וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קונים מקומי": בנק הפועלים ביוזמה לעידוד רכישות מעסקים שנפגעו ממשבר הקורונה

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

7.7.2020 / 9:20

הבנק יצא בשיתוף פעולה עם חברות מובילות כגון Wix, גוגל ו-Gett Delivery, שמטרתו ליצור מעטפת של ליווי וייעוץ לעסקים קטנים ולעצמאים. מהלך זה כולל גם קידום פעילות שתקנה לאותם עסקים פרסום באמצעי מדיה שונים

משבר הקורונה יצר שורה של אתגרים שהעולם לא הכיר ולא התנסה בהם עד כה, כאשר כמעט כל אחד מאיתנו הושפע בצורה כזו או אחרת.

מי שנפגעו במיוחד היו העסקים הקטנים וכעת, במסגרת הניסיון לסייע להם, בנק הפועלים חובר לשלל חברות גדולות במשק, כולל Wix, גוגל, Easy, Gett Delivery, Fiverr ואחרות ויוצא במהלך "קונים_מקומי", על מנת לעודד רכישה בעסקים מקומיים קטנים ולעזור להם לעמוד שוב על הרגליים.

במסגרת המהלך, עסקים קטנים ועצמאים, לקוחות בנק הפועלים, יזכו לליווי וייעוץ, גם בתחום הפיננסי וגם בכל נושא הקידום הדיגיטלי של העסק, כולל בניית אתר אינטרנט ורכישת מגוון שירותים שיעזרו לקידום העסק. לאחר מכן, בנק הפועלים יקיים פעילות שתקנה לעסקים הקטנים פרסום דרך אמצעי מדיה שונים. בנוסף, בעלי העסקים הללו יוכלו להציע ללקוחות הבנק הטבות וקופונים שונים.

בנק הפועלים קונים מקומי. יח"צ,
למען העסקים הקטנים/יח"צ

לטובת המהלך חבר בנק הפועלים למספר גופים בארץ ובעולם:

Wix תציע שירותי בניית אתר לעסק בחצי מחיר, עבור בנייה ותחזוקה במשך שנה, מתוך מספר מסלולי פרימיום. לעסקים תינתן אפשרות לבנייה עצמית או אוטומטית של האתר, כולל אופציה לאתר מכירה עם מערך סליקה.

Easy תציע שירותי פרסום וקידום לעסק באתר ובאפליקציה, כולל חודש חינם של קידום (בשווי מקורי של 400 ש"ח).

גוגל תעמיד את שירות Google Ads לקידום העסק, כאשר על תשלום של 100 ש"ח, העסק יקבל 300 ש"ח נוספים לפרסום.

Gett Delivery תעניק 40 ש"ח מתנה למשלוח הראשון ומחירון שליחויות מוזל ללקוחות הבנק, לשליחה באפליקציה ובאתר.

Fiverr תיתן הנחה של 10 אחוזים ברכישה ראשונה של שירותים בפלטפורמה (כולל עיצוב לוגו לעסק, עריכת סרטוני תדמית ועוד) וגישה לקורס מקוון חינמי למטרות העשרה ושיפור ההתמקצעות ודירוג האתר.

צוות אלון גל יקיים סדרת מפגשים קבוצתיים בזום ופגישות אישיות וליווי עם המאמנים העסקיים, במטרה להעניק כלים וידע לשיפור יציבות העסק. השירות יינתן בהנחה ללקוחות העסקיים של בנק הפועלים.

מלבד כל אלה, לקוחות הבנק יוכלו לקחת חלק בפעילות לקבלת הטבת פרסום ללא עלות במקומונים ורדיו אזורי והבנק אף יספק הדרכות דיגיטליות של המרכז לצמיחה פיננסית, על מנת ללוות את העסקים שישתמשו בשירותים החדשים. בנק הפועלים מציע מעטפת שירותים הכוללת פתרונות אשראי מתקדמים שפותחו להתמודדות עם המצב והמשבר התזרימי של עסקים בתקופה זו.

אסף אזולאי, מנהל מטה שיווק בנק הפועלים, אמר: "במיוחד בימים אלו, ליווי נכון והכוונה יכולים לסייע בהחזרת העסק לצמיחה. לכן, גיבשנו ביחד עם ה-A Team של החברות, הטבות ופתרונות מיוחדים, שיבליטו את העסקים. המהלך הזה הוא אחד מבין שורה של מהלכים שאנו עושים עבור העסקים הקטנים בתקופה של שגרת קורונה, כדי ללוות אותם ולהביא להם חשיפה מקומית".

קבלת ההטבות הינה ללקוחות הבנק הזכאים בכפוף לתנאי תקנון ההטבה הספציפית שבאתר הבנק ותנאי השימוש של נותן ההטבה, לתקופת המבצע ובמלאי מוגבל.

לפרטים נוספים חפשו פועלים לעסקים או חייגו 2410*

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully