וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהבים את פריימרק? עכשיו יש לכם עוד סיבה

13.7.2020 / 0:29

30 אלף העובדים שחזרו מחל"ת בבריטניה היו אמורים לזכות את הרשת ב-30 מיליון ליש"ט, אבל היא ויתרה: "לא נחוץ לבקש את הבונוס". שיעול, הראל ויזל, שיעול

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

בסרטון: ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון מכריז על ההקלות, 4.7.

לפני שבועיים סערה המדינה בעקבות פרשת הדיבידנדים של פוקס. אתמול (ראשון) הראתה רשת פריימרק, חביבת הקהל הישראלי בזמן שזה עוד יכול היה לטוס לחו"ל, כיצד עושים זאת נכון, לאחר שוויתרה על סיוע ממשלתי בסך 30 מיליון ליש"ט, כ-38 מיליון דולר.

חנות פריימרק, דרזדן, גרמניה. ShutterStock
חנות פריימרק, דרזדן, גרמניה/ShutterStock

פריימרק סבלה קשות מהמשבר, ונאלצה להוציא לחל"ת 30 אלף עובדים. במהלך השבוע שעבר הודיע שר האוצר הבריטי רישי סונאק כי על כל עובד שיוחזר מחל"ת תקבל החברה 1,000 ליש"ט, ובסך הכול 30 מיליון ליש"ט לקופתה של הרשת הפופולרית. אלא שבפריימרק העדיפו לא לקבל תשלום.

"החברה החזירה את עובדיה בבריטניה ובאירופה", נמסר בהצהרה, "בזמן שהחנויות חזרו לפעילות, יחד עם שאר הרשתות והחנויות. החברה מאמינה, לפיכך, כי זה לא יהיה נחוץ לבקש את תשלום הבונוס בעקבות הנסיבות הללו". בבריטניה יש כעשרה מיליון אנשים בחל"ת, ואם כולם יחזרו לעבודה הממשלה תשלם 9 מיליארד ליש"ט.

לפריימרק, שנוסדה בדבלין ושם גם משרדיה הראשיים, יותר מ-350 חנויות במערב אירופה, מעל מחציתן, 191 מהן, בבריטניה. היא הפכה לאחת מרשתות הביגוד הפופולריות בעולם בשל המגוון העצום והמחירים הזולים. החנות הגדולה ביותר של הרשת נמצאת במנצ'סטר ומשתרעת על פני יותר מ-14 אלף מ"ר, והפופולרית ביותר נמצאת במדריד, החנות הראשונה שנפתחה מחוץ לאי הבריטי, ב-2006.

  • עוד באותו נושא:
  • פריימרק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully