וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי מתכנן לחבר בין עכו להיי-טק?

רונית מטיאס

1.7.2020 / 12:14

וגם: בנווה צדק משלבים סושי ואמנות, בצפת מקדמים את הרפואה בצפון, בירת קרלסברג חדשה בישראל ועושים מוזיקה בתקופת קורונה

עסקים בעכו

זאן בן אהרון, אייל ולדמן, ראש העיר שמעון לנקרי, מנכל העירייה יניב אשור. יח"צ,
זאן בן אהרון, איל ולדמן, ראש העיר שמעון לנקרי, עמיחי בן שלוש, מנהל יזמות ופרויקטים בעירייה/יח"צ

איל ולדמן, מייסד ובעלים לשעבר של חברת מלנוקס, וזוגתו ז'אן בן אהרון, ביקרו אתמול בעכו במטרה לבחון אפשרויות השקעה בתחום ההיי-טק בעיר המתפתחת. שמעון לנקרי, ראש העיר, ויניב אשור, המנכ"ל, הציגו להם את תכניות הפיתוח המתקדמות של העיר, ביניהן פרויקט משרדים חדשני וקומות משרדים בקניון עזריאלי במרכז העיר, המסמנים עידן עסקי חדש ומבטיח בעיר.

החבורה סיירה ברחובות העיר העתיקה וסעדה במסעדת רותס. ולדמן התרשם מתנופת הפיתוח העסקי והבטיח לסייע במשיכת חברות היי-טק לעיר. לנקרי אמר כי לאחרונה החלה פריחה עצומה בתחום פיתוח השכונות והעיר וכיום ניתן למצוא עשרות פרויקטים הנמצאים בשלבים של יציאה לביצוע, בעיצומה של בנייה ואף בשלבי סיום, והביקור הוא סימן נוסף לכך שהעיר עכו עומדת בפני עידן עסקי חדש ומבטיח.

seperator

על אמנות וסושי

ניב ניסים, לירן גרינברג, אביב גרינברג, אושיר אסב. רונית מטיאס,
ניב ניסים, לירן גרינברג, אביב גרינברג, אושיר אסב/רונית מטיאס

יקי כביר, חיים לוזון, עדי וכלר, שי דוידוף, בני רוזן, ורועי לאון, בעלי מסעדת TYO בנווה צדק, אירחו בחלל המסעדה בנווה צדק תערוכת אמנות שאצרו עומר שני, בן שחר ואיריס ריבקינד בן-צור במטרה להנגיש אמנות ישראלית עכשווית וצעירה לקהלים חדשים. המוזמנים נהנו מסושי משובח, סלט אצות ומנות יפניות תערוכה של האמנים ביניהם: אייל אסולין, אביב גרינברג, שיר לוסקי, תום מרשק, נגה פרחי, מורן קליגר, רונן שהרבני ואמיר תומשוב, ומופע מחול A_MeN מאת הכוריאוגרף איתי אקסלרד בביצוע יוני סימון ואביתר עומסי.

מאיה נגרי, לילך ספרן, מירי טוכמאייר. רונית מטיאס,
מאיה נגרי, לילך ספרן, מירי טוכמאייר/רונית מטיאס

באמנותיים: סיגל מרדכי, מנכ"לית סותביס ישראל; אורי לוין, מנכ"ל בנק דיסקונט; פרי גלעדי, מיכאלה ברקו ורון צוקרמן, מעצבת האופנה מאיה נגרי, מירי טוכמאייר; האדריכל אושיר אסבן בן זוגו לירן גרינברג ואחיו האמן אביב גרינברג.

בני רוזן , איריס ריבקינד בן צור, יקי כביר, עדי וכלר, רועי לאון עומר שני בן שחר. שוקה כהן
בני רוזן , איריס ריבקינד בן צור, יקי כביר, עדי וכלר, רועי לאון עומר שני בן שחר/שוקה כהן
seperator

מכשירים רופאים

הגר מזרחי,  תומר קליש, אביגדור יצחקי, קרל סקורצקי.. דרור מילר,
הגר מזרחי, תומר קליש, אביגדור יצחקי, קרל סקורצקי./דרור מילר

בפקולטה לרפואה ע"ש עזריאלי של אוניברסיטת בר-אילן בצפת, הושקה תכנית רב-שנתית חדשה להכשרת רופאים מתמחים מצטיינים לחיזוק הרפואה בצפון, יוזמה של הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר-אילן ובמימון מפעל הפיס, שישקיע במיזם למעלה מ-4 מיליון שקל. התכנית "כוכבי הצפון של הפיס", מבוססת על הבאת רופאים מתמחים מצטיינים, שנבחרו בצורה פרטנית וקפדנית לגליל לצורך התמחות ברפואה פנימית וכירורגיה כללית, כך שיעמדו באתגרי התוכנית. המתמחים הנבחרים יחזרו להמשך לימודים לתואר שני או פרויקט מחקרי בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר-אילן. במשיקים: רו"ח אביגדור יצחקי, יו"ר מפעל הפיס; פרופ' קרל סקורצקי, דיקן הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר-אילן בצפת; זהר ינון, מנכ"ל אוניברסיטת בר-אילן; פרופ' עופר אמיר, משנה לדיקן הפקולטה לרפואה של האוניברסיטה ועוד.

seperator

לחיי הבירה

יזהר אפרתי. ענת מאיר. אלעד חורש. עמית ינאי. שוקה כהן
יזהר אפרתי. ענת מאיר. אלעד חורש. עמית ינאי/שוקה כהן

מבשלת קרלסברג ישראל (IBBL) השיקה אמש ב"דלידה", ברוח הגבלות משרד הבריאות, את הבירה החדשה Carlsberg Luma ('קרלסברג לומה'), שפותחה בשיתוף פעולה ישראלי-בינלאומי עם מחלקת הפיתוח של קרלסברג העולמית, חברה בינלאומית מהגדולות בעולם בענף הבירה. בכך הפכה קרלסברג ישראל להיות הראשונה בעולם שמשיקה בירה זו.

צוות הפיתוח והטועמים של קרלסברג הבינלאומית עקב וליווה את שלבי הייצור והעניק לבירה ציוני איכות וטעם גבוהים במיוחד. קרלסברג לומה היא בירת לאגר כשותית, לא מסוננת וזהובה בעלת 5.2% אלכוהול המיוצרת בשיטת Dry-Hopping שמעניקה לבירה ארומה ייחודית ומרירות עדינה, המיוצרת מלתת שעורה, שלושה זני כשות ומיצוי של לתת שעורה וחיטה.

במשיקים: יזהר אפרתי, מנכ"ל קרלסברג ישראל, אלעד חורש, סמנכ"ל השיווק וכן ענת מאיר, הברומאסטרית הראשית של קרלסברג ישראל אשר אמונה על הפיתוח מהצד הישראלי.

seperator

פתיחה בשקיעה

גיא מור, גיא רכניץ, מני יונה. רפי דלויה
גיא מור, גיא רכניץ, מני יונה/רפי דלויה

לאור השקיעה בנמל תל אביב ובהתאם להוראות, נערכה אמש פתיחת חנות של רשת אופנת סגל. גיא מור, מהבעלים והמנכ"ל אמר כי ההחלטה להמשיך ולהתרחב דווקא בתקופה מאתגרת זו, היא החלטה לא פשוטה ובכל זאת, החליטו לא לוותר. בנוסף לחנות בנמל תל-אביב, תפתחנה חנויות בירושלים ובמתחם ביג פולג בנתניה בעלות השקעה כוללת של כ-10 מיליון שקלים. החנויות החדשות מצטרפות לשני הסניפים הקיימים, החנות המיתולוגית ברחוב העלייה בתל אביב וחנות נוספת בקריית גת.

אלינור אנג'ל וגיא מור. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
אלינור אנג'ל וגיא מור/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

המוזמנים נהנו מבר משקאות קייטרינג של איציק טפירו ועטו מסכות ממותגות של הרשת. בחנויות החדשות מוצעים לצד קולקציית החליפות הקלאסית של המותג, אופנת קז'ואל של מעצבי על כמו מוסיקנו, דיסקוורד, קרל לנגרפלד ועוד. החנות החדשה משתרעת על שטח של 120 מ"ר, וברוח ימי הקורונה יצרו מארז טוטאל לוק לחתנים המכיל את כל מה שהחתן צריך ב-1,990 שקל, החל מחליפה ועד נעליים וחגורה.

seperator

מוזיקה קורונה

סמי וטובה סגול. אסף לב,
סמי וטובה סגול/אסף לב

בהיכל התרבות בתל-אביב, נערך מופע מיוחד של בית הספר רימון למוסיקה במסגרת פרויקט שיזם בית הספר עם היכל התרבות תל-אביב, שהוקדש כולו לשירים שנוצרו בתקופת הסגר והקורונה. הביצועים המוסיקליים היו חלק מ--RimOnline תחרות במסגרתה סטודנטים של בית הספר התבקשו ליצור עיבודים מקוריים לשירים מוכרים, ולבנות הרכב שיקליט ויצלם-כל אחד מביתו, קליפ וירטואלי המבוצע באופן מקוון.

יהודה עדר, רמי קלינשטיין, רוני חיימובסקי. אסף לב,
יהודה עדר, רמי קלינשטיין, רוני חיימובסקי/אסף לב

הזוכים בתחרות נבחרו על-ידי צוות שופטים שמנה את: רמי קלינשטיין, מירי מסיקה ועילי בוטנר, נציגת היכל התרבות ת"א והקהל הרחב. הפרס הראשון היה הופעה באולם צוקר בהיכל התרבות.

במוזיקליים: משה סיני, מנכ"ל רימון, יהודה עדר הנשיא ואירינה שלמור, יו"ר אגודת הידידים; רוני חיימובסקי, יו"ר היכל התרבות ודלית קורל המנכ"לית; סמי וטובה סגול, אורה ואיתן סטיבה, יוסי שוב, יוני פרס.

seperator

מו"פ ועזרה נפשית

יעל לוי ויקיר בוסקילה. נאוה טרסי,
יעל לוי ויקיר בוסקילה/נאוה טרסי

מרכז המו"פ של נילסן ישראל התגייס לסייע לעמותת סה"ר, המציעה תמיכה נפשית אנונימית, נגישה ומיידית לאנשים במצוקה באמצעים דיגיטליים. נילסן היא חברת המדידה הגדולה בעולם והמרכז בישראל מתמחה בטכנולוגיות מתקדמות לדידה בדיגיטל.

כחלק מהפעילות, סיפקה נילסן לסה"ר תשתית לפעילות הכשרות וכן ייעוץ טכנולוגי בעולמות הביג דאטה. יעל לוי, מנכ"לית עמותת סה"ר, אמרה כי הם עדים להקצנה והחרפה של מצוקות הנפש על רקע משבר הקורונה שאינה רק משבר בריאותי אלא גם משבר כלכלי-חברתי שמוביל פעמים רבות למצוקות נפשיות וההתגייסות של נילסן שידרגה את יכולותיהם הטכנולוגיות ואיפשרה מענה נגיש ויעיל אונליין.

יקיר בוסקילה, מנהל מו"פ נילסן ישראל אמר כי מעורבות חברתית וערבות הדדית הן אבני יסוד בפעילות נילסן בישראל, וכחלק מתפיסה הזו, הוא שמח על ההזדמנות שנפלה בחלקם לסייע ולו במעט.

seperator

מפליגים למעם המחלימות

בת חן דנין  חנה כץ איריס לוי מתוק צח סימון ואילן נפתלי. גדי סיארה,
בת חן דנין חנה כץ איריס לוי מתוק צח סימון ואילן נפתלי/גדי סיארה

נציגי הנהלת חטיבת הקוסמטיקה האקטיבית בלוריאל ישראל, משווקת מותג לה רוש פוזה, הגיעו לתמוך בקבוצת "שלובות קריות" להעלאת המודעות למחלת הסרטן. באמצעות האירוע ביקשו להעביר את המסר "הסרטן לא מבחין בינינו, לכו להיבדק". במסגרת האירוע, תרם מותג לה רוש-פוזה 250 ערכות הגנה מהשמש למחלימות, במטרה לסייע להן לשמור על עורן בתקופה הרגישה שלאחר ההחלמה.

במסגרת הפעילות, יצא משט בהשתתפות כ-250 נשות "שלובות" ובני משפחותיהן, שעלו על כ-40 יאכטות של קהילת שייטי כרמל וקבוצת "אריות חיפה" שהחל ממפרץ חיפה ולאורך חופי הקריות ונהנו מאווירה חגיגית ומעצימה. אילן נפתלי מנכ"ל החטיבה; צח סימון, מנהל התקשורת של המותג; גל להב, מנהלת המותג; בת חן דנין, מנהלת נציגות רפואית במותג לה רוש פוזה; איריס לוי מתוק וחנה כץ מקימות הקבוצה.

seperator

לצפון באהבה

עובדי סלקום בכרם. שחף מזור אשכנזי,
עובדי סלקום בכרם/שחף מזור אשכנזי

עשרות עובדי סלקום הגיעו לכרם של החקלאי יחיעם אלטשולר בבנימינה על-מנת לסייע לו בניקוי הכרם, ולחשוף את הענבים לקראת הכנתם לבציר. הפעילות נערכה ביוזמת ארגון השומר החדש שזיהה כי בעקבות משבר הקורונה, נוצר מחסור בידיים עובדות ויבולים רבים נרקבים ונזרקים לפח. הארגון שמסייע לחקלאים בכל רחבי הארץ, הרחיב את פעילותו ופתח מוקד התנדבות ארצי אשר מגייס אלפי מתנדבים, וביניהם עובדי חברת סלקום.

יחיעם אלטשולר, דור שלישי לחקלאים ובעל הכרם בבנימינה התרגש והודה לעובדי סלקום על התנדבותם החיונית בכרם.

seperator

קורס תורם

מייקל קורס. יח"צ,
מייקל קורס/יח"צ

מעצב העל מייקל קורס הודיע על תרומת פריטים בשווי 35 מיליון דולר למטרות צדקה באמצעות ארגון Delivering Good. הצדקה תיתרם לאנשים פרטיים המתמודדים עם עוני ומשברים שונים ונתמכים ע"י הארגון, וביניהם למעלה מ-700 קהילות ברחבי המדינה.

קורס אמר כי תמיד האמין ששינוי לטווח הארוך צריך להתקיים במקביל בפן המקומי ובפן הארצי, "יחד עם ארגון Delivering Good נוכל לתרום פריטים ולדעת שהם סופקו לקהילות והארגונים המקומיים הזקוקים לכך ביותר. אם למדנו משהו מהתקופה האחרונה הוא שאם אתה מסוגל לעזור-עשה זאת".

ג'ון איידול, נשיא קפרי הולדינגס: "פילנטרופיה הפכה לאבן דרך וערך חשוב במותג מייקל קורס, עם תמיכה שוטפת בארגונים שונים המעניקים הקלה לקהילות נזקקות. תרומה זו היא חוליה נוספת בשרשרת של תרומות קודמות וממשיכה את המחויבות שלנו להציע עזרה לאלו הזקוקים לכך יותר מכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully