וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא האמנתם שאפשר להקליט אודיו ככה: המיקרופונים שישנו לכם את היצירה

בשיתוף סטודיולנד מצלמות בע"מ, בשיתוף סטודיולנד מצלמות בע"מ

28.6.2020 / 13:52

אם אתם זמרים, פודקאסטרים, מעבירים מצגות או אפילו עושים ריאיון עבודה מהבית, המיקרופונים של Boya, אותם מייבאת לישראל סטודיולנד באופן רשמי, ישדרגו אתכם בזכות קליטת האודיו האיכותית במיוחד שלהם. עכשיו הם גם מציעים אוזניות בלוטות' מושלמות

מיקרופון אלחוטי. ShutterStock
מיקרופון אלחוטי/ShutterStock

פעם, הכל היה מסובך ומורכב יותר. בשביל לדבר בטלפון היינו צריכים לסובב חוגה שוב ושוב, כדי לראות טלוויזיה שיחקנו עם האנטנה עד שהתמונה הסתדרה ובשביל להקליט משהו, הלכנו לאולפן מיוחד ומסורבל. כל זה היה פעם.

כיום לעומת זאת, אנחנו חיים בעולם טכנולוגי ומודרני, שמשתנה ללא הרף ומאפשר לנו גישה למוצרים הכי טובים בשוק, כאלה שבזכותם ניתן לייצר משהו איכותי וברמה גבוהה במיוחד, לגמרי בעצמנו.

חברת Boya היא חברה המתמחה בכל הנוגע להקלטת סאונד מקצועי, ועוד המון מעבר לכך. אם אתם מקווים להקליט את הסינגל הבא שיכבוש את העולם, את הפודקאסט שכולם ידברו עליו מחר או כל דבר אחר, המוצרים של Boya יעשו עבורכם את העבודה באופן מושלם.

Boya מפתחת במעבדות שלה את המוצרים האלקטרו-אקוסטיים הכי איכותיים שיש, בזכות מחקר ופיתוח. היא מציעה מיקרופונים מכל הסוגים, שמתאימים לכל השימושים ומספקים את חוויית המשתמש הכי נוחה, נעימה ומוצלחת. Boya מייצרת עשרות סוגי מיקרופונים, המשתלבים בקלות בכל מותג בינלאומי, כולל GoPro, Nikon, Canon, Sony, Panasonic ועוד, ומוצרי אפל למיניהם (אייפון, אייפד וכו').

מיקרופון אלחוטי BY-WM4 Pro-K1 סטודיולנד boya. יח"צ,
מיקרופון אלחוטי מדגם BY-WM4 Pro-K1/יח"צ

בקטלוג 2020 של Boya תוכלו למצוא שלל מוצרים חדשניים ומעולים, שיעזרו לכם לייצר בדיוק את התוכן שאתם חולמים עליו ולספק לו סאונד מושלם. כי מה יותר גרוע מלהקליט משהו ורק אז לגלות שאי אפשר באמת להבין מה אתם אומרים והכל נשמע כאילו בדיוק עברתם באיזו מנהרה?

תחת קטגוריית המיקרופונים, ישנן אפשרויות רבות, כולל מיקרופון USB, מיקרופון למצלמות דיגיטליות מקצועיות, מיקרופון לאולפן, מיקרופון אלחוטי, מיקרופונים לסמארטפונים ועוד.

במסגרת המיקרופונים האלחוטיים למשל, תמצאו את ה-BY-WM4 Pro, הכולל בין היתר את דגם ה-PRO-K1, מיקרופון אלחוטי דיגיטלי וקומפקטי במיוחד, שמתאים מאוד לצילומי ראיונות בזכות הנוחות והמרחק שהוא מאפשר לכם להשתמש בו-60 מטרים מהמקלט. ה-PRO-K2 הוא ערכה דו-ערוצית, הכוללת שני מיקרופונים אלחוטיים ומקלט נייד. זו הערכה המושלמת להקלטת שני דוברים במקביל על מכשיר נייד, מצלמה ועוד - כדאי להשתמש בה לכל ריאיון, פודקאסט או עבודת שטח שתעשו.

סדרת BY-M1 כוללת שני סוגי מיקרופונים המתחברים לצווארון החולצה. הם גם מספקים סאונד ברמה גבוהה וגם מנקים את רעשי הרקע, כך שתוכלו לדבר באופן חלק מול קבוצת אנשים ולחבר את המיקרופון היישר לסמארטפון או למצלמה שלכם. בנוסף, הדגם BY-HLM1 הוא מיקרופון דש שניתן להסתיר באופן דיסקרטי בתוך החולצה הודות למבנה חדשני.

מיקרופון BY-MM1 סטודיולנד boya. יח"צ,
מיקרופון BY-MM1/יח"צ

אם אתם משתמשים רבות בסמארטפון שלכם לשיחות (ומי מאיתנו לא), חשוב שתדעו שישנם מיקרופונים באיכות מעולה שמתחברים היישר למכשיר. ה-BY-DM100 יוצר במיוחד עבור מכשירי אנדרואיד, ה-BY-DM200 למכשירי אפל ואילו ה-BY-MM1 וה-+BY-MM1 הם מיקרופונים אוניברסליים, שמתחברים לטאבלטים, מחשבים ניידים ועוד. בימים בהם אנחנו מנסים להישאר בבית כמה שניתן ולעיתים צריכים לקיים ריאיונות עבודה או להעביר מצגות, מיקרופון איכותי יכול לעשות את ההבדל.

אם אתם גם מצלמים את עצמכם או אחרים בווידיאו, boya מציעה מיקרופוני "שוטגאן", שמתיישבים בנינוחות על ראש המצלמה ומספקים הקלטת אודיו איכותית ומלאה. אפשר למצוא סוגים לשימוש ביתי, כמו ה-BY-BM3051S, מיקרופון סטריאו/מונו שנועד למצלמות DSLR בין היתר וניחן ברגישות משופרת לסינון רעשי רקע. ברמה המקצועית יותר, ל-boya יש מספר מיקרופונים, כמו ה-BY-BM6040, מיקרופון קונדנסר עמו ניתן לצלם סרטי קולנוע אמיתיים, אירועי חדשות, צילומי טלוויזיה בשטח ועוד.

אם אתם יותר בכיוון של מוזיקה, ישנן לא מעט אפשרויות, כמו ה-BY-BM58, מיקרופון ווקאלי, שיספק לכם את הסחורה באופן פנטסטי בהופעות חיות, הצגות, פגישות רבות משתתפים ועוד. למתקדמים, ישנו מיקרופון קונדנסר מקצועני, ה-BY-BM6060.

ב-boya גם מציעים מתאמים למיקרופונים שלהם, מגני רוח ועוד וכעת, גם אוזניות Bluetooth נהדרות מדגם BY-AP1. מדובר באוזניות הנוחות ביותר שתוכלו לחשוב עליהן. הם מגיעות בשני גדלים, כך שתוכלו להתאים אותן לאוזן שלכם וליהנות בזכותן מאיכות שמע שלא הכרתם. אם אתם מאזינים למוזיקה, פודקאסטים, שידורי ספורט ועוד - זה בדיוק מה שאתם צריכים. הן שוקלות פחות מחמישה גרם ויאפשרו לכם תנועה חלקה, אם אתם בדיוק באמצע ריצה, הליכה במשרד או טיול.

האוזניות נכנסות בקלות לכיס, ניתנות לטעינה בלי שום בעיה והסוללה שלהן תאפשר לכם להקשיב לדברים במשך 22 שעות ללא צורך בטעינה נוספת, מספיק לא רק ליום אחד של פעילות, אלא כנראה אפילו לשניים!

לאתר סטודיולנד

אוזניות בלוטות' by-ap1. יח"צ,
אוזניות בלוטות' by-ap1 של boya/יח"צ
בשיתוף סטודיולנד מצלמות בע"מ, בשיתוף סטודיולנד מצלמות בע"מ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully