וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם זה פיתרון: רשת "ספייס" תרשום אתכם כספורטאים תחרותיים

9.7.2020 / 9:01

הרשת מציעה למנויים בסניפיה להירשם כספורטאים מקצועיים באגודה הלאומית של מפתחי הגוף לחובבים, ובכך יוכלו להמשיך להגיע, להתאמן ולקבל הדרכה גם בימים האלה

עריכה: איתי עמרם

בעקבות מגבלות הקורונה, עסקים רבים נדרשים לדרכים יצירתיות כדי להישאר פתוחים. Space, רשת מכוני הלואו קוסט, מציעה למנויים להגיע לאחד מסניפיה ולהירשם כספורטאים מקצועיים באיגוד NABBA (האגודה הלאומית של מפתחי הגוף לחובבים), כך שיוכלו להמשיך להגיע ולהתאמן ולקבל הדרכה ופיקוח של מדריכים ומאמני כושר ולהשתמש בציוד המקצועי שנמצא במקום. החברות באגודה תהיה בחינם עד סוף שנת 2020. האימונים ברשת יתקיימו בהתאם להנחיות משרד הבריאות בכפוף לתו הסגול.

חדר כושר ספייס X. יחצ, אתר רשמי
לשמור על כושר גם בימים האלה. מכון ברשת ספייס/אתר רשמי, יחצ

לדברי חיים פרנקל, מנכ"ל ובעלים רשת Space: "לפי ההנחיות החדשות של משרד הבריאות, ספורטאים תחרותיים יוכלו להמשיך להתאמן ולפתח את כישוריהם גם בחדרי הסטודיו. אנו מזמינים את כל המנויות והמנויים שלנו להצטרף לאיגוד NABBA, במטרה שנוכל להמשיך לאפשר לכם לשמור על בריאותכם".

לדברי יוני האנה, נשיא איגוד NABBA ישראל: "אנו מברכים על היוזמה להרחיב את מעגלי האיגוד בספורטאים נוספים ואין לנו ספק שלפעילות הספורטיבית יש תרומה משמעותית לבריאות הציבור. אנו בטוחים שכתוצאה משיתוף הפעולה כבר בתחרות הבאה נראה עלייה בכמות המתחרים שיקחו חלק בחגיגת הספורט".

  • עוד באותו נושא:
  • ספייס X

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully