וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חקיין": אילון מאסק פתח חזית עם ג'ף בזוס

26.6.2020 / 21:24

מנכ"ל טסלה הגיב לידיעה לפיה אמזון רכשה את סטארטאפ הרכבים האוטונומיים "Zoox" ב-1.2 מיליארד דולר, ובציוץ טוויטר קרא לבזוס Copy Cat

מכוניות טסלה/טסלה

אמזון רכשה אתמול (חמישי) את סטארטאפ הרכבים האוטונומיים Zoox במחיר של 1.2 מיליארד דולר. זו לא הרכישה הראשונה, מן הסתם, של החברה, אבל היא ספציפית הרתיחה את אילון מאסק, מנכ"ל טסלה, שמפתחת רכבים שנוהגים עצמאית כבר זמן רב. את כעסו הפנה מאסק כלפי המנכ"ל והמייסד של אמזון, ג'ף בזוס.

"ג'ף בזוס הוא קופי-קאט", צייץ מאסק, שכבר הבטיח ב-2 ביוני שהוא לוקח הפסקה מטוויטר וחזר כעבור יומיים בלבד. מאסק מבין שכניסה של אמזון לשדה המכוניות האוטונומיות יהפוך את התחרות לקשה במיוחד עבורו, אבל העקיצה לא מכוונת רק כלפי בזוס, משום שלטסלה ולזוקס יש היסטוריה של חילופי מהלומות וירטואליות. ב-2019 אמר מאסק כי המכוניות של טסלה יהיו כל כך מצוידות, שהנוסע במושב הנהג לא יצטרך להסתכל לכביש. מייסד זוקס ג'סי לוינסון אמר בתגובה בריאיון כי אין שום סיכוי שזה יקרה.

אגב, מחירה המוערך הקודם של זוקס עמד על 3.2 מיליארד דולר, אבל הקורונה והתחזית לפיה המכוניות האוטונומיות לא ייכנסו לשוק מהר כפי שציפו הורידו את ערכה, עד למחיר המציאה שבו רכשה אמזון את החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully