וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליפורניה, נאסדק וה-NBA: ארה"ב במתח גבוה

14.7.2020 / 0:51

מושל קליפורניה סוגר שוב את העסקים, שחקני NBA ממשיכים להידבק למרות ה"בועה" שאמורה לבודד אותם והבורסה מגיבה בחריפות עם פניית פרסה חדה. סיכום יום מטורף באמריקה

בסרטון: לראשונה מאז פרוץ המגיפה, הנשיא טראמפ נראה כשהוא עוטה מסיכה/צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

בסרטון: נשיא ארה"ב דונלד טראמפ עם מסכה לראשונה, 11.7.

יותר מ-8,000 מקרים חדשים בממוצע ליום גרמו אתמול (שני) למושל קליפורניה גאווין ניוסום להכריז כי שום דבר לא חוזר למסלול בקרוב. נהפוך הוא, ב-31 מחוזות במדינה המערבית נסגרו מקומות בילוי, גני חיות, מסעדות, פיצריות וכל מקום שיש בו אפשרות לתפוצה המונית של נגיף הקורונה.

מוכר פיצה בקליפורניה. GettyImages
את זה לא נראה יותר בזמן הקרוב. פיצריה בקליפורניה/GettyImages

לניוסום לא הייתה ברירה. ב-22 ביוני עוד עמדה קליפורניה על ממוצע נמוך מ-4,000 מקרים ליום, ומאז הוכפל הממוצע הזה. "הווירוס לא הולך לשום מקום", אמר ניוסום, "אנחנו חייבים להבין שהוא יישאר איתנו עד שתימצא תרופה".

בינתיים, בעוד דיסנילנד באנהיים נותר סגור, בהונג קונג הודיעו כי חודש אחד בלבד לאחר הפתיחה, יסגרו את פארק השעשועים המקומי של רשת דיסני, מה שמחזיר אותנו במעבר חד לאימפריית דיסני בפלורידה - מג'יק קינגדום. בעוד המדינה מוכה בקורונה, שם הוחלט בשבת לפתוח, ולמרות נהלי הבטיחות המחמירים, תיעדה יוטיוברית עם סממני קורונה את עצמה כשהיא מסתובבת בפארק.

באזור דיסניוורלד, במתקן Wide World of Sports, מתאמנות קבוצות ה-NBA במה שנקרא "הבועה" - אזור סטרילי, לכאורה, שאיש לא ייכנס אליו או ייצא ממנו במהלך החודשיים הקרובים. הליגה צפויה לחזור מהפגרה הארוכה ב-31.7, אבל אתמול התגלה כי כוכב יוסטון רוקטס ראסל ווסטברוק ועוד שני שחקנים נמצאו חיוביים לנגיף. אף אחד לא מאמין שזה ייגמר שם, ובעוד בליגה מתעקשים להתחיל, לאיש לא ברור האם העונה הזאת תגיע בכל זאת לסיום.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ראסל ווסטברוק, יוסטון רוקטס. GettyImages
לא היחיד ולא האחרון שנדבק. ראסל ווסטברוק/GettyImages

ארצות הברית הולכת על ביצים, והעצבנות הזאת הגיעה גם לבורסה. כאן אנחנו חוזרים להוראה של ניוסום על סגירה. הבורסה בניו יורק בערה במחצית הראשונה של יום המסחר, כשמניות הטכנולוגיה הראו עליות מרשימות. בעקבות ההודעה של ניוסום ומספר המקרים שהלך וגדל, וול סטריט ביצע פניית פרסה. מדד הנאסדק, שכבר עלה ביותר מאחוז בתחילת היום, ירד ב-2.1 אחוזים ואיתו גם המניות המובילות של אמזון, גוגל, אפל ופייסבוק.

הגדילה לעשות מניית טסלה, שכבר עלתה בלא פחות מ-16 אחוז, רק כדי לצנוח חזרה ולסיים את יום המסחר עם ירידה של 3 אחוזים. המתח בשווקים ימשיך לגאות השבוע עם פרסום הדוחות הכספיים לרבעון השני, בעיקר של סקטור הבנקים ובתי ההשקעות.

קל לא יהיה השבוע, או בכלל בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully