וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביידן תוקף את טראמפ: "אכפת לו רק מוול סטריט"

10.7.2020 / 2:07

המועמד הדמוקרטי לנשיאות תקף בכנס: "הוא מרוכז בשוק ההון, אני מסתכל על המשפחה העובדת". הלך הרוח בוול סטריט: טראמפ טוב יותר לשוק ההון, אבל עדיף שביידן ינצח

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

הבורסה בארצות הברית ממשיכה לעלות לאחר שהפד הזרים כמויות עצומות של כספים - ומי שלא מת על העניין הזה הוא המועמד הדמוקרטי לנשיאות ג'ו ביידן. בנאום בפנסילבניה אמר ביידן כי טראמפ מרוכז בביצועי הדאו ג'ונס ונאסדק "ולא בכם".

ג'ו ביידן באירוע בחירות בדלאוור, 30 ביוני 2020. AP
עולה להתקפה. ביידן/AP

"טראמפ רק עסוק בלדבר ולדבר", אמר ביידן, "הוא הבטיח עבודות, דיבר על הטיפול בקורונה, אבל למעשה כל מה שמעניין אותו הוא וול סטריט. הוא מרוכז בדאו ג'ונס ובנאסדק - לא בכם ולא במשפחות שלכם. אם אהיה בר מזל להיות נשיא, אתרכז במשפחות ובאנשים כמוני, שבאו מהמעמד הבינוני".

ביידן הציג תוכנית בת 700 מיליארד דולר לחיזוק הטכנולוגיה האמריקנית: "אסור לנו להישאר מאחורי הסינים. הם משקיעים המון, ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לשבת רגל על רגל".

ובינתיים, בוול סטריט לא משתגעים על האפשרות שביידן יעלה. בנאומו הוסיף: "הימים שבהם אמזון משלמת 0 מסים פדרליים יעברו מהעולם". הוא נחשב להרבה פחות פרוגרסיבי מטראמפ וסביר שלא יציף את המשק בכסף כפי שעושה הפד היום. עם זאת, בנקאי בכיר אמר ל"וניטי פייר" כי מבין שתי האפשרויות הוא יודע את מי יעדיף: "רובנו רוצים שטראמפ לא יהיה יותר הנשיא, גם אם המשמעות היא מדיניות העלאת המסים של ביידן".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ו ביידן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully