וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמת דאגתם לצוקרברג? מניית פייסבוק טיפסה לשיא חדש

9.7.2020 / 1:22

מניות הטכנולוגיה ממשיכות לעשות שמות בוול סטריט. פייסבוק, שלפני פחות משבועיים צנחה בעקבות חרם המפרסמים, השיבה את ערכה במהירות. אנליסט בכיר: המחיר עשוי להגיע ל-300

רויטרס

בסרטון: טראמפ חותם על צו נגד הרשתות החברתיות.

ב-26 ביוני נראה היה שפייסבוק נתקלת בחומה בצורה. המפרסמים החלו להחרים, הלחץ גבר וגם המשקיעים הצביעו בכיסים. פייסבוק צנחה ביותר מ-7 אחוזים ביום אחד, והסדק נראה גדול.

צוקרברג לא התרגש ומתברר שהוא צדק. כשהחרם התגבר, הוא אמר כי המפרסמים יחזרו, וגם אם הם עדיין לא מפרסמים, המשקיעים הם אלה ששבו. אתמול (רביעי) עלתה המניה ב-1.13 אחוז וקבעה שיא חדש - 243 נקודות.

מארק צוקרברג. GettyImages
חזר לחייך מהר. צוקרברג/GettyImages

"המניה יכולה להגיע ל-300 דולר", אמר ברנט ת'יל, אנליסט בכיר בג'פריס, שציין גם כי החרם אולי מאכזב מבחינת פייסבוק, אולם בסופו של דבר זו תהיה מהמורה קלה עבורה.

בינתיים, פייסבוק הסירה מאינסטגרם חשבונות של פעיל הימין הקיצוני רוג'ר סטון וקבוצות ימין קיצוני אחרות, שהשקיעו למעלה מ-300 אלף דולר בפרסום בשנה שעברה. נגד סטון מתנהלות חקירות פדרליות בשל ניהול חשבונות מזויפים בפייסבוק וכוונה לשתול אותם כנגד המפלגה הדמוקרטית במטרה לעזור לנשיא דונלד טראמפ. הוא אמור לרצות עונש מאסר של 3.5 שנים בג'ורג'יה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully