וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הודו: גם ארה"ב שוקלת לחסום את טיקטוק

7.7.2020 / 8:54

מזכיר המדינה מייק פומפאו אמר ל-Fox News: "זו אפשרות שאנחנו בוחנים". מוקדם יותר חסמה הודו את האפליקציה וגרמה למחיקת 120 מיליון משתמשים, גם אוסטרליה בדרך

האם אפליקציית טיקטוק בדרך להיחסם בארצות הברית? על פי מזכיר המדינה מייק פומפאו, יש סיכוי לא מבוטל שכן. פומפאו אמר אתמול (שני) בריאיון ל-Fox News כי המדינה שוקלת לחסום את האפליקציה הפופולרית בקרב בני נוער, יחד עם אפליקציות סיניות נוספות.

"אנחנו שוקלים את זה ברצינות, ובהחלט בוחנים את האפשרות", אמר פומפאו, "זה נושא שנמצא באוויר הרבה זמן. בין אם זו הבעיה עם הטכנולוגיה של וואווי או ZTE, הלכנו רחוק כדי לרשום התקדמות עצומה. עם כל הכבוד לאפליקציות הסיניות, התפקיד שלנו הוא שארה"ב תעשה את המוטל עליה".

שר החוץ של ארצות הברית מייק פומפאו במסיבת עיתונאים בוושינגטון, 24 ביוני 2020. רויטרס
רעיון שנשקל הרבה זמן. פומפאו/רויטרס

טיקטוק נמצאת על הרדאר האמריקאי כבר מהשנה שעברה. הדאגות בבית הלבן הן מפרצות אבטחה שיכולות להגיע לממשל בבייג'ינג. הודו, השוק הגדול ביותר של טיקטוק, כבר חסמה את האפליקציה לפני כשבועיים ובכך הסירה מטיקטוק 120 מיליון משתמשים, מה שגרם להשלת 6 מיליארד דולר מערכה של החברה. מאוחר יותר בחנה גם אוסטרליה את האפשרות הזאת, אם כי עדיין לא חסמה.

נכון לחודש מאי, היו בארצות הברית למעלה מ-14 מיליון משתמשים בטיקטוק. האפליקציה הפופולרית גדלה במהירות משנה לשנה. טיקטוק עדיין אינה מונפקת בבורסה. ערכה המוערך עומד על 75 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully