וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: את מי הפתיעו על סט הצילומים?

רונית מטיאס

8.7.2020 / 12:17

וגם: שיתוף פעולה חדש בסופרפארם, אשכנזי מתרשם מהסייבר, שלמור שטרוזמן נוהגת בסטייל, בקליל מסייעים לנפגעי הקורונה

חגיגה בהפתעה

דוד גולברי , אילנית לוי ויעקב גולברי. יניב אדרי,
דוד גולברי , אילנית לוי ויעקב גולברי/יניב אדרי

משה, דוד ויעקב גולברי עטו מסיכות, ויצאו לבקר את אילנית לוי, הפרזנטורית שלהם, שהצטלמה לקמפיין סתיו 2020 שיעלה בסוף החודש בתקציב של כמיליון שקל. מאחר ולוי, שזו לה העונה השנייה כפרזנטורית, חגגה באותו יום יום הולדת 38, הפתיעו אותה עם זר לראש, עוגת קרם עם נרות, זר בלונים ופרחים, על רקע פלייליסט של שירי יום הולדת. לוי סיפרה כי נאלצו לבטל חופשה שתכננו לרגל יום הולדתה שכללה שיט תענוגות של שבועיים באיטליה עם 40 בני משפחה.

seperator

שת"פ בקוויק

אבירם גנות ודני לוזון. רפי דלויה
אבירם גנות ודני לוזון/רפי דלויה

אמש הושק שיתוף הפעולה בין חברת QUIK שירות סופר אונליין, ובין רשת סופר-פארם, שיתוף פעולה המשנה את חוקי המשחק על-ידי מהלך Cash Back. מעתה ועד סוף השנה, הרוכשים ב-QUIK , יקבלו בחזרה כסף אותו יוכלו לצבור ולממש בקנייה הבאה ברשת סופר פארם. אבירם גנות, מנכ"ל חברת QUIK אמר כי בשנתיים האחרונות ובמיוחד בחודשים האחרונים, חל גידול עצום בהזמנת מזון אונליין, וצריכת מזון היא אחת מההוצאות הגדולות למשפחה. גנות הדגיש כי כרשת ארצית עם קהל לקוחות רחב, היה חשוב להם מעבר לאטרקטיביות הסל, המחיר והשירות, לייצר ללקחות ערכים נוספים, ומה יותר חזק בימים אלו מלהחזיר ללקוחות כסף בחזרה לקנייה ברשת פארם מובילה כמו סופר פארם.

seperator

סיור השר

רועי צוובנר, גבי אשכנזי, אבי יעקובוביץ. יח"צ,
רועי צוובנר, גבי אשכנזי, אבי יעקובוביץ/יח"צ

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים; רועי צוובנר, מנכ"ל פארק ההייטק גב-ים נגב; יגאל אונא, ראש מערך הסייבר; פרופ' דניאל חיימוביץ', נשיא אוניברסיטת בן גוריון וירום אריאב, יו"ר הועד המנהל, ארחו את שר החוץ גבי אשכנזי בקריית הסייבר הלאומית המוקמת בפארק ההייטק גב-ים נגב שבבאר-שבע. אשכנזי נפגש עם יזמים וחברות סטארט-אפ היושבות בפארק והתרשם מהאקוסיסטם הטכנולוגי שנבנה בו.

מטרת הביקור היא לייצר היכרות של השר והנהלת משרד החוץ, עם קריית הסייבר הלאומית, ועם פעילות החברות בפארק שהופך בשנים האחרונות למוקד עניין ומרכז טכנולוגי בינלאומי מוביל. בימים אלה נבנה הבניין הרביעי בפארק שעתיד, כמו שלושת הבניינים הקיימים לאכלס חברות הייטק גלובליות, מרכזי פיתוח, לצד חברות סטארטאפ בשבלים שונים. עם סיום הקמת הפארק צפויים להבנות בו כ-15 מבני הייטק מתקדמים.

seperator

נסיעה טובה

שלמור שטרוזמן ודני איטליאנו. אור גפן,
שלמור שטרוזמן ודני איטליאנו/אור גפן

דני איטליאנו, משנה למנכ"ל קבוצת סמלת, הגיש השבוע את המפתחות למגישת הטלוויזיה שלמור שטרוזמן, זוגתו של השף אסף גרניט, שהתחדשה עם רכב פיאט 500 קבריולט, שנחשב לדגם פופ סטאר קבריולט הכי מפואר של פיאט 500, עם גג בד חשמלי שנפתח עד הסוף. הדגם כולל מערכת שמע Uconnect , מערכת מולטימדיה ובידור עם APPLE CAR PLAY, מסך מגע צבעוני ''7 בטכנולוגיית, HD מערכת בקרת שיוט CRUISE CONTROL ועוד. הצבע הנבחר אדום פסטל, לכם זה היה עולה 99,900 ₪ לפני הנחת סלבס שקיבלה בצדק שטרוזמן.

seperator

ערבות הדדית

מני מנדל  וצורי דבוש. מורג ביטן,
מני מנדל וצורי דבוש/מורג ביטן

צורי דבוש, יו"ר "קליל", מהגדולות בישראל בתחום מוצרי אלומיניום וחלונות, נענה לפנייתו של מנחם הורביץ בתוכנית חסכון, לסייע למני ורונל'ה מנדל, בעלי בית המאפה רונל'ה בתחנת הרכבת בנהריה, שנפגעו קשות ממשבר הקורונה, בעקר לאור העובדה שהרכבת הייתה מושבתת עד לאחרונה והמקום לא תפקד מספר חודשים.

דבוש העניק לזוג מנדל 17,550 שקל, כדי שיכולו להתניע את העסק מחדש ובתמורה השניים יספקו לחברת קליל מוצרי מאפה ועוגות בגובה המענק לאירועי החברה, כולל אירוע פתיחת פארק הפרפרים שיפתח בקליל.

seperator

מספקים לצה"ל

יוגב גברי ,צבי נטע, גדי טריכטר,  רביב טריכטר. יח"צ,
יוגב גברי ,צבי נטע, גדי טריכטר, רביב טריכטר/יח"צ

חב' "מאן" מקבוצת מכשירי תנועה, תספק לבית הספר לנהיגת משאיות "שרייבר" 10 משאיות, זאת בעקבות זכיית בית הספר במכרז של צה"ל להספקת משאיות ללימודי נהיגה בקרב החיילים. "מאן" תספק לבית הספר 10 משאיות מדגם TGL 8 טון, כששווי העסקה כ- 2.4 מילון שקל. בטקס שנערך במרכז הפעילות של MAN העניקו צבי נטע, יו"ר מכשירי תנועה ויוגב גברי, מנכ"ל MAN בישראל, את מפתחות הרכבים ל גדי טריכטר יו"ר בית ספר "שרייבר" ולרביב טריכטר המנכ"ל.

seperator

סופר מנכ"ל

אופיר גוטמן. יח"צ,
אופיר גוטמן/יח"צ

אופיר גוטמן, המנכ"ל הישראלי הראשון של ענקית מוצרי הצריכה האמריקנית פרוקטר אנד גמבל, ומי שמקדם חדשנות וחשיבה יצירתית בתאגיד בישראל, השיק ספר שני בסדרת ספרי הניהול הראשונה בעולם לילדים. את הספר "ממלכת יוריקה!-הרפתקה מחוץ לקופסה" כתב גוטמן לבתו ליה, מתוך רצון להעביר מהידע שצבר במשך 20 שנות קריירה בינ"ל ולהעניק לה את הכלים לחשיבה יצירתית בגילה הצעיר.

ספרי ממלכת יוריקה הם ספרי מנהלים לעולם הילדים שמציעים הזדמנות נהדרת לפיתוח חשיבה יצירתית ומבוססים על הקריירה הבינלאומית בת 20 שנה, במהלכן זכה גוטמן 5 פעמים בפסטיבל קאן היוקרתי לפרסומות וליצירתיות.

גוטמן מקפיד לבקר בבתי ספר בכל הארץ ולקיים מפגש השראה והעשרה סביב הספר, ללא תמורה. את התמלוגים על מכירות אלפי העותקים של ספריו הוא תורם לעמותות שונות.

seperator

סיפורי שיער

פול בנעדי ונאוה קולאז. יח"צ,
פול בנעדי ונאוה קולאז/יח"צ

לוריאל פרופסיונל, מותג מוצרי השיער למספרות מהמובילים בעולם, משתף פעולה עם "נאוה קולאז'" - מכללה מובילה לעיצוב השיער ומקצועות יופי בישראל. פול בנעדי, מנכ"ל חטיבת המוצרים המקצועיים בלוריאל ישראל אמר כי במסגרת שיתוף הפעולה תלמידי המכללה נהנים מקורסים מקצועיים בכל תחומי השיער, כשבנוסף, מתקיימות סדנאות מומחים בהנחיית מדריכי לוריאל פרופסיונל, ושיתוף הפעולה נועד לחזק את מערך ההדרכה והלימוד של מעצבי השיער בישראל, כשמעצבי השיער של לוריאל פרופסיונל מנחים קורסים מיוחדים בנושאים מגוונים. נאוה קול, מנהלת המכללה שמחה על שיתוף הפעולה שיעניק מינוף למכללה הממוקמות בחיפה ובנהריה, עם 50 מורים, ומאפשרת לתלמידים ללמוד את כל המקצועות תחת קורת גג עם למעלה מעשרים אלף בוגרים.

seperator

פותחים ומעודדים

שני אחדות מרים פרץ ואודי ורד. ליאת מנדל,
שני אחדות, מרים פרץ ואודי ורד/ליאת מנדל

אודי ורד, מנהל חטיבת היבשה של אלביט מערכות ותעש ומרים פרץ, חנכו בכפר עידוד בנתניה, את מרכז רימון ע"ש אלירז פרץ, מרכז עידוד הינו מרכז תעסוקה בו עובדים כ-60 דיירים. ורד אמר כי אלביט היא חברה ביטחונית המעורבת בקהילה, שמטרתה להקנות לדיירים תעסוקה התורמת משמעותית לביטחון המדינה. שני אחדות, מנכ"לית כפר עידוד, אמרה כי מציאת עבודה לאנשים עם מוגבלויות היא משימה לא קלה, וכי כל דייר משולב בתוכנית תעסוקה שמותאמת ליכולותיו ושאיפותיו האישיות. כפר עידוד מפעיל אשכול תעסוקתי מגוון הכולל את מרכז רימון, משתלת הכפר ועבודה בשוק החופשי.

seperator

רואה לך בעיניים

טהוניה רובל, סנדרה רינגלר, חוה זינגבוים, עומר נודלמן ומרינה מקסימיליאן. שוקה כהן,
טהוניה רובל, סנדרה רינגלר, חוה זינגבוים, עומר נודלמן ומרינה מקסימיליאן/שוקה כהן

עכשיו, כשהעיניים הפכו לחלק הכי חשוף בפנים, השיקה חוה זינגבוים, בעלת תאגיד קוסמטיקה פורץ דרך על שמה, את קרם העיניים החדשני PROPHECY EYES. זינגבוים שלא יכלה לקיים אירוע השקה בגלל מגבלת הקורונה, כינסה לצילומי ביוטי, נבחרת שגרירות חדשה הכוללת את מרינה מקסימיליאן, טהוניה רובל, סנדרה רינגלר ועומר נודלמן.

זינגבוים אמרה כי בחרה בהן בשל מגוון הגילאים, סגנון יופי שונה, והסיטואציה בה כל אחת נמצאת. זינגבוים סיפרה להן כי הקרם החדש מיועד למגוון גילאים וסוגי עור ועל כן בחרה בהן, והקרם נחשב לפורץ דרך עולמית בתחום האנטי אייג'ינג בזכות טכנולוגיה ייחודית ובלעדית שפיתחה ביחד עם אוניברסיטת בר-אילן, טכנולוגיה ראשונה ויחידה שהחדירה את החומצה ההיאלרונית לעומק העור במריחה לאזור העפעפיים.

seperator

משחק ילדים

מירב מילר ויעל יגלום. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
מירב מילר ויעל יגלום/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

יעל יגלום, יזמית, השיקה בחנות YOLO בגן העיר את קולקציית "חזרה לבית הספר" החדשה, כשזו הפעם הראשונה שהרשת משיקה קולקציית לנערות בעיצובים המתאימים לבוגרים. יגלום, שפתחה את הרשת ב-2014 ומאז הספיקה לפתוח תחת המותג 20 סניפים בכל רחבי הארץ, אמרה כי השנה YOLO מרחיבה את מגוון המוצרים במטרה לפנות גם לקהל בוגר יותר של נערות, ייצרנו קולקציה ייחודית המורכבת מ-4 שיש, קוסמי, טרצו וזברה. תיקי בית ספר, קלמרים, תיק איפור, מוצרים לנייד, לשולחן בבית, עטים, בקבוקים ועוד.

seperator

ויהי עור

נילי פורר רבינוביץ', מיכל מידן, רונית מור, אלית קלדרון כהן. יח"צ,
נילי פורר רבינוביץ', מיכל מידן, רונית מור, אלית קלדרון כהן/יח"צ

נילי פורר רבינוביץ', מנכ"לית ניאופרם מוצרי צריכה, השיקה במפגש זום את סדרת הטיפוח החדשה SUPREME OR של מותג הדרמו-קוסמטיקה "דוקטור עור", וסיפרה כי סדרת SUPREME OR הינה סדרת אנטי אייג'ינג נוספת וחדשה במגוון מוצרי דוקטור עור, עם רכיב ייחודי להפחתת מראה הקמטים העמוקים ולהחלקת מראה העור.

היו התנסו והסבירו: ד"ר מיכל מידן, מומחית ברפואת עור ואסתטיקה; רונית מור, מנהלת מותג דוקטור עור; ואלית קלדרון כהן, מנהלת תחום דוקטור עור

seperator

יום יום ים

אילן ואיריס בן דרור. אביב חופי
אילן ואיריס בן דרור/אביב חופי

איריס ואילן בן-דרור, יבואני מותג בגדי הים ספידו, השיקו חנות חדשה בטיילת הרויאל ביץ'. חנות שנייה של המותג בעיר אילת, שמצטרפת ל-25 הסניפים של המותג בישראל. איש העסקים האילתי טל דקל, זכיין הסניף, בעל 4 חנויות בעיר, אמר כי הוא נרגש להוסיף לרשימת המותגים הבינלאומיים הנמצאים באילת את ספידו, אילן בן-דרור, מבעלי קבוצת בן-דרור, אמר כי הם נרגשים לצרף בתקופה מאתגרת זו לרשימת הסניפים שלהם סניף נוסף המצטרף לסניף בטיילת הרויאל גרדן, וחשוב דווקא בתקופה זו לחזק עסקיים מקומיים וזו סיבה שבחרו בדנה וגיא טורקניץ לשפץ ולהקים את החנות ברוח המותג ולפי הנחיות. ספידו הבינלאומי מופץ ל- 180 מדינות ברחבי העולם.

seperator

בקטנה

+ מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח תרמה לביה"ח השיקומי אלי"ן לילדים ונוער חבילות Xbox מונגשות ומחשבים ניידים שיאפשרו לילדי בית החולים, לשחק ולהמשיך בשיקום על-אף מוגבלותם הקשה, ולתקשר עם המורים והמטפלים מרחוק, ירון גליצקי, מנכ"ל קבוצת הציוד ההיקפי (PC Accessories) של מיקרוסופט, ומנהל פרויקטי פיתוח של מחשבי Surface ניידים, ומי שאחראי לפיתוח בקר ה-Xbox לאנשים עם מוגבלויות, הגיע לביה"ח עם 6 חבילות שנתרמו לילדי אלי"ן. כל חבילה מכילה Xbox, בקר שליטה מותאם, מחשב נייד, מנוי לחבילת משחקי Xbox, חבילת אופיס ומגוון צעצועים, משחקי יצירה והפתעות נוספות. בין המאושרים לינה, 12 ויעל, 10, המרותקות לכיסא גלגלים וסובלות ממחלת שריר חמורה שבגינה אינן יכולות להפעיל את השרירים, אך ניחנו ביכולות קוגניטיביות גבוהות.

+הווארד וולף, סגן נשיא לענייני בוגרים באוניברסיטת סטנפורד ונשיא ארגון בוגרי אוניברסיטת סטנפורד היוקרתית, ניהל שיחה קולגיאלית והדדית בזום עם סיגלית בן-חיון, ראש הארגון ועם הבוגרים, על תפקידם החשוב של בוגרי אוניברסיטאות לאחר שסיימו את לימודיהם. עמוס אלעד, סגן נשיא אוניברסיטת תל-אביב לקשרי חוץ, גיוס משאבים ולענייני בוגרים, חברי הועד המייעץ של הארגון ביניהם ענת סטריק-דהאן, מנכ"לית משותפת של
רשת מלונות טמרס; אודי דנינו -מייסד ומנכ"ל
SAIPS ; אודי דהאן -מנכ"ל UBS -Wealth Management
בישראל; רן פורר, סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת ניאופרם וחבר דירקטוריון מטעם גרעין השליטה בבזק שלמד בסטנפורד; תומר בלושטיין, מייסד פינק פארק וסמנכ"ל פיתוח עסקי רשת בית בכפר; קארן שווק, בעלים ומנכ"לית Lucid השקעות בע"מ. וולף, סיפר על שורשיו היהודיים ועל ביקוריו בישראל וקיבל הזמנה לדרינק" בביקור הבא, את המפגש סיים עם מסר בעברית: "תיקון עולם" יכול להתקיים בהרבה דרכים, אחת מהם היא דרכינו כי בסוף היום אנחנו פה בכדי להפוך את העולם למקום טוב יותר.

+יוזמה חברתית חדשה של רשת "חצי חינם", תאפשר רכישת תיקי קיץ ב-10 שקלים בלבד, כתרומה לבית איזי שפירא, המשפיע על חייהם של כחצי מיליון בוגרים וילדים בשנה. עד סוף החודש תוצע לקונים ממגוון מוצרי החנות, אפשרות לקנות תיק גב בצבע צהוב או כחול. את התיק ניתן לרכוש בקופת המבצעים בכלל סניפי הרשת. הכסף שייאסף ייתרם לעמותת בית איזי שפירא לסיוע בתקופה מאתגרת זאת, כשהארגון ממשיך לקדם את איכות חייהם של אנשים עם מוגבלויות. בית איזי שפירא פועל כבר 40 שנה לפיתוח ומתן שירותים חינוכיים, טיפולים, מעונות יום שיקומיים והפעלת מרכז למרכז למצוינות, מחקר והכשרה מקצועית בתחום המוגבלויות.

+נשיא בורסת היהלומים הישראלית יורם דבש שמכהן גם כנשיא ההתאחדות העולמית של בורסות היהלומים, יזם הסכם עם פלטפורמת המסחר המקוון הגדולה בעולם Get Diamonds השייכת להתאחדות העולמית לאיגוד התכשיטנים העצמאיים בארה"ב- Jewelers of America , מהלך שצפוי להגדיל את יכולת השיווק של תעשיית היהלומים שמחזור עסקיה נעצר כמעט לחלוטין בעקבות משבר הקורונה, פלטפורמת המסחר המכוון ביהלומים Get Diamonds של ההתאחדות העולמית של בורסות היהלומים הודיעה על הסכם הטבות ושיתוף פעולה עם Jewelers of America, איגוד התכשיטנים העצמאיים אשר מייצגת 8,000 חנויות תכשיטים ברחבי ארה"ב. באמצעות הסכם זה, לחברי JA יש כעת גישה להרשמה במעמד אח"מ ולשירותי מנויים מוזלים בפלטפורמת Get Diamonds.

+תומר פרג, מנהל האגף לשיווק וקידום עסקים בבנק מרכנתיל אמר כי הבנק יעניק חסות לתוכנית "צו 8 לעסקים" במטרה להעניק לעסקים קטנים ובינונים כלים להתמודדות עם השוק ותכון פיננסי ושיווק אפקטיבי בתקופת משבר הקורונה. התוכנית הוקמה ביוזמת היועץ העסקי מוטי אזולאי המתמחה בליווי עסקים לצמיחה וגדילה. תוכנית "צו 8 לעסקים", מציעה הדרכות דיגיטליות ב- 8 מפגשים שבועיים (בזום) בליווי מנטורים עסקים. המנטור העסקי השבוע היה עמוס שפירא ששימש בתפקידי ניהול בכירים במשק.

+השבוע נערך בזום, טקס לזכרה של רודה פישר ז"ל, רעייתו של סטנלי פישר נשיאת עמותת עלה נגב-נחלת ערן, שהלכה לעולמה לפני חודש פישר הקדישה ממרצה לעבודה בכפר השיקומי "עלה נגב-נחת ערן", לקידום טיפול ושילוב אנשים עם צרכים מיוחדים, ותרמה במשך שנים לעמותה.

+בנק הפועלים יעניק חסות לקורס Fixperts (פיקספרטס) ב-HIT מכון טכנולוגי חולון המייצר פתרונות לבעיות של אנשים עם מוגבלות. המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים הפועל בשנים האחרונות למען אנשים עם מוגבלות ושילובם בחברה, בדגש על פיתוח מוצרים טכנולוגיים וקידום תעסוקת אנשים עם מוגבלות, החליט להצטרף כשותף לקורס "פיקספרטס" במחלקה לעיצוב תעשייתי ב-HIT ששם לו למטרה לפתח מוצרים ופיתוחים שייתנו מענה לבעיות של אנשים עם מוגבלות. במהלך הקורס הייחודי, בהובלת פרופ' גד צ'רני, הסטודנטים מאתרים "שותפ/ה" (fixpartner) בעל בעיה תפקודית יומיומית. לאחר זיהוי הבעיה הסטודנטים מייצרים מוצר עובד, פשוט ופורץ דרך, הפותר אותה או מייצר הקלה תפקודית, ומכינים סרטונים המתארים את תהליך הפתרון ואת מסירת התוצר לשימוש השותף. במקרים רבים, הסטודנטים מגשימים לשותפים שלהם חלום.

+רגע לפני שנכנסה לבידוד, הצטלמה נטלי דדון לקמפיין חדש של מותג ההום סטיילינג ורדינון, אגב בדיקת הקורונה יצאה שלילית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully