וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT השיקה את תכנית הבידור החדשה: "הביוטריות"

25.6.2020 / 12:31

תשעה מתמודדים ומתמודדות יתחרו על תואר "הביוטר/ביוטרית הבא של ישראל", בתכנית בהנחיית אנה ארונוב ובהשתתפות פאנל שופטים ומנטורים מעולם הרשתות החברתיות והביטוי. התכנית תשודר החל מה-6.7, בימי שני ורביעי, ב-19:30 ב-HOT בידור ו-HOT VOD

השקת הביוטריות. רפי דלויה
צופים בהשקה/רפי דלויה

חברת HOT השיקה אתמול (רביעי) את התכנית החדשה שלה, "הביוטריות" בהנחיית אנה ארונוב. "הביוטריות" תשודר החל מה-6 ביולי, בימים שני ורביעי, בשעה 19:30, ב-HOT בידור וב-HOT VOD.

במסגרת התכנית, תשעה מתמודדים ומתמודדות עם תשוקה לעולמות הביטוי והרשתות החברתיות יתחרו על תואר "הביוטר/ביוטרית הבאה של ישראל". הזוכה יזכה להיות חלק מנבחרת התוכן של סופר-פארם.

אנה ארונוב השקת הביוטריות. רפי דלויה
המנחה אנה ארונוב/רפי דלויה

המתמודדים והמתמודדות ידרשו לעמוד בשלל משימות מעולמות התוכן ברשת והביטוי ויקבלו ליווי והדרכה מארונוב ומצוות השופטים, הכולל את אשלי בקשי וקסמן, עדו גרינברג (איש התוכן העומד מאחורי המותג המצליח MISMAS), שלי גפני, ירדן הראל, קווין רובין, יוני פרוים, נועה כהן ואחרים.

במהלך העונה, המנטורים יתנו למתמודדים את כל הכלים המקצועיים להם הם זקוקים על מנת להצליח בתחום והכל, בתוך "ביוטי הול" ייחודי, המצויד במיטב מותגי האיפור וכל מה שצריך בשביל לצלם סרטונים לרשת.

לאירוע ההשקה, שנערך ברביבה וסיליה במתחם G בתל אביב הגיעו גם כמה ממשתתפי התחרות, כולל יולי מאנה (בתו של רוני מאנה), ישראל וולמן, שאנטי ורבים וטובים נוספים.

אשלי וקסמן בקשי שלי גפני השקת הביוטריות. רפי דלויה
אשלי בקשי וקסמן ושלי גפני/רפי דלויה
יולי מאנה השקת הביוטריות. רפי דלויה
יולי מאנה/רפי דלויה
המשתתפים בתכנית "הביוטריות". רפי דלויה
המשתתפים בתכנית "הביוטריות"/רפי דלויה
מתמודדי "הביוטריות" בהשקת התכנית. רפי דלויה
המשתתפים בתכנית "הביוטריות"/רפי דלויה
המשתתף ב"הביוטריות" ישראל וולף. רפי דלויה
המשתתף ישראל וולף/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully