וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפיצה האט ישראל מבהירים: ממשיכים בעסקים כרגיל

2.7.2020 / 9:42

לאחר ש-NPC, המחזיקה ביותר מ-1,200 סניפים בארה"ב, הודיעה על פשיטת רגל, הבהירו בפיצה האט ישראל: "לחברת האם יש 6,904 סניפים, הידיעות מתייחסות לזכיין בודד"

חברת NPC, הזכיינית הגדולה ביותר של פאסט פוד בארצות הברית, הגישה אתמול (רביעי) בקשה לפשיטת רגל. NPC מפעילה למעלה מ-1,200 סניפים של פיצה האט. בעקבות הפרסומים, הגיבו בפיצה האט ישראל והבהירו כי פה העסקים יימשכו כרגיל והצ'יזי קראסט ימשיך להגיע.

פיצה האט. פיצה האט,
ממשיכים להכין ולשלוח/פיצה האט

"המותג פועל בהצלחה בכל העולם"

מטעם החברה נמסרה הבהרה:

"חברת פיצה האט בארה"ב הנה חברה מצליחה המפעילה 6,904 סניפים ב-41 מדינות ברחבי ארה"ב. המותג פועל בהצלחה במדינות רבות בכל העולם וגם בישראל תחת זכיינית של החברה האם. פיצה האט ישראל הנה הרשת המובילה בישראל, המחזיקה 92 סניפים בפריסה ארצית המפעילים שירות משלוחים לבית הלקוחות. הידיעות המתפרסמות בעיתונות הכלכלית הגלובאלית בנוגע לקשיים כלכליים עקב משבר הקורונה העולמי מתייחסות לזכיין בודד המחזיק בכ-1,200 נקודות של פיצה האט בארה"ב, מתוכן כ-600 מסעדות פיזיות.

עם זאת, יש לציין שב-NPC הביעו ביקורת על האופק של פיצה האט. בבקשה לבית המשפט נכתב בהקשר שלה כי "ההידרדרות של החברה נוצרה בין היתר כתוצאה מירידה בחדשנות התפריטים והיעדר אסטרטגיה ברורה וארוכת טווח של פיצה האט".

  • עוד באותו נושא:
  • פיצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully