וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ף בזוס עשה הון - וגרושתו היא כעת האישה העשירה באמריקה

11.7.2020 / 14:11

השבוע המוצלח של אמזון הקפיץ את ערכה של מקנזי בזוס ל-62 מיליארד דולר והעלה אותה למקום הראשון בארצות הברית. היעד הבא - הפסגה העולמית, ששייכת ליורשת אימפריית לוריאל

אמזון

כשג'ף ומקנזי בזוס התגרשו, היא קיבלה 25 אחוז ממניות בני הזוג באמזון. עם עלייה של 10 אחוז בערך החברה, מדווח המגזין פורבס כי בני הזוג לשעבר שלשלו 16.2 מיליארד דולר, מהם, כאמור, הולכים כ-4 מיליארד למקנזי. בעקבות זאת, הונה מוערך כעת ב-62 מיליארד דולר והיא האישה העשירה ביותר באמריקה. הונו של ג'ף עומד על כ-188 מיליארד דולר, והוא מוביל את רשימת עשירי העולם שהתפרסמה אתמול בדירוג בלומברג.

מייסד אמזון, ג'ף בזוס וגרושתו מקנזי בזוס בבוורלי הילס, קליפורניה 2018. רויטרס
צריך לדעת ממי להתגרש. מקנזי וג'ף בזוס/רויטרס

מקנזי וג'ף נפרדו בדיוק לפני שנה, ביולי, וכשפרשה לדרכה עמד ההון שלה על 36 מיליארד דולר, אלא שלאמזון הייתה שנה מוצלחת במיוחד, כשסגירת העסקים הקפיצה את ערכה עוד יותר בשל המעבר של הצרכנים למסחר מקוון. אליס וולטון מוולמארט מדורגת שנייה אחרי מקנזי.

אלא שבעולם יש למקנזי תחרות צמודה, מכיוון שאת המקום הראשון תופסת פרנסואז בטנקור מאיירס, יורשת אימפריית לוריאל, עם הון שמוערך ביותר מ-64 מיליארד דולר. ב-23 ביולי תדווח אמזון על הכנסותיה, והאנליסטים צופים שלאחר מכן יעלה ערך המניה עוד יותר, כך שבזוס תעקוף גם את מאיירס. נחיה ונראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully