וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזם חדש של בנק הפועלים - תכנית אימון תעסוקתי ראשונה מסוגה בישראל

12.7.2020 / 11:13

"פועלים לתעסוקה" הוא מיזם של הבנק, בשיתוף עמותת חסדי לב. במסגרתו, ניתן יהיה לעבור ארבעה שלבים במסגרת האימון התעסוקתי, כולל שיחה ללא עלות עם יועץ תעסוקה

פועלים לתעסוקה בנק הפועלים. יח"צ,
פועלים לתעסוקה בנק הפועלים/יח"צ

משבר הקורונה השפיע בחודשים האחרונים על ישראלים רבים. כעת, במסגרת הניסיונות לסייע בהתמודדות עם המצב, בנק הפועלים, בשיתוף עם עמותת חסדי לב, משיק מיזם חדש בשם "פועלים לתעסוקה".

"פועלים לתעסוקה" היא תכנית האימון התעסוקתי הראשונה מסוגה בישראל והיא תעניק, ללא תשלום, ידע וכלים מקצועיים ותהליך של אימון תעסוקתי למאות אלפי מחוסרי עבודה, מתוך תקווה שהם יוכלו לשוב במהרה למעגל התעסוקה.

תכנית האימון התעסוקתי של מיזם "פועלים לתעסוקה" תכלול ארבעה שלבים:

1) תכנון העתיד התעסוקתי - הענקת כלים להתמודדות עם מציאות תעסוקתית חדשה ועם עולם התעסוקה המשתנה. הענקת כלים לזיהוי כישורים אישיים, מיפוי ואפיון מוטיבציות של מועמדים, כלים לבחירת העבודה הבאה, צרכים תעסוקתיים וסביבת עבודה.

2) קבלת כלים למציאת עבודה - מידע לגבי כלים לחיפוש עבודה, מחברות השמה ועד סוכנים חכמים ולוחות דרושים. כלים לפנייה יזומה למעסיקים, נטוורקינג, בניית קורות חיים והצגה עצמית מוצלחת.

3) קבלת מידע על פיתוח אישי ומקצועי - הענקת כלים להתמודדות עם אתגרים, מידע לגבי לימודים והכשרות, מדריך לאיתור מלגות ומידע על אפשרויות חדשות.

4) קביעת שיחת אימון תעסוקתי ללא תשלום - אפשרות לקביעת שיחת ייעוץ אישית בת 30 דקות עם יועץ תעסוקתי.

"פועלים לתעסוקה" הוא אחד מתוך שורת מיזמים שבנק הפועלים שותף להם בימים אלו, מתוך מטרה לעודד את התעסוקה בציבור הישראלי, במגזרים ייעודיים ובפריפריה. מאז פרוץ המשבר הפנה הבנק משאבים רבים לחיזוק אנשים וארגונים בתחומי הבריאות, הכלכלה והתעסוקה והוא מתמקד כעת בארגונים ומיזמים המחזקים את נושא התעסוקה בישראל. עמותת חסדי לב פועלת לבניית חוסן כלכלי למשפחות בישראל.

לאתר מיזם "פועלים לתעסוקה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully