וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ-41 נשיאים ועד רלף לורן: אחרי 202 שנה, ענקית הביגוד פושטת רגל

8.7.2020 / 16:05

Brooks Brothers, חברת בגדי היוקרה לגברים שהלבישה 41 מ-45 הנשיאים בארה"ב והמציאה את חולצת הפולו, הודיעה על בקשה לפשיטת רגל: "הקורונה גבתה את המחיר שלה"

צילום: רויטרס

בשנה שעברה מכרה חברת הביגוד Brooks Brothers בהיקף של 991 מיליון דולר. ואז הגיעה הקורונה ו-202 שנים של מוניטין נזרקו לפח האשפה של ההיסטוריה.

היום (רביעי) הגישה החברה בקשה לפשיטת רגל, לאחר שכבר הודיעה על סגירתן של 51 מתוך 200 החנויות שלה בצפון אמריקה (500 בכל העולם). "במהלך השנה האחרונה הנהלת החברה והצוות הפיננסי ניסו להתוות את הדרך להצלחה בעתיד, כולל מכירה אפשרית של החברה", מסר דובר ברוקס בראדרס בתגובה, "במהלך הזמן הזה הגיעה הקורונה וגבתה את המחיר שלה".

חנות Brooks Brothers. GettyImages
יישארו סגורים. הדלת של חנות Brooks Brothers בניו יורק/GettyImages

קניינים רבים הביעו עניין ברשת, שנוסדה ב-1818 ורשמה הישגים רבים בתחום הלבשת הגברים. היא עדכנה את המלתחה של 41 מתוך 45 נשיאי ארצות הברית והפכה לשם נרדף לבגדי יוקרה. רלף לורן החל את דרכו בתעשייה כמוכר בברוקס, לפני שייסד מותג משלו וטען כי המציא את חולצת הפולו. בברוקס ניהלו מאבק משפטי נגד לורן וזכו, ובסופו של דבר הם מוגדרים כממציאי חולצת הפולו, אף על פי שהשם האיקוני "פולו רלף לורן" נשמר.

כוכבים הוליוודיים רבים התהדרו במלתחה שהורכבה מבגדי האחים ברוקס, בהם קרי גרנט, ג'ימי סטיוארט ופרד אסטר. הרשת אמונה על תפירת החליפות של שחקני קבוצת הפאר האיטלקית אינטר מילאנו.

  • עוד באותו נושא:
  • פשיטת רגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully