות, משמעת עצמית גבוהה ואורך רוח".

seperator

עבודה בערבה

אריאל משעל ואייל בלום. גילה טל,
אריאל משעל ואייל בלום/גילה טל

המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל חנך את מתחם העבודה המשותף הראשון בערבה התיכונה "קליקה ערבה תיכונה", המשתרע על שטח של 400 מ"ר. המתחם יעניק לתושבי הערבה התיכונה שירותים מגוונים כגון מנטורינג, פיתוח כלכלי ועסקי, שיווק באינטרנט ועוד. המתחם נפתח במסגרת מהלך להקמת רשת של כ-45 מתחמי עבודה משותפים ומסובסדים בפריפריה החברתית והגיאוגרפית בהיקף כולל של 90 מיליון שקל.טקס הפתיחה התקיים במעמד מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל אריאל משעל וראש המועצה אייל בלום.

אריאל משעל, מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל אמר כי אין שום סיבה שליזם שחי בערבה התיכונה לא יהיה מתחם עבודה משותף מתקדם ליד הבית, ומתחם "קליקה ערבה" תיכונה יחבר בין קהילות טכנולוגיות בכל רחבי הארץ ויאפשר ליזמים להיות מקושרים עם יתר מתחמי העבודה המשותפים שהקים המשרד בנגב, בגליל ובפריפריה החברתית.

seperator

מדע היופי

רונית שגב ולירז צ'רכי. אמיר יהל,
רונית שגב ולירז צ'רכי/אמיר יהל

המדענית רונית שגב, בעלת חברת הקוסמטיקה המדעית ביופור, משיקה קמפיין חדש עם הפרזנטורית לירז צ'רכי. הקמפיין עולה לרגל השקת סדרת מוצרים חדשה של החברה בתקציב של כמיליון שקל ויכלול עיתונות, מגזינים, דיגיטל, פעילות ברשתות החברתיות ושילוט אצל קוסמטיקאיות נבחרות.

במסגרת הקמפיין תחשוף ביופור לראשונה את סדרת המוצרים עם האפקט הכפול המותאמים לטיפול בעור הפנים גם בחודשי הקיץ.

seperator

בקטנה

+ קרן המלגות של בנק הפועלים בשיתוף המכללה האקדמית ספיר ועמותת פעמונים, סיכמו את פרויקט ליווי משפחות לעצמאות כלכלית. במסגרת המהלך, 32 סטודנטים מהמכללה עברו הכשרה להתנהלות כלכלית נכונה ובאמצעות הכלים שרכשו, ליוו לאורך השנה משפחות שנקלעו לקשיים כלכליים חובות גבוהים, תהליכי הוצאה לפועל ועוד ובחרו להיכנס לתהליך לשינוי כלכלי.

בשנה האחרונה בנק הפועלים תרם כ-3 מיליון שקל במלגות לסטודנטים באוניברסיטאות ומכללות בישראל, מתוך אמונה כי באמצעות מלגות אלה הוא מסייע בחיזוק דור הסטודנטים ובאיתנותם הפיננסית, וכמובן בדור הילדים והנוער, שמקבל מהם כלים ומיומנויות למצוינות תעסוקתית והשראה אישית.

+ביטוח ישיר יוצאת ב"קול קורא" לטכנולוגיות ישראליות, בשיתוף עם Start Up Nation Central והקרנות ויולה ומונטה, שמזמין סטרטאפים ויזמים ישראלים להציע פתרונות חדשניים לייעול הטיפול בתביעות המבוטחים ופיתוח מוצרי ביטוח חדשניים. הסטרטאפ שייבחר יקבל כ-200,000 שרל וליווי על-ידי מנטורים מבכירי החברה, בתחומי ה-IT, שיווק, אופרציה, אקטואריה, רגולציה ועוד. ניתן להירשם לאתגר עד 8.7.20, קובי הבר, מנכ"ל ביטוח ישיר ופאנל שופטים מביטוח ישיר, יכריזו על הזוכה ב- 6.8.20.

+היזם האילתי, אבי כראל הבונה את מלון בראון 42 מעלות, צילם קמפיין למתחם המלונאות הראשון שנבנה באילת אחרי 17 שנה, דווקא בימי הקורונה, החברה גייסה פרזנטור מקומי, דוגמן אילתי לשעבר וכיום יזם נדל"ן בעצמו, שהחליט להצטלם לפרויקט על-מנת לקדם את התיירות לאילת. הקמפיין צולם במשך יומיים במלון לייטהאוס בתל אביב, בחופי אילת, בבר המאנקיס ובמדבר וצפוי לעלות לאוויר בשבועות הקרובים. את הקמפיין הפיק טל אגסי החתום על מאות פרסומות כדוגמת קמפיינים לעיר אילת, לאי קורפו ביוון, למכון הישראלי לדמוקרטיה ועוד.

+ מרכז בנייני האומה ירושלים אירח את הקונצרט הראשון של התזמורת הפילהרמונית הישראלית בעידן קורונה, שר התרבות והספורט חילי טרופר נשא דברים ואמר כי אחרי שלושה חודשים ארוכים של קיפאון, חוגגים את חזרתם של מופעי התרבות.

הוא אמר כי הוא שמח ונרגש להיות עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית ועם הקהל הנפלא שהגיע והבטיח כי זו תחילתה של תקופה בה מופעי התרבות מצפון ועד דרום יחזרו לפעולה, בתקווה שהקורונה תאפשר ואמר כי יש לו אחריות רבה ונכונות גדולה להחזיר את ענף התרבות לשגרה בזמן קצר ככל האפשר.

+בחברת ההייטק סולוטו וקהילת LGBTech ערכו מיט-אפ מיוחד לכבוד חודש הגאווה, במהלכו הוזמנו חברי וחברות הקהילה לספר על התהליכים שעברו במהלך הקריירה ולהשתתף בפנאל על גאווה והייטק.

+במלון כפר מכביה הושק בשיתוף "סוויט אקטיב", מתחם אקסטרים חדש הגדול ביותר בארץ בשטח פתוח של למעלה מ-1200 מ"ר. מתחם האקסטרים כולל 2 מסלולי אקסטרים לנוער ובוגרים ולילדים מעל גיל 4. המתחם כולל מגוון של כ-8 מסלולי אקסטרים של מכשולי קפיצה טיפוס סולמות וקירות גובה. דרור מורד מנכ"ל "כפר מכביה" ציין שמתחם האקסטרים מהווה ציון משמעותי להפיכת מועדון כפר מכביה למוביל בישראל בספורט מקצועי ועממי ומיועד גם לאנשים פרטיים וגם לחברות עסקיות.
+עשרות מנהלי עמותות השתתפו במפגש זום שיזמו קבוצת עוגן, מנטאור (מיזם של קרן-שמש, ivn, הסוכנות היהודית וקרנות הביטוח הלאומי) ו"מנהיגות אזרחית"- ארגון הגג של המגזר השלישי והחברה האזרחית בישראל, שכותרתו "פילנתרופיה חדשה - הלוואות חברתיות למלכ"רים, ליווי פיננסי ומנטורינג". המפגש נועד לחשוף בפני מנכ"לים ומנהלי כספים במלכ"רים ועמותות את האפשרות לקבלת סיוע של הלוואות בריבית נמוכה וקבועה ללא ערבים, ולהשתלב בתכנית המנטורינג לעמותות שמציעה הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully