וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טכנולוגיה ישראלית תסייע להודו בהתמודדות עם הקורונה

28.6.2020 / 10:30

הטכנולוגיהשפותחה במכון הביולוגי בשיתוף Tera Novel תסייע להודו, שמתמודדת עם רבבות חולים ביום. הפיתוח מחטא משטחים ב-100 אחוז ויועבר תוך שמירה על הסכם סודיות

אצטדיון בלומפילד עובר חיטוי/Tera Novel

חומר חיטוי חדשני שפותח במקור עבור צה"ל ומערכת הביטחון על ידי המכון הביולוגי בנס ציונה וחברת Tera Novel להתמודדות עם מלחמה ביולוגית, יסייע להודו במאבק בנגיף הקורונה. הטכנולוגיה הייחודית תועבר לידיים הודיות תוך שמירה על הסכם סודיות באשר לתרכובת הייחודית שצפויה לסייע בחיטוי קרדינלי של נמלי התעופה, בתי החולים, מערכת התחבורה הציבורית ועוד. הפיתוח הייחודי מחטא משטחים ב-100%, קוטל חיידקים, קורונה, וירוסים, עובשים ופטריות, ונשאר פעיל זמן ממושך לאחר הריסוס באופן בטוח לציבור.

ההפצה בהודו מתאפשרת בזכות שיתוף הפעולה עם Zhiva Innovations Biotech מחברות ההפצה המובילות בתחום הביוטק באזור, והיא צפויה לסייע לתת היבשת בהתמודדות עם הנגיף שכבר הדביק כחצי מיליון אזרחים במדינה. טרם החתימה על הסכם שיתוף הפעולה ההודי, בוצע ניסוי מוצלח בטכנולוגיה ב-54 מקוואות ברחבי בני ברק, היכל מנורה מבטחים, אצטדיון בלומפילד ואתרים נוספים. תהליך החיטוי נעשה בשיתוף פעולה עם חברת Tera Novel, בעלת זכויות השיווק הבלעדיות על מגוון מוצרים של המכון למחקר ביולוגי, וביניהם המוצר WT Steril, שפותח כאמור עבור הצבא כנגד מלחמה ביולוגית ולחיטוי מלא של משטחים ומקומות רטובים. בעקבות משבר הקורונה, חברת Tera Novel שמה לה למטרה למצוא פתרונות ממוקדים וחדשניים למניעת התפשטות וההדבקה של נגיף הקורונה במוסדות ציבוריים.

קרן כהן חזון, יו"ר Tera Novel: "אנו מברכים את שותפינו בהודו על ההחלטה להשתמש בטכנולוגיית החיטוי החדשנית שפותחה על ידי טובי המומחים כאן בישראל. מדובר בפריצת דרך במלחמה הסביבתית בנגיף הקורונה ולמעשה בכל נגיף או מזהם אחר. חומר החיטוי מאפשר הגנה מקסימלית תוך קטילת הנגיף במלואו וניתן לעשות בו שימוש במשטחים רטובים אנכיים ואופקיים. תכונות אלו הופכות אותו לאידיאלי בכל מקום אפשרי, בין אם במקומות ומוסדות ציבוריים, אתרי תיירות, מתקני ספורט, ובין אם לשימוש ביתי. אני סמוכה ובטוחה כי תוכל הטכנולוגיה החדשנית לסייע להודו במלחמה הקשה והעיקשת מול נגיף הקורונה."

  • עוד באותו נושא:
  • חיטוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully