וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: המרבים במחיר מגשימים משאלות

רונית מטיאס

28.6.2020 / 11:30

וגם: עתליה שמלצר מפרישה חלה, עושים כבוד לנשים, נשיא חדש להתאחדות היהלומים וזאפה חוזרת לעבוד - גם בבאר שבע

כוכבים למען כוכבים

ענבר בארי ושלי שורוק. רפי דלויה
ענבר בארי ושלי שורוק/רפי דלויה

גלית וניר שרצקי, מבעלי איתוראן, תרמו ביום שישי את ביתם שבארסוף למכירה פומבית של עמותת Make a wish שמגשימה משאלות לילדים החולים במחלות מסכנות חיים. העמותה שנקלעה לקושי תזרימי בשל אירועים שבוטלו בעקבות הקורונה, נאלצה להקפיא כ-150 משאלות, וכדי לחזור לפעילות, יצאה בקמפיין ייחודי של מכירה פומבית אונליין.

ניר שרצקי, דיויד גילרמן, ליאור רז. רפי דלויה
ניר שרצקי, דיויד גילרמן, ליאור רז/רפי דלויה

מכירה פומבית של חוויות הייתה הראשונה שהעמותה יוזמת במטרה להציע חוויות מיוחדות של "פעם בחיים" כמו: ארוחת צהריים עם ליאור סושרד, שיחת ZOOM עם גל גדות, שירות בייביסיטר עם ציפי שביט, אירוח בתחרות פורמולה 1 באירופה עם נהג המרוצים הישראלי רוי ניסני, להיות ניצב בעונה הבאה של הסדרה המובילה "פאודה", יצירת מנה על שמך במסעדות של השף שגב משה ועוד. באירוע נמכרו החוויות שהוצעו במכירת האונליין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ניר וגלית שרצקי, דניס ואבי בר אהרון. רפי דלויה
ניר וגלית שרצקי, דניס ואבי בר אהרון/רפי דלויה

היו והתרגשו: דניס ואבי בר-אהרון, מייסדי העמותה, דביר בנדק היו"ר וליאור כלפון, חבר ההנהלה; עו"ד והמגשרת ענבר בארי ששמחה לפגוש את האמנית שלי שורוק ובעלה ירון שורוק, יו"ר אלקטרה בניה ונכסים, השלושה טיפסו יחד על הקילמנג'רו למען ילדי העמותה, שם פגשו את ניר שרצקי; ליאת ושלום מוליוב , מבעלי קבוצת MGS; האמנית ורד רוזן ובעלה ברק רוזן, מבעלי קנדה ישראל; רותי אורן, ליאור סושרד שהופיע למרות ששבר את רגלו לפני כמה ימים, משה שגב וסנדרה רינגלר, ציפי שביט, מייקל לואיס , אליאור יוסף, ליאור רז.

ליאת ושלום מוליוה רינת ומוטי כוזהינוף. רפי דלויה
ליאת ושלום מוליוה רינת ומוטי כוזהינוף/רפי דלויה
יואב פפושדו, ירון שורוק, אלה פלקמן. רפי דלויה
יואב פפושדו, ירון שורוק, אלה פלקמן/רפי דלויה
ליאור רז ציפי שביט. רפי דלויה
ליאור רז וציפי שביט/רפי דלויה
seperator

מפרישים חלה

רבקה ביסטריצקי, עתליה שמלצר ועופרה רייף שמלצר. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
רבקה ביסטריצקי, עתליה שמלצר ועופרה רייף שמלצר/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

עתליה שמלצר, נשיאת קבוצת שלמה, פתחה את גינת ביתה שבסביון, לטקס הפרשת חלה מיוחד שערכה הרבנית רבקה ביסטריצקי, נציגת חב"ד בסביון. הרב שלמה ביסריצקי ברך וסיפר על הרבי מליובאוויטש והרבנית רבקה ביסטריצקי ערכה את הטקס והזמינה את עתליה ובתה עופרה רייף שמלצר. האירוע נערך לכבוד יום ההילולא של הרבי מליובאוויטש.

עתליה שמלצר ושלווה הסל. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
עתליה שמלצר ושלווה הסל/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

למדו, קלעו ואפו: עו"ד מגי הלפרין; לימור ויזל, ד"ר ציפי לנדאו, איילה מולדבסקי, צילי נווה, שלווה הסל; הניה נור, קרן פרנסס.

לימור ויזל, ציפי לנדאו, קרן פרנסס. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
לימור ויזל, ציפי לנדאו, קרן פרנסס/מערכת וואלה!, רונית מטיאס
אירית עובדיה, עופרה רייף שמלצר, ירדנה עובדיה, עתליה שמלצר. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
אירית עובדיה, עופרה רייף שמלצר, ירדנה עובדיה, עתליה שמלצר/מערכת וואלה!, רונית מטיאס
seperator

שגרירים למען נשים

רוי רוזנק מורן אטיאס. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
רוי רוזנק, מורן אטיאס/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

מועדון השגרירים בישראל ערך את האירוע הדיפלומטי הראשון לאחר סגר הקורונה בסימן יום האישה הבינ"ל, במהלכו הוענקו אותות הוקרה לנשים בולטות בתחומן. האירוע נערך בביתה של אשת העסקים אולסיה קנטור בהרצליה.

עופרה בל, אולסיה קנטור, מורן אטיאס. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
עופרה בל, אולסיה קנטור, מורן אטיאס/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

בין מקבלות האותות היו: אלין ביזימנה, אשת שגריר רואנדה ישראל קיבלה אות הוקרה על פעילויותיה הרבות בישראל ורוח ההתנדבות; ניצה רז סילביגר, מנהלת הטקס היוצאת של משרד החוץ קיבלה פרס מפעל חיים על תרומתה לדיפלומטיה הישראלית; עופרה בל, סגנית ראש העיר הרצליה קיבלה אות מיוחד על הקמת מוקד חירום בתקופת הסגר הקורונה עבור קהילת הדיפלומטים בישראל; מורן אטיאס קיבלה אות הוקרה והערכה על התנדבותה במחלקת הקורונה של ביה"ח איכילוב; אתי עוזיאל, אחות ראשית באיכילוב קיבלה תעודת הוקרה על המאבק ההרואי של האחיות בישראל ובעולם להצלת חיים במיוחד לנוכח המגפה. היו והתרגשו: יצחק אלדן, נשיא מועדון השגרירים; קוסולי כבוד: יורם נאור-בליז; מני בניש-גיאורגיה; שרה אללוף-לטביה; רות עמית פוגל-פרגוואי; לינה אנטסיבן, שגרירת ליטא: אליטה גבלה, שגרירת לטביה; איציק קמיליאן, יועץ תקשורת ומנכ"ל מועדון השגרירים בישראל אמר כי פעילות מועדון השגרירים לחיזוק קשרי החוץ של ישראל ממשיכה גם בעידן הקורונה עם אירועים ופעילויות במרחב הווירטואלי.

מוטי ורינת כוזהינוף ונטלי מימון. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
מוטי ורינת כוזהינוף ונטלי מימון/מערכת וואלה!, רונית מטיאס
לינה אנטסיבן יצחק אלדן, אליטה גבלה. טל זלינגר,
לינה אנטסיבן ,יצחק אלדן, אליטה גבלה/טל זלינגר
seperator

בוקר מעוצב

עודד חלף, יוסי פרידמן, בני מורן .. רפי דלויה
עודד חלף, יוסי פרידמן, בני מורן/רפי דלויה

סולנג' הנדלר, בני מורן ודליה טופל, בעלי רשת RENBY השיקו את האטלייה החדש בקומה השנייה של סניף RENBY ברחוב הרצל בתל-אביב, השקה ראשונה בסדרת השקות אינטימיות המתכוננות לקהילת המעצבים והאדריכלים.

סנדרה חליבה, קארן וורטהיימר, ליאת טופל, איריס אבנרי. רפי דלויה
סנדרה חליבה, קארן וורטהיימר, ליאת טופל, איריס אבנרי/רפי דלויה

המוזמנים נהנו מבראנץ' סטייליסטי על צלחות ממותגות והרצאה של ירון שמואלי, ארט דירקטור של החברה, על המגמות והחידושים בתחום הלבשת הבית, בין לבין נהנו כולם מקוקטיילים יצירתיים של Mooshoo-הבר החדש של קפה האנוי.

סולאנג הנדלר, אלכס מיטליס, בני מורן. רפי דלויה
סולאנג הנדלר, אלכס מיטליס, בני מורן/רפי דלויה

בני מורן אמר כי בקונספט החדש מדייקת רנבי את אופן הלבשת הבית באמצעות מותגי עיצוב בולטים ביניהם:HERMES, Missoni, ETRO, Fornasetti Frette, jean paul Gaultier כיאה למסורת האירופאית שמכבדת תרבות של עיצוב.

מירב דהאן גדי פרידמן. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
מירב דהאן, גדי פרידמן/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

במעוצבים: עודד חלף, אלכס מיטליס, יוסי פרידמן, אירית אכסלרוד, דורית ויינברן, חנה אטינגר, מיקלה סימיונה, סנדרה חליבה, יואל יושפה, מרק טופינסקי, סרג בן-דוד, אירמה אורנשטיין ועוד.

seperator

מזל וברכה בבורסה

ניסים זוארץ, יורם דבש ובועז מולדבסקי. יחצ בורסת היהלומים,
ניסים זוארץ, יורם דבש ובועז מולדבסקי/יחצ בורסת היהלומים

היהלומן ניסים זוארץ חבר בורסת היהלומים ומבעל חברת DN יהלומים, נבחר לכהן כנשיא ה-13 של התאחדות תעשייני היהלומים בישראל. זוארץ ש נבחר ב 2016 כיצואן מצטיין של מדינת ישראל, הצטרף להנהלת הבורסה ליהלומים ב-2017 ובמהלך פעילותו כדירקטור בחברות הוביל מספר צעדים בולטים, שימש כיו"ר ועדת הביטחון, כגזבר הבורסה ותרם רבות לענף.

יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים אמר שהוא משוכנע כי כישוריו וניסיונו של ניסים יסייעו בידיו במילוי המשימות הסבוכות העומדות על הפרק, וכולו תקווה כי יפעלו יחד מול האתגרים הרבים. בסיום הטקס הרימו כוסית למזל וברכה.

seperator

פרס קורונה

סיגלית הורן גלפרין ותלמה בירו. אביב חופי
סיגלית הורן גלפרין ותלמה בירו/אביב חופי

ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי, בהובלת תלמה בירו, מנכ"לית האיגוד וסיגלית הורן גלפרין המשנה למנכ"ל, ערכה תחרות ל"השקה המנצחת" המיוחסת לימי הקורונה בלבד.

בין הזוכים: לוריאל עם המותג Kiehl's, שאפשר ללקוחות לקבל ייעוץ עור אונליין דרך ווטסאפ ואפשר משלוחים עד הבית בהזמנה טלפונית; פרטנר ששינתה את שורת הסטאטוס שבראש מסכי לקוחותיה ל-stay home; קופת חולים כללית, על מהלך קורו-נע 360 למגזר החרדי שכלל הנגשת בדיקות והקמת מתחמי בדיקות ייעודיים למגזר, כולל שירותי רפואה מקוונת ושירותים בזום; קבוצת זאפה וקשת 12 על מיזם זאפה לייב שכלל למעלה מ-80 הופעות חיות של מיטב אמני ישראל ששודרו ערב ערב בשידור חי.

seperator

מוזיקה דרומית

רן שקד, פנינה אדרי, משה אדרי, אסף מור, אייל אדרי. בן גבאי,
רן שקד, פנינה אדרי, משה אדרי, אסף מור, אייל אדרי/בן גבאי

קבוצת זאפה פתחה את מועדון זאפה באר-שבע שהוקם בהשקעה של כ-6 מיליון שקל. המועדון משתרע על-פני 1,000 מ"ר ומכיל מאות מקומות ישיבה ועמידה, כשהמועדון מעוצב כלאונג'.

באירוע הושק לוח המופעים החדש מאז פרוץ הקורונה עם הופעה של אביב גפן. אסף מור, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בקבוצת זאפה אמר כי זאפה באר שבע הוא בשורה אמיתית לתושבי באר שבע והנגב כולו ותרבות אינה מותרות, היא צורך אמיתי וקיומי.

בחוגגים: השר חילי טרופר; משה אדרי, מבעלי הסינמה סיטי וחברת NMC יונייטד; אבי אדרי, מנכ"ל מתחמי הסינמה סיטי; איל אדרי, סמנכ"ל מתחמי הסינמה סיטי; פנינה אדרי, מנכ"לית NMC יונייטד; שמוליק יפרח, מנכ"ל תיאטרון באר שבע; שלומי נומה, מנכ"ל כיוונים.

seperator

הכוח הנשי

מילי אינדיג, גלית בן שמחון, שרון גולדמן. עדי אלון,
מילי אינדיג, גלית בן שמחון, שרון גולדמן/עדי אלון

במתחם פנתרה בתל-אביב, נערך ערב משקיעים במטרה לקדם נשים בעולם העסקים ולסייע להן ביצירת קשרים עסקיים עם משקיעים מובילים בתעשייה. בין הפיתוחים והמוצרים החדשניים שהוצגו: אפליקציה לתקשורת בין הורים גרושים (Familist) שפיתחה עו"ד מילי אינדיג שהנחתה את האירוע; פלטפורמה אוטומטית לבדיקות תכנה בחברות תחת רגולציה (Validify) שהציגו עו"ד ורו"ח אביטל אביצור; מד הנקה לתינוקות (IsenseU) שהציגה המנכ"לית דינה נראון; מכונה לייצור שוקולד בייתי (Chocomake) שפיתחה היזמית ליאורה עומר.

היו והתלהבו: גלית בן שמחון, מייסדת ומנכ"לית "פנתרה" חלל עבודה ומועדון לקידום נשים בעסקים; שרון גולדמן, סמנ"כלית קשרי משקיעים ופיתוח עסקי בברוקס-קרת-חברת שירותים פיננסיים לחברות היי-טק וסטארטאפים; אנג'לים מהארץ ונציגי קרנות הון סיכון.

seperator

אמנות ועסקים

אסף כהנר, אמרי קלמן, וירין דידי.. יעקב אברמוביץ,
אסף כהנר, אמרי קלמן, וירין דידי./יעקב אברמוביץ

אמש נערכה מכירה פומבית שנעלה את יריד האומנות שנערך במהלך סוף השבוע בבניין מגורים ברחוב הקונגרס 9 בדרום תל-אביב. היריד נתן במה להצגת פירות היצירה של אומנים צעירים. במכירה הועמדו למכירה בלעדית יצירות, כשההכנסות נתרמו על-ידי האמנים לטובת תרומה לעמותות הפועלות בדרום תל-אביב למניעת אלימות נגד נשים, לסיוע למבקשי מקלט, ולמקלט לצעירים להט"בים שנפלטו מבתיהם.

חברו למיזם: אסף כהנר, מנכ"ל חטיבת השיווק בחברת Ewave Nadlan, החברה המנהלת את בניין המגורים ברחוב הקונגרס 9 בתל אביב; קהילת הדיירים בבניין המגורים, המכנה את עצמה "פוטלאצ'"; 17 אומנים שניתנה להם יד חופשית להשתלט על חללי המגורים וליצור מיצג אמנותי תוסס ואנרגטי; ואמרי קלמן, שותף בחברת השיווק פיתה-מרקטינג, היזמית של הפרויקט.

seperator

שרים בגאווה

בן אל תבורי, איתי פנקס, סטטיק. רון גרנות,
בן אל תבורי, איתי פנקס, סטטיק/רון גרנות

רגע לפני עצרת הגאווה, נפגש איתי פנקס ארד חבר מועצת עיריית תל אביב יפו ומחזיק תיק הלהט"ב עם סטטיק ובן-אל תבורי והזמרת נסרין קדרי במהלך צילומי הקליפ לשיר הרשמי שפתחו את אירועי הגאווה בסימן מסר של אהבה שוויונית לכל בית ובית ברחבי הארץ. הקליפ, בבימויו של רומן בוצ'אצקי ובניהולו האומנותי של ש. שירזי, מתמקד במגוון המיוחד המאפיין את הקהילה הגאה באמצעות קהילות פייסבוק בשיתוף המרכז הגאה של עיריית תל אביב-יפו ופייסבוק ישראל.

פנקס הודה לזמרים על ההירתמות ואמר כי באווירה של התמודדות מורכבת עם שגרת הקורונה הוחלט השנה לשלב בין אירועי גאווה צנועים יחסית שמזכירים שהמהפכה לא הושלמה ללא שוויון מלא, לבין החזרת התקווה לאנשים, לעסקים הקטנים ולכל מי שנפגע.

הלוקיישנים שנבחרו נולדו מתוך החלטה ללכת על מקומות חדשים שהולכים, נבנים ומתגבשים ולא מקומות תיירותיים המוכרים בנוף בתל אביב- יפו.

seperator

מלקקים בגאווה

נעמי זיסבלט. יח"צ,
נעמי זיסבלט/יח"צ

השפית והמייסדת, נעמי זיסבלט, ייצרה בעבודת יד קרטיבים טבעוניים על-פי בסיס צבעי חודש הגאווה. קרטיב הגאווה מורכב מתות, מנגו, אננס, מלון ירוק עם ספירולינה, ליצ'י עם פרח אפונה כחול, ופירות יער. זיסבלט סיפרה כי בפאלטאס PALETAS מרכיבים את הקרטיב לאט ובזהירות כדי לדייק את הפסים ולהפריד בין הצבעים והטעמים השונים של קרטיב הגאווה השנתי, כשהרעיון הגיע מתרבות עשייה מקסיקנית שם עושים ארטיקים מפירות טריים עונתיים וחומרי גלם טבעיים בלבד.

בפאלטאס הכניסו גם רוח מקומית ישראלית והשפעות בינלאומיות, עם דגש על איכות, יצירתיות ושילוב טעמים מקורי, הכל בעבודת יד. חברת נטורל אינטליג'נס עוסקת בפעילויות וקידום נושא הגאווה וקהילת הלהט"ב כל השנה.

seperator

שמלה עולה

ישראל כץ ואלעד בורנשטיין. יח"צ,
ישראל כץ ואלעד בורנשטיין/יח"צ

אלעד בורנשטיין יו"ר ארגון מעצבי שמלות הכלה בישראל נפגש עם שר האוצר ישראל כץ כדי לדון במצב ענף הטקסטיל בארץ ובנושא הסיוע הכלכלי למעצבי שמלות הכלה ובגדי הערב. בפגישה נכח הסגל המקצועי והממונים על התקציבים במשרד האוצר שדנו בסיום תקופת החל"ת של העובדים, הלוואות בערבות מדינה ועוד. כץ מינה את אסף וסרצוג כסגן הממונה על התקציבים, שיהיה בקשר עם מועצת הכלות לאורך כל השנה וידאג למתן פתרונות עזר בעקבות משבר הקורונה.

seperator

בקטנה

+ קבוצת חגים נחלים המשווקת את המילון האלקטרוני בבילון, תרמה מאה יחידות לתלמידי בתי הספר התיכוניים הניגשים השנה לבגרות באנגלית והמגיעים ממשפחות שידם אינה משגת. המילון האלקטרוני בבילון הינו אחד משני המילונים האלקטרונים היחידים המאושרים על פי משרד החינוך לשימוש בבגרות באנגלית.

המכשיר מכיל את המילון העברי-אנגלי / אנגלי-עברי של החברה הישראלית בבילון וכולל בתוכו 650,000 ביטויים וערכים - יותר מכל מילון אלקטרוני מתחרה. התלמידים קיבלו את המכשיר - Babylon Touch, המכשיר המתקדם בעל מסך מגע צבעוני וגדול.

+ חברת "טבע נאות" מרחיבה את פעילותה ביפן ופותחת חנות חדשה בעיר אאיצ'י (AICHI) בהשקעה של כמיליון שקל. מיכאל אילוז מנכ"ל טבע נאות אמר כי לחברה יש כיום חנויות ממותגות "NAOT" בטוקיו וחנות בעיר נארה. היקף המכירות של החברה ביפן בשנה האחרונה היה כ-20 מיליון שקל".

החברה משווקת בשוק היפני כ-100 דגמים שונים של נעליים שהותאמו לאופנה ולמידות של נשים יפניות ובשנים האחרונות זוכה החברה להצלחה מסחרית במיוחד במכירות של כפכפי שחר שהותאמו במיוחד לתלבושת המסורתית הקימונו והחברה מכרה בשנה האחרונה בשוק היפני למעלה מ-80,000 כפכפי שחר במידות ובצבעים המותאמים לשוק המקומי.

+ בסוף השבוע נערך המפגש השישי בסדרת אירועי קהילת הראש הדיגיטלי-הבית של מנהיגי הדיגיטל בישראל, סדרת תוכניות המתקיימת פעם בשבוע בזום ומיועדת לבכירים, לחברי הקהילה וללקוחות ושותפי חברות איי-8 ואקסנצ'ר, תחת הכותרת "הראש הדיגיטלי לייב". המפגש עסק ב"האצת השינוי באופי העבודה" בעקבות משבר הקורונה. השתתפו: אופיר קדוש, מנהל מערכות המידע (מנמ"ר), מכבי שירותי בריאות; שלי לב-אמדו, מנהלת משאבי אנוש אקסנצ'ר ישראל; פרופ' ישע סיון, מייסד ומנכ"ל חברת i8 ventures - פלטפורמה עסקית לחדשנות בחדשנות ומייסד קהילת הראש הדיגיטלי . יעקב אילון העורך הראשי של סדרת התוכניות הנחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully