וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימונים אישיים הם הפיתרון לתקופת הקורונה?

12.7.2020 / 12:46

כל סניפי רשת EMS club יישארו פתוחים ופעילים, כשהם מציעים למתאמנים אימון אישי ב-20 דקות בלבד עם מאמן תוך הקפדה על כל כללי משרד הבריאות

תקופת הקורונה מספקת אתגרים רבים עבור המתאמנים המבקשים לשמור על שגרת האימונים שלהם, בייחוד בעקבות סגירת חדרי הכושר והחשש משהיה מהשתתפות באימונים בהם לוקחים חלק עשרות משתתפים יחד. שיטת האימונים של Ems club מאפשרת לשמור על שגרת אימונים בטוחה במינימום זמן, ובמינימום אינטראקציה וחשיפה למתאמנים אחרים. האימון מתבצע עם מאמן אישי בחלל הסטודיו הרחב, כשבכל נקודת זמן יכולים להימצא בסטודיו עד שני מתאמנים ושני מאמנים בלבד.

אימונים של EMS CLUB. יחצ EMS,
20 דקות בלבד לאימון/יחצ EMS

שיטת האימון של EMS club פועלת באמצעות פולסים חשמליים ופותחה במקור עבור אסטרונאוטים של סוכנות החלל האמריקאית נאס"א , שנזקקו להתערבות חיצונית לבניית והפעלת השרירים באופן מכני על מנת לספק להם התנגדות ולמנוע רפיון שרירים בתנאי היעדר כוח כבידה. כיום, השיטה מיושמת גם בתחום רפואת הספורט והפיזיותרפיה ובטיפול בפציעות ספורט שונות, שיקום שריר לאחר ניתוח, בעיות כאבי גב, מפרקים ועוד. השיטה פופולארית ביותר במועדוני ספורט מובילים בעולם, כמו באיירן מינכן בגרמניה וצ'לסי באנגליה.

שיטת ה EMS עושה שימוש בגירוי חשמלי של השרירים במהלך אימון. האימון מתבצע בסטודיו, באמצעות חליפה ייעודית, המשמשת להעצמת הגירויים החשמליים ובליווי מאמן אישי שהוכשר במיוחד , המדריך את המתאמן ומפקח על האימון באופן צמוד באמצעות מערכת אלקטרונית ייחודית. אימון EMS מפעיל את מרבית שרירי הגוף בו זמנית. אימון זה אפקטיבי יותר בשל העובדה שהוא עובד בסנכרון מלא ובגיוס מרבית היחידות המוטוריות של הגוף. יתרון אשר מאפשר להשיג תוצאות יוצאות דופן בעבודה על כלל שרירי הגוף במקביל וזאת באימון חד שבועי בן 20 דקות בלבד.

אימוני EMS אינם יוצרים לחץ ועומסים על המפרקים ומערכת השלד בהשוואה לאימון משקולות לדוגמא, אלא גירוי חשמלי של השריר בלבד ובכך נמנעות פציעות ספורט . במהלך שנות ה-90 אישר מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) את השיטה לטיפול במצבים רפואיים שונים שבהם נדרשת הגדלת זרימת דם מקומית, גירוי לאחר ניתוח, שמירה על הגדלת טווח תנועה, הרפיה של התכווצות שרירים במצבים מסוימים ומניעת ניוון ומצבים של פקקת ורידים.

רני רוביו, הבעלים והמנכ"ל: "מתחילת תקופת הקורונה אנו רואים עליה תלולה בביקוש לאימונים בכל 22 הסניפים שלנו ברחבי הארץ, עם ההכרזה על סגירת חדרי הכושר, קיבלנו מאות פניות נוספות, כיוון שסניפינו מציעים חווית אימון של מקסימום עד שני לקוחות בו זמנית לסטודיו של 80 מ"ר ואינם נכללים בהגדרה של חדרי כושר. שיטת האימון שלנו המציעה אימון אישי ואפקטיבי ב-20 דקות שבועיות בלבד, במהלכן נפגש המתאמן רק עם המאמן שלו ואינו חשוף למתאמנים אחרים, הפכה למבוקשת מאוד בתקופת הקורונה בקרב מחפשים אימון בטוח השומר על כללי הריחוק וההיגיינה ומספק תוצאות מקסימליות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully