וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדים מהבית? לממשלת ברבדוס יש הצעה מפתה בשבילכם

12.7.2020 / 9:22

מדינת האי בקריביים פותחת את הגבולות ומנסה למשוך תיירים, עם הצעה להישאר למשך שנה ולעבוד "מהבית". ראש הממשלה: "בעידן הדיגיטלי אף אחד לא צריך להישאר במדינה שלו"

רויטרס

בסרטון: הנסיך הארי מבקר בברבדוס ב-2010.

מה עושים כשהתיירות גוועת וכולם עוברים לעבוד מהבית? 1+1 היא התשובה, לפחות בברבדוס. ממשלת האי בקריביים, שניזון רובו ככולו מתיירות, יוזמת תכנית לפיה יוכלו אורחים המבקרים במדינה להישאר לעבוד בה למשך שנה שלמה.

ברבדוס. ShutterStock
נראה כמו מקום לא רע לעבודה מהבית/ShutterStock
ברבדוס. ShutterStock
כיסאות משרדיים, הדור החדש/ShutterStock

ראש הממשלה מיה מוטלי אמרה בשבוע שעבר כי המדינה מתכננת את מיזם "Barbados welcome stamp", והסבירה: "אנשים יוכלו להגיע מכל מקום. בעידן הדיגיטלי הם לא צריכים להישאר במדינות שלהם".

מוטלי הסבירה כי בעידן הקורונה, טיולים קצרי טווח קשים יותר, בין היתר בשל הנוקשות של המדינות והבידוד שאליו נכנסים תיירים שחוזרים אליהן. "אפשר גם לעבוד חודשיים מפה, לחזור למדינה באירופה, באסיה או באמריקה, ולשוב לכאן", הוסיפה מוטלי. ברבדוס חזרה לפתוח את גבולותיה היום. בריטיש איירווייז, וירג'ין, אמריקן איירליינס וג'ט בלו יהיו בין החברות שיטוסו לשם.

ברבדוס. ShutterStock
שנייה, אני כבר שולח מייל לבוס/ShutterStock
ברבדוס. ShutterStock
סוף יום עבודה/ShutterStock

גם בברבדוס, אגב, יש הגבלות, אבל אפילו הן נוחות יותר. ההתכנסויות מותרות עד 500 איש ותיירים ממקומות רבים, בהם בריטניה מוכת הקורונה, לא יצטרכו להיכנס להסגר, אם כי לא ברור מהו הסטטוס לישראלים".

  • עוד באותו נושא:
  • ברבדוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully