וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיוק מה שחיפשתם: הדרך שלכם לקריירה מצליחה

בשיתוף המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט, בשיתוף המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט

26.7.2020 / 10:59

מצאנו את המסלול הנכון בשבילכם: הכירו את התואר במשפטים, בו תלמדו בשיטת לימוד ייחודית, הנפוצה במוסדות מובילים בעולם, ותקבלו ליווי אישי מהמרצים, מההתחלה ועד שתהיו מוכנים לנצח בבית המשפט. כל אחד מכם יכול להצליח

צילום: עידו שחם עריכה: דפי מקל

סביר להניח שמתישהו גם אתם התמכרתם לאיזו סדרת טלוויזיה אמריקאית המתרחשת בין כתליו של בית משפט ואולי אפילו אמרתם לעצמכם שזה נראה מעניין ומגניב ולמה שלא תנסו בעצמכם. אם זה אכן קרה - הנה ההזדמנות שלכם. רק זכרו, מה שנראה פשוט בטלוויזיה, מצריך הכשרה והכוונה במציאות.

איך עושים את זה נכון? כדי להיכנס לדיון בבית המשפט, ולצאת ממנו בצד המנצח, עורך הדין עובר מסלול מרתק, שמתחיל בלימודי המשפטים. שם, הוא מקבל כלים המסייעים לו להיות מוצלח בתפקידו, זוכה להזדמנויות הראשונות שלו בהתנסות מעשית וממשית ומבין כיצד הוא יוצא עם ידו על העליונה מהתיק בו הוא מטפל.

במסגרת לימודי התואר הראשון במשפטים, במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט בהוד השרון, ידאגו שגם אתם תעברו את כל המסלול הזה, ותגיעו מוכנים לדבר האמיתי. איך? בזכות תכנית "מטרה". התכנית הוכנסה למסלול הלימודים משנה א' ועד למרתון לפני בחינות הלשכה בשנה ד'. במסגרת התכנית ניתן דגש על שילוב שלושת האלמנטים העיקריים, החיוניים להצלחה במבחני הלשכה: הקניית ידע, פיתוח מיומנויות ומודעות לרכיבים המנטליים והיישומיים.

אלמנטים אלו נלמדים ומועברים על ידי שיטת הלימודים HOTS - Higher Order Thinking Skills, הנפוצה במוסדות מובילים בעולם. שיטת HOTS מפתחת מיומנויות למידה, הבנה והשלכה, יכולות אנליטיות וחשיבה יצירתית. לא רק משננים את החומר הנדרש וזוכרים אותו בלי תכלית, אלא גם מבינים אותו לעומק ולומדים לסגל למידה עצמית של סוגיות ונושאים חדשים ברמה גבוהה, כאלה שסביר להניח שתפגשו במקום העבודה העתידי שלכם.

למה ללמוד?
לימודי משפטים הם המבוקשים ביותר בישראל כיום וכל אדם המעוניין להפוך לעורך דין מחויב בהם. כל שנה, למעלה מ-2,000 סטודנטים בישראל סיימים בהצלחה את לימודיהם וניגשים למבחני הלשכה, בתקווה להפוך לעורכי דין מורשים. מדוע מדובר בתואר מבוקש כל כך? כי הוא דינמי ומלא במקרים חדשים בהם נתקלים במהלך העבודה, וכי הוא פותח דלת לאפשרויות רבות, כולל בתחום הפלילי, העסקי, תחום הגישור ואחרות. כל אחד יכול למצוא את מקומו.

לימודי התואר אינטנסיביים וכוללים מגוון רחב של קורסים: דיני חוזים, דיני נזיקין, דיני קניין, דיני עונשין, דיני מחשבים, דיני ראיות ועוד. ומיקוד חדש בתואר במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט - דגש גם על עולם הטכנולוגיה, מתוך הבנה שההייטק הולך ומתפתח כל הזמן וזקוק לעורכי דין שיודעים להתמודד עם סוגיות הקשורות לבינה מלכותית, פרטיות ועוד ולהבין את התחום בצורה המדויקת ביותר.

עורך דין. ShutterStock
המסלול הנכון עבורכם/ShutterStock

איפה ללמוד?

בישראל ישנם לא מעט מקומות בהם ניתן ללמוד תואר ראשון במשפטים. במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט מציעים לימודי משפטים במסלולי בוקר ובמסלולי ערב, כך שגם אם הבנתם שזה הייעוד שלכם אחרי שכבר התחלתם לעסוק במשהו אחר, זה לא יעצור מבעדכם. לימודי תואר במשפטים מתאימים לכל שלב בחיים ויאפשרו לכם לפתוח את הראש בפני הזדמנויות ורעיונות חדשים ומרתקים, לא משנה מאיזה רקע או תחום אתם מגיעים.

בניגוד לאי אילו מקצועות אחרים, כדי לעסוק במשפטים חייבים ללמוד ולצבור ניסיון מקדים ולשם כך תיקחו חלק בתוכנית לימודים גדושה, שתוודא שאתם יוצאים מוכנים לעולם ומצליחים להשתלב בתחום - הסטודנטים מתנסים בכ-12 קליניקות מעשיות הפועלות במרכז ובכך, הם גם תורמים לקהילה.

סטודנטים מצטיינים יכולים לקחת חלק בתכנית "צמרות" - תכנית ייחודית במסגרתה הם זוכים במלגת לימודים ונהנים מפיתוח וטיפוח אקדמי ומשקט כלכלי. התכנית, הכוללת 15 סטודנטים, מתאימה לאלה שרוצים להקדיש עצמם ללמידה איכותית בסביבה מעריכה ותומכת. הסטודנטים אף זוכים לליווי אקדמי אישי מצוות המרצים ונהנים מנקודת מוצא נהדרת להמשך הקריירה.

מה עושים אחרי הלימודים?

אחרי שתסיימו את התואר הראשון, ייפתחו בפניכם מגוון אפשרויות, כאשר תחילה תידרשו להשלים תקופת התמחות ולעבור את מבחני הלשכה. הלימודים יכינו אתכם לכך, בעזרת הקניית ידע תיאורטי ומעשי בחקיקה ופסיקה, מושגים מעולם המשפט, עקרונות יסוד של שיטות משפטיות ומחקרים אקדמיים בנושאים שונים. כחלק מההכנה שלכם לקראת מבחני לשכת עורכי הדין, תשתתפו במרתון תרגולים ותיקחו חלק בתכניות ליווי אישיות, שיכינו אתכם באופן הטוב ביותר לבחינה הגדולה.

אחד השירותים המשמעותיים ביותר המוענקים לסטודנטים הוא המרכז להכוון קריירה. בעזרתו, נחשפות בפני הסטודנטים אפשרויות שונות לבחירת התמחות וקריירה והוא פועל על מנת לסייע להם להשתלב בעולם התעסוקה, במגזר הפרטי והציבורי. בנוסף, המרכז מלווה את המעסיקים השונים בתהליך בחירת הסטודנט המתאים ביותר עבורם.

המרכז מקיים שיתוף פעולה עם משרדי עריכת דין רבים בישראל, כמו גם עם הפרקליטות ומעסיקים נוספים, למען השמת מתמחים. למעלה מ-80 אחוזים מהסטודנטים המסיימים את לימודי התואר במשפטים במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט מתקדמים בהצלחה לשלב השמת המתמחים, כאשר רק בחודש האחרון בוצעה השמה לכ-15 מבוגרי התואר למשרדי עו"ד מובילים, לפרקליטות ועוד.

בשיתוף המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט, בשיתוף המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully