וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני סגר נוסף: סטארט-אפ ישראלי מציע פלטפורמה להשאיר עסקים עובדים

14.7.2020 / 14:36

חברת Wis2Biz מציעה טכנולוגיה חדשנית כחול לבן עם פלטפורמת ניהול חכם ואפקטיבי של לקוחות. בזכות השימוש בפלטפורמה, הצליחו חברות רבות להישאר פעילות גם בתקופה הקורונה, תוך שמירה על מקום עבודתם של אלפי עובדים

לאור חידוש ההגבלות על חדרי כושר, פעילויות ספורט וקבוצות הרזיה, משתתפים רבים צפויים שוב להקפיא את המנויים החודשיים שלהם. חברת Wis2Biz מציעה פתרון חדשני לחברות הנסגרות - פלטפורמה המאפשרת להעביר את כל פעילות החברה לאונליין ובכך משמרת את הלקוחות והעובדים ומספקת למנהלים שיטת ניהול חכמה ואפקטיבית.

WIS2BIZ. יחצ,
פלטפורמת wis2Biz/יחצ

בזכות הפלטפורמה יוכלו הלקוחות להמשיך לקבל את השירות אונליין בדרך מאוד פשוטה וידידותית, תוך ליווי ותמיכה אישית של אנשי מקצוע. בנוסף, המערכת מספקת תמונה ניהולית רחבה המציגה בזמן אמת מה קורה עם כל משתתף וכל מדריך, ובכך מאפשרת שליטה וניהול של העסק בצורה מיטבית ויעילה - יכולת קריטית להמשך הצלחת העסק בתקופת משבר כמו זו שאנו חווים כיום. בעזרת הנתונים הנאספים יכול העסק להתאים את המוצר בצורה האולטימטיבית ללקוחות, לדוגמא: אם הפלטפורמה מזהה נטישה מהירה במהלך שיעורים מסוג מסוים, היא תציג זאת לעסק על מנת שיוכל לשפר או לבטל אותו.

המערכת מצטרפת לפלטפורמה חדשנית ורחבה יותר של Wis2Biz, שאוספת נתונים על פעילות הלקוחות ומפעילה טקטיקות פרסונליות ליצירת מוטיבציה ושימור הלקוחות. באמצעות אלגוריתמים חכמים המערכת מצליחה להקטין נטישת לקוחות ולהגדיל את הכנסות החברות. הפלטפורמה מייצרת פרופיל אישי לכל משתתף, אוספת מידע על פני ציר הזמן, מעבדת אותו ומנבאת מתי הוא עתיד לנטוש ומאיזו סיבה. בהתאם לכך מפעילה מודלים אוטומטיים של אסטרטגיית תמיכה ושימור המותאמים אישית לכל משתתף בכל נקודת זמן.

בין לקוחותיה הבולטים של Wis2Biz נמנים חברת ההרזיה המובילה בישראל חלי ממן, שבעזרת הפלטפורמה הצליחה לספק מענה מידי לאלפי הלקוחות בקבוצות התמיכה של החברה. רשת סטודיו C רכשה אף היא את הפלטפורמה והצליחה לשמר לקוחות אשר נכנסו לבידוד או שהעדיפו להמשיך להתעמל אונליין.

ליליה ליי שוורצמן. יחצ,
"עסקים יכולים לעבור את המשבר בלי להפסיד לקוחות". ליליה ליי שוורצמן/יחצ

ליליה ליי שוורצמן, יזמית ומנכ"לית החברה: "הפלטפורמה מקנה יתרון תחרותי בשוק ומאפשרת לחברות לגדול מבלי לאבד את הקשר האישי עם הלקוח. כמו כן, היא מאפשרת למנהליה שליטה ובקרה לאורך ולרוחב ומייעלת תהליכי עבודה. תפעול נכון בעזרת הפלטפורמה תאפשר עליה ב-25% בשמירת הלקוחות, תגדיל לחברה רווחים ותחסוך בעלויות התפעול והשיווק, ותאפשר ללקוחות להצליח להשיג את יעדיהם ולשמור עליהם מבלי לנטוש. אני מאמינה שבעזרת הפלטפורמה, עסקים יכולים לעבור את המשבר הזה בלי להפסיד לקוחות ואפילו להוסיף לקוחות חדשים".

  • עוד באותו נושא:
  • חדרי כושר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully