וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגים 20: מבצעים מדהימים והנחות ענק לכבוד יום ההולדת של וואלה!שופס

בשיתוף וואלה!שופס, בשיתוף וואלה!שופס

5.7.2020 / 8:31

אתר הקניות הגדול בישראל חוגג שופסהולדת - ואתם מרוויחים בגדול עם אלפי מוצרים ללא מע"מ. עכשיו יותר מתמיד, אין סיבה לצאת מהבית כדי לקנות את מה שתמיד רצית

וואלה!שופס יומולדת 20. יח"צ,
אלפי מוצרים ללא מע"מ/יח"צ

בשעה טובה ומוצלחת, אתר וואלה!שופס חוגג יום הולדת 20, ולקראת הכניסה לעשור השלישי לחייו, הוא מציע לכם להצטרף אליו למסיבה הגדולה, עם הנחות ומבצעים שבאמת לא נתקלים בהם בכל יום.

אז מה בתפריט? במסגרת ה"שופסהולדת 20", תוכלו לרכוש אלפי מוצרים ללא מע"מ. כמובן שבחודשים האחרונים, הקנייה דרך וואלה!שופס משמעותית מאי פעם, בעוד רובנו משתדלים לצמצם עד כמה שניתן את הזמן שלנו מחוץ לבית ומעדיפים לעשות כמה שיותר קניות אונליין. וואלה!שופס מעניק לכם חוויית קנייה נוחה, פשוטה ומושלמת אונליין.

כחלק מחגיגות יום ההולדת, שיימשכו לא פחות משבוע שלם (5-11 ביולי), אפשר יהיה למצוא בוואלה!שופס שפע ענק של מוצרים והפתעות. למשל, בסוף השבוע הקרוב יציע האתר לא פחות מ-200 מוצרים, אותם ניתן יהיה לרכוש ב-20 ש"ח בלבד (יום הולדת 20 כבר אמרנו?)

רוצים לנצל את ההזדמנות המיוחדת הזו כדי להכין למשפחה שלכם אלבום עם כל התמונות הכי מרגשות? להדפיס תמונה שתקשט לכם את הסלון? לשלוח במתנה לוח שנה חמוד למישהו?

וואלה!שופס יומולדת 20. יח"צ,
רוצים אלבום חדש? תמונה לבית? זו ההזדמנות/יח"צ

אם כן, תשמחו לגלות שגם אתר וואלה!פרינט מצטרף לחגיגת יום ההולדת ומציע 50 אחוז הנחה על מגוון ענק של אלבומים, קנבסים ועוד. "אנחנו שמחים לחגוג יחד עם לקוחותינו יום הולדת 20 לאתר", אמר יוסי כ"ץ, סמנכ"ל השיווק של וואלה!שופס. "תודה לשני מיליון המבקרים שלנו מדי חודש, ולמאות הספקים שביחד איתם הצלחנו להרים מבצע כל כך חגיגי".

ואם כבר מדברים על מבצעים חגיגיים וללא מע"מ, אתר וואלה!שופס פתח החודש סניף חדש, באילת! מעכשיו, ניתן יהיה להזמין מראש באתר, מתוך מגוון ענק של מוצרים, ולאסוף את ההזמנה באילת מבלי לשלם מע"מ - כל השנה!

"אנו נרגשים מאוד לפתוח את הסניף החדש שלנו דווקא עכשיו, בזמן חגיגות יום הולדת 20 לאתר ורגע לפני שאילת מתמלאת בנופשים בחודשי הקיץ", מוסיף כ"ץ. "הסניף נפתח רק לפני כשבוע ומאות לקוחות כבר נכנסים מדי יום לאתר על מנת להזמין מוצרים ללא מע"מ".

החנות החדשה באילת ממוקמת בקניון רויאל גארדן, וניתן למצוא בא מחשבים, סמארטפונים, מוצרי אלקטרוניקה, מוצרי חשמל, בשמים, קונסולות משחקים ועוד.

לאתר וואלה!שופס

לאתר וואלה!פרינט

לעמוד החנות החדשה של וואלה!שופס באילת

וואלה!שופס יומולדת 20. יח"צ,
מוכנים לחגיגה הגדולה?/יח"צ
וואלה!שופס. יח"צ,
וואלה!שופס/יח"צ
בשיתוף וואלה!שופס, בשיתוף וואלה!שופס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully