וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראכרט משיקה שירות תשלום מהנייד ללא מגע. שירות דומה יושק בכאל

13.7.2020 / 9:50

Anypay של ישראכרט הוא שירות תשלומים מבוסס טכנולוגיה חדשה, שבאמצעות כרטיס האשראי "נכנס" לתוך הנייד ומאפשר לתשלומים ללא מגע. השירות יהיה זמין ללקוחות מאסטרקארד באנדרואיד. גם כאל תשיק שירות בשבועות הקרובים

כרטיס אשראי גאה/כרטיס אשראי גאה

בסרטון: כרטיס אשראי גאה.

ישראכרט משיקה לראשונה את שירות ANYPAY - שירות תשלומים באמצעות הנייד, ללא מגע- ב"טאצ'". בשלב זה השירות יתאפשר לחלק מלקוחות החברה, בעלי מכשיר סלולרי המבוסס על מערכת הפעלה אנדרואיד, המחזיקים בכרטיס מאסטרקארד של ישראכרט. התשלום יתבצע בעסקים שכבר עברו לתשלומים בתקן EMV. בישראל מדובר על כ-15,000 עסקים, אך בחו"ל מדובר בפריסה רחבה יותר של בתי עסק ורשתות מסחריות שונות.

זוהי הפעם הראשונה בישראל בה מושקת אפשרות לתשלום בעסקים בנייד ב"טאצ'" על ידי חברת כרטיסי אשראי. לקוחות ישראכרט לא יצטרכו להוריד אפליקציה חדשה נוספת לטובת שדרוג חווית התשלום בנייד, אלא יוכלו לצרף את כרטיסי ישראכרט שלהם לשירות ANYPAY בתהליך רישום קצר ופשוט באפליקציית "ישראכרט".

שירות ANYPAY של ישראכרט. יחצ ישראכרט,
קל ונקי. ANYPAY/יחצ ישראכרט

מהלך זה מצטרף למהלכים נוספים שביצעה ישראכרט בשנה האחרונה, בין היתר היערכות להשקת אפליקציית נסיעה ייעודית לתחבורה ציבורית תחת השם ANYWAY, שתאפשר למחזיקי כל כרטיסי האשראי לוותר על כרטיס ה"רב קו", ולשלם באמצעות סריקת קוד בנייד, ללא מגע. בנוסף, ישראכרט החלה לשתף פעולה עם חברת Garmin, וכבר מחודש פברואר מאפשרת תשלום ללא מגע באמצעות השעון החכם ללקוחות מאסטרקארד מקבוצת ישראכרט.

התשלום באמצעותANYPAY באפליקציית ישראכרט מתבצע תחת סטנדרטים מחמירים של אבטחת מידע. בנוסף, כל עסקה מדווחת ללקוחות באמצעות הודעת "פוש", בזמן אמת, כאשר הלקוחות יוכלו לעקוב באמצעות האפליקציה אחרי כל היסטוריית הרכישות שלהם.

בשלב הראשון, במהלך החודשים הקרובים ("השקה רכה") יתאפשר התשלום באפליקציה באמצעות מכשירי אנדרואיד, ובהמשך החברה תפעל לאפשר גם ללקוחותיה המחזיקים כרטיסים ומכשירים אחרים ליהנות משיטת תשלום זו, שהינה המתקדמת ביותר בעולם. לעת עתה, ייפתח השירות לכרטיסי 'מאסטרקרד' חוץ בנקאיים ולחלק מכרטיסי 'מאסטרקרד' הבנקאיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רון וקסלר מנכ"ל ישראכרט. סיון פרג',
ככל שהריחוק החברתי גדל, כך גם הצורך בתשלום ללא מגע. ד"ר רון וקסלר/סיון פרג'

עד חודש נובמבר השנה יחויבו עסקים בישראל, שמחזור הסליקה הכולל שלהם בשנת 2019 הסתכם ביותר מ-100 מיליון שקל ומעלה, לתמוך בביצוע תשלומים "חכמים" בתקן EMV כאשר בחודשים האחרונים נרשמת הצטרפות מאסיבית גם מצד עסקים שאינם עומדים ברף האמור. כבר היום יכולים לקוחות ישראכרט לבצע תשלום בטאץ' וללא מגע בעסקים שכבר התקינו את הטכנולוגיה החדשה - בהן הרשתות זארה, דלתא, אופטיקנה, H&M ועוד עשרות אלפי עסקים ברחבי הארץ.

ד"ר רון וקסלר מנכ"ל קבוצת ישראכרט: "בימים בהם אזרחי ישראל נדרשים לריחוק חברתי, עולה הצורך בביצוע תשלומים ללא מגע. בשנים האחרונות זה הכיוון אליו צועדת התעשייה כולה, ואני שמח כי ישראכרט כחלק מהגשמת חזונה, תהיה החלוצה של הטכנולוגיה הזאת בישראל .ישראכרט כקבוצת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל גאה להביא פתרונות מתקדמים אלה ללקוחותיה".

שירות דומה בכאל יושק בשבועות הקרובים

כאל תשיק בשבועות הקרובים שירות תשלומים מתקדם שיאפשר בין היתר תשלום באמצעות הנייד ללא מגע . השירות יאפשר למחזיקי כרטיס ויזה ומאסטרכארד לשלם בבתי עסק באמצעות הנייד ללא כרטיס פיזי. בשלב הראשון השירות יפעל למכשירי אנדרואיד ובהמשך עם כניסתה של אפל פיי לישראל גם למחזיקי מכשיר אייפון. כאל צפויה להשיק בתחום זה פיתוחים מתקדמים נוספים שייחשפו בהמשך.

  • עוד באותו נושא:
  • ישראכרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully