וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשאין בוקרשט, מסיבות הרווקים עוברות לווילות באילת. כמה זה עולה?

דוד רוזנטל

3.7.2020 / 0:05

השמיים סגורים והחבורות שוטפות את העיר הדרומית. בעלי הווילות נהנים, המוסר סובל. אז אם אתם חוגגים לחבר הכי טוב, מכמה כסף תיפרדו בסוף השבוע? חישבנו, ובואו נגיד שזה לא זול

חתן הקרין בחופה סרטון של כלתו בוגדת בו עם גיסה/TWITTER

בסרטון: חתן מקרין במהלך הטקס כיצד כלתו בגדה בו.

"מה שקורה באילת נשאר באילת, אחי. עזוב אותך מקומות אחרים, אם השמים סגורים ואי אפשר להריץ סופ"ש קטלני בבוקרשט או במולדובה, אין כמו אילת. מה שהולך כאן זה סדום ועמורה ואנחנו מתכוונים להרים כאן מסיבת רווקים מפחידה. הבאנו לבן, חום, ירוק, שחור, איזה צבע שאתה רוצה. ואלכוהול יזרום שם כאילו זה וגאס, מינימום ליטר וחצי לגרון של כל משתתף. ויש זרימות חזקות, אם אתה מבין על מה אני מדבר. אני לא ארחיב, אבל תאמין לי שקרנבל כזה לא ראית. ברור שזה יעלה לנו יותר כסף מאשר להרים הפקה כזו במזרח אירופה אבל תהיה כאן טרפת".

משבר הקורונה סגר את הדלת גם לאלפי הישראלים שטסים מדי שנה לרומניה או להונגריה בשביל לקיים בהן מסיבות רווקים פרועות על טהרת הטוסטסטרון, עם הרבה מאוד חומרים אסורים, אלכוהול וזימה חסרת גבולות, ולפני שנמשיך ראוי שנציין שאנו מסתייגים מהדברים שנאמרו לנו (ונאמרו לנו לא מעט דברים שלא עלו לכתבה, כאלה שהמרשתת לא יכולה לסבול).

בעקבות איסור הטיסות, נאלצו הרווקים צמאי התשוקה למצוא חלופות בתוך ישראל, כאשר העיר אילת הפכה ליעד אטרקטיבי מאוד, כפי שאמר לנו גורם בעיר: "יש עליה חדה בחודש האחרון בהזמנת וילות למסיבות רווקים. העיר מפורקת כל סוף שבוע עם צעירים ישראלים. מדובר בווילות ששוכרים אותן 10-15 חברים. יש טירוף בסופי שבוע".

וכמה עולה להפיק מסיבה כזו בישראל? לצורך העניין, הנחנו כי מדובר באירוע בו ישתתפו 10 גברים צעירים, שמתכננים לשהות באילת למשך 48 שעות (שני לילות).

אילת. ShutterStock
אין בוקרשט? היי דרומה/ShutterStock

מגורים

עלות השכרת וילה ל-10 אנשים, מתחילה ב-5,000 שקלים ומטפסת צפונה עד למחוזות של 9-10 אלף שקלים. הוילות כוללות לרוב בריכה שחייה פרטית, מיטות שיזוף, ערסלים, פינות ברביקיו וכו'. לא בכל וילה מתאפשר לקיים מסיבת רווקים. רבים מבעלי הוילות אוסרים זאת בגלל אופייה הרועש של המסיבה, שיוצר מטרד של רעש ומייצר לבעליהן עימותים עם השכנים ועם הרשות המקומית.

למעשה, מדובר בשטח די אפור, שכן בעלי הווילות, או לפחות חלקם, משלמים מיסים כחוק, אך הם פועלים באזורי מגורים שאינם מיועדים למלונאות. לאור זאת, רבים מבין הבעלים או המתווכים שמשכירים אותן מסרבים למסור בטלפון פרטים לגבי המיקום המדויק. האם מדובר בעסק משתלם? "זה מאוד תלוי ביכולת השיווק של המתווך, אבל בגדול, על נכס ששווה בסביבות 3-6 מיליון שקל, אפשר להכניס חצי מיליון לשנה, ברוטו כמובן", מסביר בעל הווילה עמו שוחחנו, "קח בחשבון כי מהסכום הזה צריך לנכות הרבה מאוד עלויות והוצאות, ובכל מקרה העונה החמה היא יולי אוגוסט, וצריך להיות מקצוען בשביל להצליח להשכיר אותו גם ביתר חודשי השנה".

סה"כ : 1,000 שקלים לשני לילות למשתתף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אוכל

"לרוב, מדובר בשתי ארוחות רציניות ועוד ארוחת נשנוש ליום, במהלכן צורך בחור סדר גודל של 1.2-1.5 קילו בשר ו/או עופות במצטבר", מסביר הקצב עידן אלבוחר, הבעלים והמנהל של הקצבייה הידועה בירושלים 'עידן הבשר'. לדבריו, עלות הבשר נעה בין 30-100 שקלים לארוחה לראש, כתלות בסוג הנתח ובתמהיל הארוחה. ניתן להוזיל עלויות עם שילוב של רכיבים כגון כנפיים, קבב איכותי ונקנקיות, תוך שילוב של נתחים איכותיים כגון פיקניה, דנבר או נתח קצבים. בשורה התחתונה -600 שקלים למשתתף, כשהסכום אינו כולל רכיבי מזון נוספים, כגון פירות וכו', שמייקרים את הסיפור ב-70 שקלים נוספים.

צריך לקחת בחשבון שני דברים: העסקת שף פרטי שיבשל לחבורה ארוחה ותייקר את עלותה ב- 100% וצפונה. על פי בדיקות שערכנו עם מספר שפים פרטיים, העלות 'לראש' לארוחה בודדת נעה בין 200-500 שקלים. כמו כן, גם אם יימאס להם בשלב כלשהו לצרוך בשר, חלופה כמו דגים עשויה לעלות לא פחות.

סה"כ - 670 שקלים למשתתף.

שיפודי כבדים. ShutterStock, ShutterStock
כמות בשר רצינית יש? יש/ShutterStock, ShutterStock

אלכוהול

בשונה מיתר האלמנטים שאינם בני השוואה, היות שלא מדובר על אותו המוצר בדיוק, בכל הנוגע לאלכוהול המשימה אפשרית. על מנת לקבל אינדיקציה לגבי עלות האלכוהול שוטטנו במספר חנויות וירטואליות של ספקי אלכוהול בישראל, ובכללם גם כאלו שממוקמים באילת.

"הנחת היסוד היא כי בחור שמגיע למסיבה כזו, רוצה לשתות הרבה אלכוהול, כך שחצי ליטר אלכוהול ליום בהחלט מהווה כמות סבירה לנסיבות המשמחות", מסביר אביתר אדרי מ 'יאן משקאות' בעיר אילת.

כמובן שמדובר על ממוצע, ויש קרנפים שיגירו כמות גדולה בהרבה, אך בשורה התחתונה - ובחלוקה גסה, מדובר על עלות שנעה בין 150-200 שקלים לאדם, שכוללת גם רכישה של משקאות מוגזים, מיצים וכו', למעט בירות. צריכה של 6 בירות ליום (בנוסף ליתר ההארד אלכוהול - בהחלט סבירה לקרנף צעיר ומשולל רסן). לפיכך, בהינתן כי מדובר על יומיים של קרנבל, העלות לרכיב זה מתייקרת ב-59 שקלים (שתי שישיות של בירה גולדסטאר, באילת).

סה"כ למשתתף (ממוצע) - 234 שקלים.

מחירי משקאות אלכוהוליים - השוואת חנויות. דורון שיינר, עיבוד תמונה
מחירי משקאות אלכוהוליים - השוואת חנויות/עיבוד תמונה, דורון שיינר

• העלויות מתייחסות ליום בו בוצעה הבדיקה ויתכן כי השתנו עד למועד פרסום הכתבה. כמו כן, מדובר על מחירים שהופיעו באתר, לצרכן 'מן השורה' ללא התייחסות להטבות ובכלל זה לקופונים, מבצעי הנחה נקודתיים וכו'.

נסיעות

אם החבורה העליזה בוחרת להוזיל עלויות ולעשות שימוש ברכבם הפרטי, נדרשים שני רכבים. בהנחה כי מדובר ברכב משפחתי, במכונית ממוצעת עם ארבעה מבוגרים ומטען עם מזגן הצריכה תעמוד בערך על 12 ק"מ לליטר. לפיכך, חבורה שיוצאת מתל אביב תשלם 155 שקלים לכיוון (343 קילומטר , כאשר ליטר דלק בשירות עצמי עומד על 5.44). הלוך וחזור (ללא נטרול רכיב המע"מ ברכישת דלק באילת), המחיר על 310 שקלים.

סה"כ למשתתף, כולל רכישת בירות בדרך (למעט הנהג, כמובן) ועצירת ביניים לאכילה : 100 שקלים.

חשפנית

יש שיגדירו את הזמנתה כמעשה דושבגי ממדרגה ראשונה, ויש שיסתייגו מעצם הרעיון, אולם כל עוד לא מדובר על 'לאפ דאנס' שכולל מגע מיני - השירות הזה חוקי. בשנת 2018 הפיצה המשטרה לבעלי מועדוני חשפנות מכתב התראה בנושא, בו כתבה: "חיכוך שנועד לגירוי/סיפוק מיני כשהחשפניות בלבוש מינימלי וכש'הלקוח' יכול לגעת בהן עולה כדי 'מעשי זנות'". לפי ההנחיה החדשה, ניתן יהיה להוציא צווי סגירה למועדונים. אלא שההתראה מתייחסת למועדונים כך שהזמנת חשפנית לבית מלון, עשויה שלא לעלות לכדי עבירה על החוק. חרף רפלקס ההקאה, כל עוד זה נחשב חוקי, אין לנו אלא להתייחס לכך במסגרת התחשיב. אי לכך, על פי בירור שערכנו, העלות לחשפנית לסשן נעה בין 1,500 ל- 2,500 שקלים (ללא מגע מיני כמובן).

אי לכך, העלות למשתתף עומד בממוצע על 200 שקלים.

מסיבת רווקים. ShutterStock
עם האלכוהול באה חשפנית, איך לא?/ShutterStock

שונות

בניגוד למסיבת רווקות , בה רבות עדיין רוכשות אקססוריז מיניים, כאשר מדובר בגברים הסעיף הזה נותר מיותם. גם רכישת כרבוליות עם שם המוזמנת, תיקי איפור, מגבות וכו' אינה מקובלת במסיבות רווקים. כך גם הזמנת מרצים למיניהם על מיניות, תקשורת בין אישית או ייעוץ שקר כלשהוא. לצד זאת, לצורך התחשיב הכנסנו עוד 100 שקלים נוספים - כאקסטרות על הוצאות נוספות ומשונות. כל חבורה והבחירות שלה.

סה"כ לסעיף שונות - 100 שקלים.

לסיכום

כך יוצא כי בסופו של אירוע, מלבד הנג אובר מוטרף, עור שרוף מחשיפה ממושכת לשמש ותאי מוח מתים כתוצאה מחשיפה לחומרים, ייפרד כל משתתף מסכום של 2,304 שקלים, לכל הפחות. זאת, שוב, ללא שהתייחסנו למספר רכיבים נוספים שעשויים לייקר את ההפקה בסכומים ניכרים שיכולים להגיע גם ל-2,000 שקלים למשתתף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully