וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך המיוחדת של עיריית רחובות לעודד עסקים לדאוג לחיות

1.7.2020 / 0:36

הקיץ כאן, ובעיריה יזמו חלוקה לבעלי עסקים של עמדות לשתיית מים עבור ההולכים על ארבע, ללא עלות. ראש העיר רחמים מלול: "קורא לבעלי העסקים להציב את המתקנים בתחומם"

מזג האוויר הקיצי מקשה עלינו לעבור את ימות הקיץ החמים, ועל אחת כמה וכמה על בעלי החיים. עיריית רחובות, באמצעות המחלקה לרישוי עסקים באגף חזות העיר, יוצאת במיזם חדש לטובת בעלי העסקים ולטובת ההולכים על ארבע , ביוזמת עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר, מחזיק תיק רישוי עסקים.

במסגרת המיזם יחולק לבעלי העסקים מתקן מים דקורטיבי רב פעמי, מעוצב עם קערה מנירוסטה, המותאם לצרכי בעלי החיים. המתקן מיועד לעסקים ברחובות בלבד, אשר יחתמו על אמנה לקידום צרכי בעלי החיים בעיר, ויתחייבו לספק מים טריים לשתיית בעלי החיים, לנקות את המתקן בכל יום ולהכניס אותו לתוך בית העסק בסיום יום העבודה. המיזם הינו בשיתוף השירות הווטרינרי העירוני בראשותו של דר' אבי צרפתי.

קערות אוכל לכלבים של עיריית רחובות. עיריית רחובות,
מטרה ראויה בהחלט/עיריית רחובות

סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "חלוקת מתקני שתייה הינה יוזמה נוספת לטובת בעלי החיים, על מנת שיוכלו לעבור את הקיץ בשלום. רק לאחרונה הצבנו מתקני האכלת חתולי חצר, הקמנו גינות כלבים חדשות ומשפצים את הקיימות ועוד- הכול לטובת בעלי החיים בעיר. זוהי גם יוזמה נוספת למען בעלי העסקים המקומיים, שאנו פועלים לחזק בכל הזדמנות. אני פונה לכל בעלי העסקים בעיר- בואו להשתתף ולקחת את המתקנים".

ראש העיר, רחמים מלול: "יחד עם דאגה לכלבים בימי הקיץ החמים, אנו מחפשים כל הזמן אחר דרכים לעודד את העסקים בעיר, ובפרט בתקופה זו. יוזמת מתקני השתיה לבעלי חיים תסייע להם למשוך אליהם את קהל התושבים חובבי הכלבים. אני קורא לבעלי העסקים להצטרף לאמנה ולהציב בתחומם את מתקני השתיה"

ד"ר אבי צרפתי, מנהל השירות הווטרינרי: "אנו מיישמים ברחובות גישה חיובית ומתקדמת כלפי ההולכים על ארבע, כחלק מהמארג העירוני שבו חיות המחמד הן תושבים שיש להתחשב גם בהם".

עיריית רחובות קוראת לבעלי העסקים בעיר להצטרף ליוזמה, לחתום על האמנה ולקחת מתקן האכלה לשימושם. פרטים והרשמה בטלפון: 08-9392387 או בדוא"ל asakim@rehovot.muni.il.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully