וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורדים לאילת? גם וואלה!שופס: הכירו את חוויית הקנייה החדשה

בשיתוף וואלה!שופס, בשיתוף וואלה!שופס

26.7.2020 / 13:40

גם לחסוך מאות שקלים על קנייה בלי מע"מ וגם לא להתרוצץ בחום, בחיפוש אחר מוצרים, בזמן שאתם אמורים בכלל לנוח על חוף הים? הנה ההזדמנות שלכם. החנות החדשה של וואלה!שופס באילת מציעה לכם שלל מוצרים במחיר שאסור לפספס

הדמיית חנות וואלה!שופס אילת. הדמיה,
חנות וואלה!שופס באילת/הדמיה

"אני יורד לאילת. מה שווה לקנות שם בלי מע"מ?"

סביר להניח שמתישהו בחייכם, רגע לפני אחד הביקורים בעיר הנופש הדרומית הכיפית, המשפט הזה עבר גם לכם בראש. למה? כי לא מעט אנשים שומרים את הקניות המשמעותיות שלהם לרגע בו הם, או מישהו שהם מכירים, מבקר באילת ויכול לחסוך להם את המע"מ.

החיסכון במע"מ, בעיקר כשמדובר במוצרים כמו סמארטפון חדש או שואב אבק של דייסון יכול להגיע גם למאות שקלים, לא דבר של מה בכך. לכן, תכנון וביצוע נכון של הרכישות האלה הוא משתלם במיוחד ועכשיו, יש לכם פתרון חדש ומצוין לכך.

וואלה!שופס יורדת גם היא לאילת, עם חנות חדשה שנותנת לכם מענה נהדר ומציע מגוון עצום של מוצרים שאפשר לקנות עכשיו בלי מע"מ - כל השנה! מאות מוצרים זמינים להזמנה באתר וואלה!שופס אילת ויכולים לחכות לכם בחנות החדשה שנפתחה במלון רויאל גארדן (שדרת לה בולווארד). כך, ברגע שאתם מגיעים לאילת, אתם פשוט נכנסים לחנות ואוספים את כל מה שהזמנתם - ולא רק שתחסכו סכומים משמעותיים כיוון שאין מע"מ, גם תימנעו כך מהמון כאבי ראש. במקום לחשוש שמה שאתם רוצים בדיוק נגמר במלאי, המוצרים שהזמנתם ימתינו לכם בחנות ותוכלו לחזור בזריזות לחוף הים או להפעלות בבריכה.

הדמיית חנות וואלה!שופס אילת. הדמיה,
חנות וואלה!שופס באילת/הדמיה

החנות החדשה של וואלה!שופס באילת נפתחה בתחילת יולי וכבר עמוסה בהזמנות. היא מציעה מגוון מוצרים, כולל מוצרי סלולר, מחשבים, מוצרי חשמל לבית ולמטבח, גאדג'טים, בשמים, קונסולות ומשחקים ועוד המון אפשרויות נוספות.

"אנו נרגשים לפתוח את החנות הפיזית הראשונה של וואלה!שופס בעיר הדרומית", מספר רון שולויס, מנכ"ל וואלה!שופס. "מהיום, כל שני מיליון המבקרים באתר שלנו בכל חודש יוכלו להזמין את אותם מוצרים שהם אוהבים, בלי לשלם את המע"מ. את ההזמנות אנו שומרים ללקוחות, לאיסוף בסניף וכך הנופשים יכולים גם להזמין מוצרים ללא מע"מ מהבית במזגן, וגם ליהנות מהחופשה באילת מבלי לבזבז זמן יקר".

לחנות וואלה!שופס באילת

בשיתוף וואלה!שופס, בשיתוף וואלה!שופס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully