וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר UBS: בני דור המילניום הושפעו יותר מכולם מהקורונה

13.7.2020 / 14:15

הסקר נערך בין משקיעים אמידים בעולם, ש-75 אחוז מהם הסיקו שהחיים לא ישובו להיות כשהיו. המילניאלס הושפעו יותר כספית והביעו חשש פיננסי

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

בסרטון: ברק אובמה תוקף את טראמפ על טיפולו בקורונה, מאי 2020.

בעקבות הקורונה, 75% מהמשקיעים האמידים ברחבי העולם הסיקו כי החיים לעולם לא ישובו להיות כפי שהיו, כך על פי סקר ה- Investor Watch החדש שנערך על ידי קבוצת הניהול הגלובלי UBS.

מהסקר, שבו השתתפו יותר מ-3,750 משקיעים על פני 15 שווקים גלובליים, עולה כי המשקיעים כבר מתכננים להתאים את אורח החיים שלהם לנסיבות החדשות שנוצרו אחרי המגפה העולמית:

- שבעה מתוך עשרה יצמצמו מעתה והלאה את הנסיעות שלהם למשרד.
- מחציתם מתכוונים לעבור להתגורר קרוב יותר למשפחה.
- 46% עשויים לוותר על חיים בעיר לטובת חיים באזורים פחות מאוכלסים.
- 88% אומרים ששמירה על הבריאות נמצאת בראש סדר העדיפויות שלהם.

67% מהמשקיעים אומרים שהמגפה העולמית השפיעה על האופן שבו הם חושבים על הכסף שלהם:

- 56% חוששים שלא חסכו מספיק למקרה של מגפה עולמית נוספת.
- 58% חוששים שיאלצו לעבוד תקופה ארוכה יותר כדי לפצות על הפסדי הפנסיה.
- 60% חוששים שיהיו למעמסה כספית על משפחותיהם במקרה שיחלו.
- 54% חוששים שלא ישאירו מספיק כסף לדור הבא.

במהלך תקופה זו, 83% רוצים לקבל יותר הכוונה מהמומחים הפיננסים שלהם לגבי ענייניהם.

מנכל חברה. ShutterStock
יש בהחלט מקום לדאגה, אבל גם שמירה יתרה על הבריאות/ShutterStock

לדברי טום נראטיל, נשיא משותף של UBS Global Wealth Management ונשיא UBS Americas: "בעת שהמשקיעים מנווטים במשבר COVID-19, הם מחפשים את התובנות העדכניות והמלצות מותאמות יותר לצורכיהם במטרה להשיג את היעדים הפיננסיים שלהם. המגפה העולמית גורמת לרבים מהם לשקול מחדש איך יממנו את צורכי הנזילות, אריכות החיים והעיזבון שלהם. פירושו של דבר שלמנהלי הון יש הזדמנות למלא תפקיד חשוב עוד יותר בחיי לקוחותיהם ולהכין אותם לעולם שאחרי המגפה העולמית".

מנקודת מבט דורית, משקיעים בני דור המילניום שהשתתפו בסקר נטו יותר לומר שהמגפה העולמית השפיעה עליהם מבחינה כספית ובהשוואה לדורות מבוגרים יותר, היה בהם חשש רב יותר לגבי ענייניהם הכספיים. שבעים ושלושה אחוזים מבני דור המילניום הרגישו שהמגפה העולמית השפיעה עליהם מבחינה פיננסית. 74% אמרו שהמגפה העולמית השפיעה על האופן שבו הם חושבים על הכסף שלהם.

זאת ועוד, בני דור מילניום חוששים מאד שיאלצו לעבוד תקופה ארוכה יותר כדי לפצות על הפסדים, שלא חסכו מספיק כסף, ושיאבדו את משרותם בנסיבות הנוכחיות. הם גם מעוניינים שלכסף שלהם תהיה השפעה חברתית. כשליש מהם הגדילו את תמיכתם הכספית במשפחה ובחברים, בעוד ש-69% מעוניינים בהשקעה בת קיימה ו-60% בפילנתרופיה בגלל COVID-19.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אודות סקר Investor Watch של UBS

לצורך מהדורה זו של UBS Investor Watch, ערכה UBS סקר בקרב למעלה מ-3,750 משקיעים. המשקיעים כללו בני 25 - 30 עם נכסים בני השקעה בסך 250,000 דולר לפחות, בני 31 - 39 עם נכסים ברי השקעה בסך 500,000 דולר לפחות ובני 40 ומעלה עם נכסים ברי השקעה בסך 1 מיליון דולר לפחות. המדגם העולמי נחלק בין 15 שווקים: ארגנטינה, ברזיל, סין היבשתית, צרפת, גרמניה, הונג קונג, איטליה, יפן, מקסיקו, סינגפור, שווייץ, טאיוואן, איחוד האמירויות, בריטניה וארה"ב. המחקר נערך במאי 2020.

  • עוד באותו נושא:
  • ubs

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully