וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: לאן התרחבה יינות ביתן?

רונית מטיאס

12.7.2020 / 11:16

וגם: חלומות מתגשמים בדלתא, מאכילים את עובדי רפאל, ספר חדש על הבניין בו הוקמה המדינה ומי יעזור לציבור לעצב את הבית?

פתיחה בגן

נחום ביתן ומיכאל לובושיץ. אליאור חטב,
נחום ביתן ומיכאל לובושיץ/אליאור חטב

קבוצת יינות ביתן, הרשת השנייה בגדולה בישראל עם רשתות השיווק יינות ביתן, מגה בעיר ושוק מהדרין, השיקה סניף חדש בגן יבנה, סניף שהוא הסבה של מגה בעיר לסניף יינות ביתן. רשת יינות ביתן נכנסת לראשונה לגן יבנה ומביאה איתה בשורת מחירים אטרקטיבית עם מגוון, טריות ומבצעים מיוחדים לפתיחה. הסניף משתרע על שטח של 800 מ"ר ,ועם פתיחתו, תמנה רשת יינות ביתן 57 סניפים בפריסה ארצית. מיכאל לובושיץ, מנכ"ל יינות ביתן, מגה בעיר ושוק מהדרין אמר שהם שמחים להגיע למקומות חדשים עם המותג יינות ביתן, כדי שהלקוחות יכירו את החוויה, הטריות, המבצעים האטרקטיביים של הרשת והמחירים הגולים שלה.

seperator

דלתא מגשימה חלומות

נוי צברי לדלתא. זהר שיטרית,
נוי צברי לדלתא/זהר שיטרית

על השלט הכי מרגש שעלה בסוף השבוע מככבת נוי צברי מי שמובילה שינוי תפיסתי שכולם יכולים וכולן יכולות לעשות הכל. בחיי היום יום, נוי עושה עבודת קודש. היא מרצה בכל רחבי הארץ על שינו תפיסתי, ומגשימה חלומות לילדים חולים. בסוף השבוע נוי הגשימה לעצמה חלום כשהצטלמה לקולקציית החזיות של דלתא, לאחר שהחברה קיבלה את בקשתה דרך עמותת דרימרס לככב בשילוט חוצות. התוצאה היפה והמרגשת עלתה על שלטי נור באיילון, תחת המסר DARE TO LOOK GOOD‎.

seperator

מסיירים ומשתתפים

אלון בן צור, יודי בר און, יהודה זיסאפל, יעל יגרמן לביא, מירב מצגר, משה וטלי ברש בוסקילה. בר גוטהרץ,
אלון בן צור, יודי בר און, יהודה זיסאפל, יעל יגרמן לביא, מירב מצגר, משה וטלי ברש בוסקילה/בר גוטהרץ

בכירי קבוצת רד בינת סירו בפארק הייטק בר-לב הממוקם בין עכו לכרמיאל, ביקרו במשרדי חברת הבת של הקבוצה Kaleidoo - המתמחה בתחום הבינה המלאכותית והביג דטה הממוקמים במתחם המשותף WORKPORT בפארק, שיתפו בפעילויות עתידיות המתוכננות באזור, ודנו בפוטנציאל לשיתוף פעולה עם פארק ההייטק ותכנית המלגות "מושל".

בין המשתתפים : יהודה זיסאפל, נשיא קבוצת רד בינת ומנכ"ל בינת תקשורת אלון בן צור, יעל יגרמן לביא, יו"ר פארק הייטק בר לב ויו"ר תכנית מושל, יודי בר און, מנכ"ל Kaleidoo מבית בינת תקשורת, טלי ברש בוסקילה, מנהלת תכנית מושל ישראל, יהודית אפרימי, סמנכ"לית משאבי אנוש בינת תקשורת ומירב מצגר משה, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי בפארק הייטק בר לב.

seperator

הנחיות בטיב טעם

חגי שלום, יוסי שליו. אסף לב,
חגי שלום, יוסי שליו/אסף לב

חגי שלום, יו"ר ומנכ"ל טיב-טעם ויוסי שליו סמנכ"ל הסחר והשיווק, השיקו בהתאם להנחיות משרד הבריאות את סניף אשקלון המחודש שנפתח בהשקעה של כ-5 מיליון שקל. שליו אמר כי הם שמחים לפתוח לתושבי אשקלון והסביבה את הסניף המחודש המשתרע על שטח של 2,500 מ"ר שיהיה פתוח גם בשבתות ובחגים, ויציע מגוון מוצרים עשיר מהארץ ומהעולם וחוויה קולינרית איכותית. לדבריו הסניף עוצב מחדש והותאם לקונספט הנראות הייחודי של הרשת, כשבשדרוג הסניף ניתן דגש מיוחד לשיפור חווית הקנייה והרחבת המחלקות באופן שייתן ביטוי למגוון המוצרים הייחודי של טיב טעם.

במסגרת ההשקה יעלה קמפיין תחת הסלוגן "שיפצנו את הסניף וגם את המחירים שיכלול שילוט הכוונה באשקלון, פעילות בדיגיטל וברשתות חברתיות, פרסום בעיתונות המקומית כולל פנייה גם למגזר הרוסי.

seperator

אוכלים ונהנים

רונן ניסנבאום , רן כצמן, דובב וייס ויואב הר-אבן. יח"צ,
רונן ניסנבאום , רן כצמן, דובב וייס ויואב הר-אבן/יח"צ

חברת רפאל בשיתוף חברת ההסעדה "עידית" מקבוצת רשת מלונות דן, השיקו קומלפקס הסעדה חדשני ומעוצב בתוך מתקן רפאל בצפון. הקומפלקס כולל 3 מסעדות בקונספט - STREET FOOD, מסעדת פסטה פיורי המגישה מגוון גדול של פסטות טריות המבושלות במקום; חומוס ירושלים המגיש חומוס גלילי טרי עם מבחר תוספות; ומסעדת EDISON מותג המבורגר קצבים שמושק לראשונה על-פי אפיון ייחודי.

דובב וייס , סמנכ"ל, ראש מנהל תשתיות ולוגיסטיקה של רפאל אמר כי המתחם הוא שלב ראשון בתוכנית רב שלבית לשדרוג מערך ההסעדה ברפאל והתאמתו למגמות עכשוויות בשוק ההסעדה והשפעתם על שוק העבודה. הקמת המתחם, ובניית מודל התפעול שלו עם עידית וההשקעה בשיפור תשתיות ההסעדה ממחישים את הדגש ששמה הנהלת רפאל על שיפור מתמיד של חווית העובד ברפאל.

רן כצמן, מנכ"ל "עידית" אמר כי מתחם ההסעדה החדש יהיה סמן ימני בהסעדת עובדים בישראל.

seperator

זיכרונות לאומיים

בוז'י הרצוג, מרדכי נאור בועז דקל. אבי חיון,
בוז'י הרצוג, מרדכי נאור, בועז דקל/אבי חיון

לרגל 90 שנה להקמת "בית מוסדות הלאומיים" בירושלים בו התקיימו פגישות חשובות והתקבלו החלטות היסטוריות שהשפיעו על הקמת מדינת ישראל, הושק ספרו החדש של ד"ר מרדכי נאור "הבניין שבו נולדה המדינה 'בית המוסדות הלאומיים'". יצחק (בוז'י) הרצוג יו"ר הסוכנות ציין בטקס שבשל מגפת הקורונה בעולם והתגברות מעשיי האנטישמיות הצפי שתוך 3-5 שנים יעלו לישראל כ- 250,000 אלף עולים חדשים זהו גידול שלמעלה מ-100% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

בנוכחים: סאם גרונדוורג, יו"ר עולמי קרן היסוד; עומרי שלמון, מנכ"ל המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל; איש העסקים בועז דקל, בעלים של הוצאה לאור "ספרית יהודה דקל", שהוציאה לאור את הספר ההיסטורי.

seperator

חוגגים ומעוצבים

לילך הניג שמול וניר שמול. אסף לוי,
לילך הניג שמול וניר שמול/אסף לוי

ניר שמול, מבעלי חברת שניר, המתמחה בשיווק נדל"ן מסחרי ולמגורים, חגג את פתיחת מחלקת תכנון, עיצוב הום סטיילינג וייעוץ אמנותי למגורים ומיזם אמנות דיגיטלית למבואות במגדלי יוקרה/בתי מלון ושטחים ציבוריים בבנייני משרדים. את המחלקה תנהל לילך הניג שמול, שמול מביאה אתה ניסיון בתחום עם יכולות ניהול מו"מ גבוהות וקשרים עסקיים בתחום, המעצבת מיכל מייזליש מונתה למעצבת הראשית במחלקה.

שמול אמר כי זיהו כי למעלה מ-74% מקהל רוכשי הדירות זקוקים לליווי אדריכלי ועיצובי בחלל החדש, אך רק 12% לשוכרים שירותי עיצוב מפאת חוסר תקציב.

seperator

מסמר שיער

אדריאנה טואג, ד"ר שרית כהן, אביטל רוטשטיין וד"ר דימה סגל. פרודוקטיבי פתרונות מדיה,
אדריאנה טואג, ד"ר שרית כהן, אביטל רוטשטיין וד"ר דימה סגל/פרודוקטיבי פתרונות מדיה

בסוף השבוע הושק במשרדי iHair-המרכז הארצי להשתלות שיער, טיפול חדשני ומתקדם בסוגו בעולם לטיפול בהתקרחות באמצעות תאי גזע LIPOCUBE SVF. ד"ר שרית כהן, מומחית בכירורגיה פלסטית ואסתטית ומנכ"לית המרכז, אמרה כי הטיפולים מבוצעים על פי סטנדרטים הבינלאומיים המחמירים ביותר.

טיפול באמצעות תאי גזע LIPOCUBE SVF נעשה בטכנולוגיה פורצת דרך המבוצעת לראשונה בארץ. שיטה חדשנית, מעוגנת פטנט, המאפשרת מיצוי תאי גזע בריכוז גבוה משומן עצמוני כך שניתן להזריק אותם ישירות לקרקפת בטיפול מרפאתי נגיש, מהיר ויעיל, ללא צורך בחדר ניתוח. ד"ר מאיר כהן, יו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית ברך על פתיחת המרכז ואמר כי אין סיבה לעבור טיפולים בחו"ל כשיש בישראל מרכז מצוינות הנמצא בשורה הראשונה.

seperator

חיתולים וצחוקים

הדר שלו ורביטל ויטלזון. מיכה לובטון,
הדר שלו ורביטל ויטלזון/מיכה לובטון

אנשי השיווק של טיטולים בחרו ברוויטל ויטלזון, סטנדאפיסטית, אושיית רשת ואימא ל-5 ילדים להוביל את הקמפיין החדש למותג. ויטלזון אמרה שההורים בתקופה מאתגרת זו צריכים לגייס יכולת ספיגה גבוהה והרבה גמישות, ממש כמו הטיטול.

seperator

בקטנה

מיכאל רייטבלט, מנכ"ל וממייסדי חברת Forter, מהמובילות בתחום מניעת הונאות סחר מקוון, נבחר לאחד מ-50 המנכ"לים המובילים בעולם בתחום טכנולוגיות הפיננסים לשנת 2020 מטעם האתר The Financial Technology Report. לצד רייטבלט מופיעים מנכ"לים נוספים מחברות מובילות דוגמת פייפאל, סטרייפ ועוד'.

התואר מוענק רק ל-50 מצטיינים מדי שנה, בעלי תרומה יוצאת דופן בהתקדמות רחבת ההיקף שעבר ענף הטכנולוגיה הפיננסית בשנים האחרונות. פורטר (Forter), שהוקמה ב-2013, מגינה על יותר מ- 200 מיליארד דולר בעסקאות דיגיטליות מדי שנה, באמצעות פתרונות אוטומטיים למניעת הונאה מבוססי זהות.

התואר הוענק לרייטבלט על מנהיגותו ועל כך שבמרוצת השנים האחרונות הוביל את Forter להפוך לאחד מהפתרונות המדויקים והאמינים ביותר בשוק למניעת הונאות סחר מקוון, ולספק את השירות הזה עבור ענקיות סחר מכל העולם המשתייכות לרשימת Fortune 500, כמו גם רשתות קמעוניות רבות, סטארטאפים ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully