וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי רחוק משוקו ולחמניה: הקייטנות הייחודיות של הקיץ

28.6.2020 / 9:25

אם בעבר קייטנה הייתה פעילות פנאי שגרתית, הקייטנות היום מגוונות בהרבה מאוד תחומים, מקורסי מוזיקה, דרך שיט ואפילו לימוד שפות בצורה מעניינת ולא שגרתית. קבלו סקירה של כמה מהן

אנחנו כפסע לפני החודש הגדול וגם השנה, למרות הקורונה, ייפתחו אין ספור קייטנות, וכל זאת בצל משבר כלכלי וחינוכי שליווה אותנו בחודשים האחרונים. אז ימי השוקו והלחמניה העליזים מאחורינו, אבל גם הלימודים. מגוון הקייטנות הייחודיות עולה משנה לשנה. ריכזנו עבורכם כמה כאלה.

שיט מפרשיות. איתמר גרינברג,
יוצאים לים. קייטנת השיט במרכז דניאל/איתמר גרינברג

קורסי קיץ לנוער של מכללת BPM, הבית של תעשיית המוזיקה

מה בתכנית: מגוון קורסים מקצועיים בנושאים שונים: מתקליטנות ועד הפקה מקצועית של מוזיקה אלקטרונית, תוכנות מקצועיות כמו אבלטון, קיובייס ו -FL STUDIO. כך, למשל, בקורס די ג'יי לנוער רוכשים את הבסיס התיאורטי והמעשי הדרוש להתחלת העבודה כ-DJ, תוך תפעול ציוד מתקדם ביותר. בקורס FL Studio לומדים על התוכנה שכבשה בסערה את עולם ההפקה האלקטרונית, וכיום נמצאת בשימוש ע"י המפיקים הגדולים בעולם ההיפ-הופ, טראפ, דאבסטפ ואלקטרוניקה.

גילאים: מגיל 12-13 ועד 17 (תלוי בקורס).

מיקום: תל אביב.

תאריכים: מחזור ראשון 2/3.8 - 11/13.8. מחזור שני - 12/16.8 - 20/26.8.

מחיר: 2500 שקל.

קייטנת שיט ייחודית, מרכז דניאל לחתירה

הקייטנה מעניקה לילדים חוויה מהנה ומלמדת של ספורט ימי. במרכז קיים צוות מאמנים ומדריכים מהשורה הראשונה בארץ, ששמים דגש על פיתוח עבודת צוות, מנהיגות, אחריות, מיומנות טכנית, פיתוח בטחון עצמי ואהבת הים. בקייטנה ילמדו הילדים מיומנויות הפלגה בסירת מפרש מדגם אופטימיסט, היכרות עם רוחות, זרמים, גלים, חבלים ומושגים בימאות, גלישת גלים, גלישת רוח, קיאקים בקבוצות קטנות של עד 10 ילדים כשאר שני מדריכים מלווים כל קבוצה.

גילאים: 7-12

מקום: מרינה תל אביב

תאריכים: מחזור 1 - 26/7-6/8. מחזור 2 - 9/8-20/8.

מחיר למחזור: 1,950 שקל, הנחה לנרשמים לשני המחזורים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

קייטנת שפות של ברליץ

בברליץ מציעים קורסי קיץ באנגלית לילדים ולנוער, בכיתות א' עד יב', שמתאימים לדרישות הלימודיות של משרד החינוך, תוך מתן דגש על דיבור השפה. מטרתם של קורסי הקיץ של ברליץ היא חיזוק ביטחון הדוברים בשיחה שוטפת, תוך תרגול בדרכים של משחק, סדנאות ופעילויות המעניינות את בני הנוער. בין השאר יעסקו בפעילות ספורט, שיחות ערות על סרטים אהובים, קריאה משותפת של ספרים, משחקי חברה, צפייה משותפת ומודרכת בסרטים ללא תרגום ועוד. התרגול מסייע בהבנת הזמנים השונים באנגלית, בהכנתם של המשתתפים לשנת הלימודים הקרובה. הילדים מתקדמים בהבנת השפה, דבר המסייע בביטחון העצמי שלהם ובערך העצמי, וכן מספק ערכים של מנהיגות והעצמה.

יש שתי אפשרויות לקיום קורסים הקיץ: קורסים קבוצתיים פרונטליים המתקיימים במרכזי ברליץ ברחבי הארץ או לימודים מהבית אמצעות זום למי שרוצים בכך.

קורסים קבוצתיים פרונטאליים (עד 8 משתתפים), שני מחזורי לימוד: 19-31 ביולי, 2020 וב- 2-13 באוגוסט 2020 (ללא ימי שישי).

הקבוצות מחולקות על פי גילאים: כיתות א' עד ז' בין שעות 9-12:30 (עם אפשרות לצהרון עד השעה 16:00) וכיתות ח' עד יב' בין השעות 13-16:30.

מחיר: 2,436 שקל כולל ערכת לימוד (תוספת לצהרון שכולל ארוחת צהריים 800 שקל).

לימודי בית באמצעות זום: אפשרות חדשה אשר נוספה בעקבות הקורונה. בתקופה זו הציעה ברליץ לתלמידיה לימודי שפות מהבית באמצעות תוכנת הזום. מיועדים לקבוצות קטנות של 4-6 משתתפים ופתוחים במגוון תאריכים גמישים בעלות של 1,262 שקל כולל חומרי לימוד דיגיטליים.

מחנה משותף. אור צרפתי,
המחנה המשותף של ארגון "גשר"/אור צרפתי

"המחנה המשותף" של ארגון "גשר"

מחנה קיץ במודל ייחודי מסוגו בישראל, המפגיש נוער חילוני ודתי יחד. המחנה מבוסס על מודל מחנה הקיץ האמריקני. הוא מתקיים על פני 11 ימים של פעילות מהבוקר ועד הלילה כולל שבת ומיועד לתלמידי כיתות ו' - י"א מכל רחבי הארץ. בין הפעילויות מתקיימים חוגים, פעילויות מים, טיולים אך ייחודו של המחנה הוא תוכן העוסק בחברה הישראלית, בחיים משותפים ובערכי המסורת היהודית והדמוקרטיה.

המחנה מתקיים בכפר הנוער "נווה הדסה" הצמוד לקיבוץ תל יצחק.

תאריכים: 13.7-23.7 ו-3.8-13.8.

עלויות: 3,950 שקל למחזור.

ניפרס לנוער - תעודת הצלה חופים + ניפרס לילדים (גיל 13-17)

מה בתכנית: משמר הצלה ימי (ILSF) תקיים תכנית קיץ לבטיחות במים במשך שישה שבועות בחוף זבולון, הרצליה. בהשראת התנועה האוסטרלית האיקונית, "ניפרס", גולשים צעירים מצילים חיים הינה תוכנית קיץ בחוף לילדים ונוער בגילאי 7-15. ניפרס היא תכנית הורים ונוער אינטגרלית המתמקדת במודעות בחוף, בטיחות המים ושמירה על הסביבה.

משתתפים צעירים רוכשים ביטחון ומיומנויות באמצעות שחייה, תרגילי החייאה, bodyboarding, ספרינטים בחוף, צלילת דולפין, איתור קרע תת ימי, עזרה ראשונה בסיסית וחילוץ באמצעות גלשן בחוף על-ידי שימוש בציוד במיוחד. הם ילמדו כיצד לזהות אזורים בטוחים ומסוכנים לשחייה, וכיצד לחלץ את עצמם ואחרים הנמצאים במצוקה במים.

גילאים: נוער - 13-17, ילדים 7-12.

מיקום: חוף זבולון, הרצליה.

תאריכים: נוער - מפגש ראשוני ביום חמישי ב2/7, אחר כך כל יום ראשון 5/7 עד 30/8. ילדים - 26/7 עד 30/8.

מחיר: 850 שקל.

הסיירות הטכנולוגיות של עמותת "מחשבה טובה"

הסיירות הטכנולוגיות של עמותת "מחשבה טובה" מציעות בקיץ הקרוב למשפחות רווחה מסגרת לימודית, מאתגרת, מגוונות וחווייתית לילדים, ללא עלות. הפעילות מעניקה לילדים התנסות בעולם הטכנולוגי באמצעות חשיפה לתוכנות חינמיות, תוצרים בכל תוכנה, העשרה ומשחק. כל סיירת מתמקדת בנושא אחר. הן פועלות בכמה מוקדים ברחבי ארץ ונותנות מענה איכותי ומקצועי.

תאריכים: לכיתות ד'-ו' - 26.7-6.8 (לא כולל תשעה באב, 30.7) - במרכזים יקנעם, רמות, קרית מנחם. לכיתות א'-ג' 9.8-13.8 במרכזים יקנעם, רמות, קריית מנחם ושדרות.

  • עוד באותו נושא:
  • קייטנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully