וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 33 שנה: האוזן השלישית מחליפה ידיים

12.7.2020 / 11:17

'ילדי האוזן השלישית', קבוצת משקיעים בהובלת רודי נטר, יזם נדל"ן, חובב מוסיקה, ופריק של האוזן משחר ילדותו, תהיה הבעלים החדשים של האוזן השלישית, ויחד עם צוות האוזן המקורי תוביל את החברה אל הדור הבא של שוחרי מוזיקה, קולנוע ותרבות

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

בסרטון: מחאות אחרי הפגנת העצמאים בתל אביב אתמול.

מיקי דותן ייסד את האוזן השלישית ברחוב שינקין לפני 33 שנה. חנות תקליטים קטנה שבלטה מהר מאוד בייחוד ובטעם שלה, התמחתה בתקליטי יד שנייה, בייבוא ואזוטריה, והתפתחה למוסד תל אביבי רב זרועות והשפעה בתחום המוזיקה והקולנוע. עם השנים הכתה האוזן שורשים עמוקים בסצנה המקומית והפכה למובילה בתחומי התרבות האלטרנטיבית והעצמאית.

היום (ראשון) מעבירים דותן ואלי חיון, שותפו ב-30 השנים האחרונות, את הבעלות בחברה ל'ילדי האוזן השלישית' - קבוצת חברים שוחרי מוזיקה וקולנוע בראשות רודי ואביב נטר - הכוללת אנשי תרבות מובילים בתחומם, המבקשת להמשיך את פועלה של האוזן השלישית ולהעמיק אותו.

האוזן השלישית. Gellerj, Creative Commons
המוסד נשמר, גם האנשים, הבעלות אחרת. האוזן השלישית/Creative Commons, Gellerj

הבעלות בחברה משתנה אבל כל היתר נשאר בעינו. חיון ימשיך למנכ"ל את החברה, וירכז את הפעילות של חנויות האוזן השלישית בתל אביב ובחיפה, ההוצאה לאור של תקליטים ומהדורות בוטיק במסגרת הלייבל "זהב שחור" ולייבל הדי וי די, ההפצה הדיגיטלית, וייצוג חברות בינלאומיות בתחומי זכויות הקרנה פומבית. דותן ימשיך להיות שותף וחבר הנהלה פעיל.

אביב נטר ינהל את האוזן לייב, חברת בת של האוזן השלישית, אשר מרכזת את הפעילות בסצנת ההופעות, פסטיבלי תרבות, אמנות, וחיי לילה, ותהווה מצע לבניית קהילת דור ההמשך של היצירה הישראלית. במסגרת זאת תפעיל החברה את מועדון האוזןבר הוותיק. נטר, בוגר שנקר, חזר לארץ לאחר 12 שנים בגרמניה בהן ניהל חברת הפקות תרבות וחיי לילה עצמאית, אשר פעלה ברחבי אירופה, והיה לדמות בולטת בסצנה הברלינאית כדי.ג'יי.

העסקה נחתמה בסיוע של עורכי הדין רון בן-מנחם ומוחמד מואסי ממשרד הרצוג פוקס נאמן, שייצגו את הרוכשים, לבין עו"ד יצחק פורן שייצג את המוכרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully