וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הכרחי: עכשיו גם אתם יכולים למכור באינטרנט כמו הגדולים

בשיתוף וואלה!שופס, בשיתוף וואלה!שופס

19.7.2020 / 13:33

יותר אנשים עוברים לקניות מהבית ואם יש לכם עסק, אתם חייבים לספק להם שירות דיגיטלי נוח כדי להישאר בעניינים. וואלה!שופס ניצלו את הידע והניסיון שלהם כדי להקים את GROW: ניהול כולל של פעילות הסחר האלקטרוני שלכם, משלב הקמת האתר ועד שהמוצר מגיע ללקוח

פרויקט GROW וואלה!שופס. יח"צ,
פרויקט GROW וואלה!שופס/יח"צ

אם הבנו כבר מזמן שרכישות אונליין הולכות וצוברות תאוצה, ונוגסות בנתח משמעותי יותר ויותר מהשוק, הרי שבעידן פוסט התפרצות הקורונה ברור שאתרי מכירות אינטרנטים הם כבר כורח המציאות. לא משנה אם העסק שלכם מציע מוצר או שירות, אם אתם מתנהלים במתכונת B2B או B2C ולא משנה מאיזה תחום אתם מגיעים - אתר מכירות הוא הדרך הנכונה והבריאה ביותר להתנהל כיום.

הפגיעה בעסקים שהביאה עמה הקורונה, לא הפרידה בין קטנים לגדולים. כולם נפגעו, כאשר המקרים הקיצוניים ביותר היו של אלו שהעסק שלהם התבסס כולו על חנויות פיזיות הנמצאות במרחב הציבורי. המדינה כולה הסתגרה בבתים והרחובות, הקניונים והשווקים נותרו שוממים וסגורים.

צמיחתה של תרבות הרכישות אונליין הגיעה לשיא חדש, כאשר בעלי עסקים רבים שהתלבטו טרם פרוץ המשבר אם להקים אתר סחר אינטרנטי או לא, הגיעו למסקנה שמכירות אונליין הן הדרך היחידה להבטיח היום זכות קיום, בכל מצב. ניתן לראות כי גם החברות הגדולות, כמו תנובה, החברה המרכזית למכירות והפצה, טמפו ועוד פתחו ערוץ חדש ומתנהלות כעת בין היתר באמצעות אתרי סחר.

בניית אתר היא לא סיפור מורכב במיוחד והעלויות אינן בהכרח גבוהות (במיוחד ביחס להקמה ואחזקה של חנות פיזית) אבל כמו כל דבר, גם את זה צריך לדעת לעשות נכון. האתגרים העומדים בפני מי שמעוניין בחנות אינטרנטית נחלקים לשני תחומים עיקריים - ראשית, בהקמה ואפיון נכונים ומדויקים של האתר, מתוך הבנה מעמיקה של צרכי העסק, הלקוחות וחשיבה עתידית. שנית, בניהול השוטף של האתר, המלאי והקשר עם הלקוחות. בנוסף לאלה, קיים גם הצורך בשיווק איכותי ואפקטיבי.

אתר סחר שלא משווק ומנוהל נכון עלול להישאר ריק ולא מנוצל, ממש כמו חנות קטנה וצפופה הממוקמת בסמטה צדדית ללא שילוט. נתח גדול וצומח של האוכלוסייה כיום כבר מורגל בקניות מהמחשב וכל מה שבעלי אתרים צריכים לעשות זה להגיע לקהל היעד שלהם ואז, לגרום לו להישאר, לקנות ולחזור שוב.

אישה צעירה עובדת בעבודה משרדית. ShutterStock
אתר סחר הפך לחלק בלתי נפרד מהמציאות שלנו, גם עבור עסקים קטנים ובינוניים/ShutterStock

ברוב המקרים רצוי ואפילו הכרחי להשתמש בחברה לבנייה וניהול אתרים. בוואלה!שופס, מאתרי הסחר הגדולים והוותיקים בארץ, החליטו לנצל את הידע, הניסיון והמשאבים הרבים שעומדים לרשותם ולפתח את GROW, פלטפורמה שמציעה one stop shop להקמה, ניהול שוטף ושירותים משלימים לעסקים שרוצים להתחיל למכור באמצעות האינטרנט או לשפר את אתר המכירות שברשותם.

"אנו מגייסים את הידע הרב והמשאבים שלנו ומציעים לעסקים איתם אנו עובדים שירותי ניהול והקמה של אתר סחר מקצועי ומניב במודל תמחור חדשני ונוח לכולם", מספר גיא רוטברג, סמנכ"ל פיתוח עסקי ושירותי איקומרס בוואלה!שופס ומנהל פרויקט GROW. "הדבר שייחודי לפלטפורמה שלנו, מעבר למשענת המקצועית של וואלה!שופס, זה שהיא מאפשרת גם לעסקים קטנים ובינוניים לשחק במגרש של הגדולים. המודל שלנו נבנה מתוך מחשבה וניתוח של הצרכים של הלקוחות ומאפשר להם למעשה לקפוץ למים הסוערים של המסחר האלקטרוני כמעט ללא עלות וללא סיכון".

רוטברג מספר על החשש של בעלי עסקים מהניהול וההוצאות הנלווים להחזקת אתר סחר: "אנחנו מבינים את הקושי לעבור מהעולם הפיזי לעולם הדיגיטלי, אבל במציאות של היום אנחנו גם מבינים שזה מהלך הכרחי. פרויקט GROW מתוכנן כך שהוא בעצם סוגר לבעל העסק את כל הפינות. אנחנו לא סוכנות להקמת אתרים - כאלו יש הרבה ורובן עושות עבודה לא רעה בכלל. היתרון שלנו הוא שאנחנו למעשה לוקחים את המפתחות לפעילות האיקומרס של הלקוח ועושים עבורו הכל - הקמת אתר, ניהול שיווק האתר, אופטימיזציות מתקדמות ואנליזות, טיפול ראשוני בבעיות של לקוחות וכל מה שבעל עסק צריך כדי להפעיל אתר איקומרס פעיל ורווחי".

המציאות שהתגשמה עלינו אם כן, רק חידדה את מה שהיה ברור כבר מזמן - הקניות עוברות לאינטרנט. גל שני או לא, זה הזמן להשקיע בנוכחות דיגיטלית מדויקת, שתספק חוויית קניות מוצלחת ללקוחות שלכם ותבטיח שלא תישארו מאחור בעולם בו אנשים מעדיפים לעשות את הקניות שלהם מהבית.

לפרויקט GROW

ליצירת קשר

גיא רוטברג וואלה!שופס GROW. יח"צ,
גיא רוטברג, סמנכ"ל פיתוח עסקי ושירותי איקומרס בוואלה!שופס ומנהל פרויקט GROW/יח"צ
בשיתוף וואלה!שופס, בשיתוף וואלה!שופס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully