וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: לאילו עמותות תרמו לקוחות הבנק?

רונית מטיאס

15.7.2020 / 11:01

וגם: בנספרסו דואגים למגדלי הקפה, בלוריאל מספקים אלכוג'ל לנאבקים בקורונה, בית שיקומי חדש באופקים וכך חוגגים את יום הבסטיליה בימי קורונה

שותפים מבחירה

ניסן לוי, יעקב קמניצקי ותמר סאפר. יח"צ,
ניסן לוי, יעקב קמניצקי ותמר סאפר/יח"צ

מזרחי טפחות מקיים זו השנה ה-11 את פרויקט "שותפים מבחירה", במסגרתו כ-140 אלף לקוחות הבנק מוזמנים להצביע עבור 3 עמותות מתוך רשימת עמותות, כשלבסוף נבחרות 10 עמותות להן מעמיד הבנק תרומה בסכום כולל של כחצי מיליון שקל. העמותות שזכו השנה הן: איחוד הצלה, אלו"ט, בית השנטי, זכרון מנחם, כנפיים של קרמבו, מגדל אור, מתנת חיים, עזר מציון, עלם ופעמונים.

בטקס המקוון השתתפו: משה וידמן, יו"ר הבנק; ניסן לוי סמנכ"ל ומנהל חטיבת הון אנושי משאבים ותפעול; תמר סאפר, מנהלת אגף פיתוח ארגוני והדרכה ונציגי העמותות. יעקב קמניצקי, מנהל פיתוח משאבים של "איחוד הצלה" שזכתה במקום הראשון בבחירת הלקוחות, הוזמן למשרד תחת נהלי קורונה כשכולם לתמונה משותפת.

seperator

קפה של קיימות

משה מרי. יח"צ,
משה מרי/יח"צ

בעקבות מגיפת הקורונה מקימה נספרסו קרן חירום לתמיכה בחקלאי הקפה כחלק מתוכנית ™ AAA Sustainable Quality ™ * שהוקמה ב-2003. נספרסו תומכת ביותר מ-110,000 חקלאים באזורי גידול קפה ברחבי העולם.

משה מרי, מנכ"ל נספרסו ישראל אמר כי בעוד שחלק ממדינות אירופה נמצאות בתהליך יציאה מהסגר, שנכפה על כולנו בעקבות מגפת הקורונה, המצב במדינות חקלאות הקפה, שונה לחלוטין. מדינות כמו ברזיל, אינדונזיה, קולומביה, אוגנדה, קוסטה ריקה נמצאות בעיצומו של קטיף הקפה, תקופה קריטית בה החקלאים מגדלי הקפה נדרשים להבטיח את היבול וגם להתמודד עם האתגרים השונים שמציבה מגפת הקורונה.

מרי אמר כי כעת יותר מתמיד, יש לעמוד יחד מול אתגרים המאיימים על כלל הקהילות. העדיפות היא לדאוג למשפחות, לחברים ועמיתים, אך גם לשותפים הרחבים בשרשרת אספקת הקפה, בפרט לקהילות החקלאות. מרי ציין כי כחלק מתכנית החירום של נספרסו, הם ממשיכים לעבוד יד ביד עם החקלאים והשותפים המקומיים שלהם, ספקים וארגונים לא-ממשלתיים, כדי לתמוך בקהילה החקלאית ברחבי העולם בשבועות ובחודשים הקרובים.

seperator

תורמים ונרתמים

סחר עלאם יאפא אמוי  מסניף אקסטרה פארם. יח"צ,
סחר עלאם יאפא אמוי מסניף אקסטרה פארם/יח"צ

במסגרת מאמץ מתמשך לתמוך במאבק בנגיף הקורונה, וכחלק מתכנית הסולידריות הגלובלית של לוריאל בכל העולם, תרם מותג LA ROCHE-POSAY לה רוש-פוזה, מבית לוריאל ישראל, אלפי יחידות אלכוג'ל חינם לצוותי בתי מרקחת ורופאי עור שלוקחים חלק במאבק בהתפשטות הנגיף. לה רוש-פוזה, מותג הדרמו קוסמטיקה מהמובילים לעור רגיש, הסב את פסי הייצור במפעלים בצרפת במהלך תקופת הקורונה במיוחד כדי לייצר מאות אלפי יחידות הידרו ג'ל- הגירסה ההיפואלרגנית לאלכוג'ל.

נתי ושירית מסופר פארם מלחה ירושלים. יח"צ,
נתי ושירית מסופר פארם מלחה ירושלים/יח"צ

אילן נפתלי, מנהל חטיבת הדרמו קוסמטיקה בלוריאל ישראל אמר כי הם מרגישים שזו חובתם לתמוך במאמץ הקולקטיבי למניעת התפשטות הנגיף, והתרומה נועדה להביע תודה והוקרה לצוותי בתי המרקחת והרופאים שלוקחים חלק יומיומי במאבק בנגיף הקורונה, ולסייע להם לשמור על רצף היגיינה בתקופת קשה כמו זו.

seperator

מהפכה תשלומית

רון וקסלר מנכל ישראכרט. סיון פרג,
רון וקסלר מנכ"ל ישראכרט/סיון פרג

ישראכרט השיקה היום את ANYPAY - שירות תשלומים באמצעות הנייד, בטאצ'. בשלב זה השירות יתאפשר לחלק מלקוחות החברה, בעלי מכשיר סלולרי המבוסס על מערכת הפעלה אנדרואיד, המחזיקים בכרטיס מאסטרקארד של ישראכרט. התשלום יתבצע בעסקים שעברו לתשלומים בתקן EMV, בישראל מדובר על כ-15,000 עסקים. זו הפעם הראשונה בה מושקת בישראל אפשרות לתשלום בעסקים בנייד בטאצ' על-ידי חברת כרטיסי אשראי.

לקוחות ישראכרט לא יצטרכו להוריד אפליקציה חדשה, הם יצרפו את כרטיסי ישראכרט שלהם לשירות ANYPAY בתהליך רישום קצר ופשוט באפליקציית ישראכרט. התשלום מתבצע תחת סטנדרטים מחמירים של אבטחת מידע, כל עסקה מדווחת ללקוחות בזמן אמת באמצעות הודעת "פוש", כשניתן לעקוב באמצעות האפליקציה אחרי כל היסטוריית הרכישות.

ד"ר רון וקסלר מנכ"ל קבוצת ישראכרט אמר כי בימים אלה בהם אזרחי ישראל נדרשים לריחוק חברתי, עולה הצורך בביצוע תשלומים ללא מגע, ובשנים האחרונות זה הכיוון אליו צועדת התעשייה כולה, והוא שמח כי ישראכרט כחלק מהגשמת חזונה, תהיה החלוצה של הטכנולוגיה הזאת בישראל, וישראכרט כקבוצת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל גאה להביא פתרונות מתקדמים אלה ללקוחותיה.

אורי אלון משנה למנכ"ל קבוצת ישראכרט אמר כי הטכנולוגיה החדשה של תשלומים ללא מגע תאפשר ללקוחות התנהלות נוחה יותר, אין צורך לזכור לקחת כסף מזומן או כרטיס אשראי כשיוצאים מהבית. המהלך מצטרף למהלכים נוספים שביצעה ישראכרט בשנה האחרונה על-מנת להוביל את שוק התשלומים הדיגיטליים המתקדמים בישראל, בין היתר היערכות להשקת אפליקציית נסיעה ייעודית לתחבורה ציבורית ANYWAY, שתאפשר למחזיקי כל כרטיסי האשראי לוותר על כרטיס ה"רב קו", ולשלם באמצעות סריקת קוד בנייד, ללא מגע.

seperator

מתכוננים לחג הפרחים

ירדן הראל צילומי ZER4U. ערן לוי,
ירדן הראל צילומי ZER4U/ערן לוי

רגע לפני ט"ו באב, הזמינה רשת Zer4u את הפרזנטורית שלה ירדן הראל להמיר את החיתולים בוורדים וחמניות, לטובת קמפיין צילומים לקראת ט"ו באב הידוע כחג הפרחים (בעיקר וורדים אדומים). הראל שמחה ואמרה שהיא לא יכולה להתלונן על מחסור בשעות שינה יחסית לאמא צעירה, והיא עדיין מופתעת מהתואר אימא שמרגש אותה בכל יום מחדש. תקופת הקורונה השאירה אותה בבית לזמן איכות משפחתי והיא נשמרת ולא משתתפת באירועים או מסיבות.

seperator

יוצרים ומשלבים

איציק דנינו ואבי וורצמן. יח"צ,
איציק דנינו ואבי וורצמן/יח"צ

אתמול נפתח 'בית היוצר עלה אופקים' - מרכז תעסוקתי-שיקומי פורץ דרך, שמטרתו להקנות לעובדים המועסקים בו אורח חיים יצרני ובסופו של דבר גם השתלבות בקהילה ועצמאות כלכלית. המרכז הוקם בשיתוף עיריית אופקים, וצוות העובדים המסור של הכפר השיקומי "עלה נגב - נחלת ערן".

היו והתרגשו: אבי וורצמן, מנכ"ל "עלה נגב נחלת ערן", איציק דנינו ראש עיריית אופקים, ומשה סוויל סמנכ"ל רגולציה "'עלה".

seperator

חדשות במקום מסיבה

אריק דנון פרנק מלול. יח"צ,
אריק דנון, פרנק מלול/יח"צ

במקום הנשף המסורתי על מדשאות בית השגריר הצרפתי בישראל, נערך אתמול שידור ספיישל i24NEWS מחצר בית השגריר. ככה זה בימי קורונה, נאלצים לחגוג אחרת, ובמקום נשף "יום הבסטיליה" המסורתי, הערוץ הצרפתי של רשת ערוצי i24NEWS ערך יום שידורים מיוחד והחגיגות הועברו לצופים בכל העולם.

בתוכנית המיוחדת נערכו פאנלים בהשתתפות בכירי הקהילה הצרפתית בישראל זמרים ביניהם אישתר, סטפן לגרד וסולנית להקת "שלוה", ענאל כליפה ששרו בעברית ובצרפתית. פרנק מלול, מנכ"ל ומייסד ערוץ החדשות הבינלאומי i24NEWS ושגריר צרפת בישראל אריק דנון הצטלמו למזכרת.

seperator

הפתעה גסטרונומית

ריקי כהן ואסף גרניט. טלית ארליך,
ריקי כהן ואסף גרניט/טלית ארליך

השף אסף גרניט, היועץ האסטרטגי של נעמן, הפתיע עשרות נציגי ועדי עובדים ומנהלי רווחה ומשאבי אנוש של חברות מובילות במשק, שהוזמנו עם נציגי חברות היי-טק ונציגי עיריות ומועצות, לתערוכת הוועדים לקראת ראש השנה שהתקיימה במשרדי נעמן גרופ. אחר שנחשפו לחידושים ולטרנדים בעולם הבישול והאירוח, נהנו מהרצאה של גרניט על עסקי המסעדנות ושיתף בחוויותיו האישיות, והכין להם מנת טרטר טונה בווינגרט פטל על חלה שרופה שגרפה שבחים רבים.

seperator

חליפת שחרור

אלון, אורטל וגל אולמון. יח"צ,
אלון, אורטל וגל אולמן/יח"צ

גל אולמן, בנם של אורטל והמנטור אלון אולמן, עיצב לעצמו חליפת שחרור מיוחדת שהכין במו ידיו מ-0 כפי שהוא תיעד בסרטון הסבר שהפך לוויראלי מהר מאוד. אולמן הוא מי שעיצב לנועה קירל את חליפת מיליון הדולר, לסטטיק לוק לפרסומת שתעלה בקרוב, לסטפן בגד לקליפ האחרון, וגם בגדים לעומר חזן ומרגי.

גל אולמן. יח"צ,
גל אולמן/יח"צ
seperator

קוויאר בזום

גליה תורן חן ושולי רודריג. יח"צ,
גליה תורן, חן ושולי רודריג/יח"צ

חברת אס אר קוסמטיקס השיקה השבוע במסיבת זום, את סדרת קוויאר פרימיום - סדרה חדשה לטיפוח העור, שולי רודריג, מבעלי החברה וגליה תורן-חן, יועצת אסטרטגית המתמחה בתחום הביוטי שמלווה את המותג העבירו את המצגת ממשרדי החברה, בתחילת האירוע הוצגה עוגת בצק סוכר, השתיים ניפצו את הציפו וחשפו את המוצרים. בתום האירוע ורגע לפני סגירת הזום, הוגשה לתורן-חן עוגה בהפתעה ליום הולדתה ה-51 שחל יום קודם.

seperator

בקטנה

+ שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין מכללת BPM, הבית של תעשיית המוזיקה לבין הזמר והיוצר עברי לידר. במסגרת שיתוף הפעולה יוכלו יוצרים מכל הארץ להוריד, בחינם, את האלמנטים המוזיקליים של הלהיט "המזרח התיכון", בהם יוכלו לעשות שימוש במוזיקה, בשירה ובשאר האלמנטים לטובת יצירת גרסת רמיקס אישית משלהם. המשתתפים יוכלו לזכות בפרסים כמו רמקולים, כלי נגינה ואוזניות מתנת KZPRO מקבוצת כלי זמר.

+ רגע שהוקם כ-פופ-אפ במקום קפה תמר המיתולוגי נאלץ לסגור את שעריו הקיץ עקב פרויקט תמ"א שיהפוך את הבניין בשינקין לבניין דירות יוקרתי ומודרני. לכבוד הסגירה המתקרבת, יזמו בעלי הקפה פרויקט מיוחד וחברו לשפית הבריטית איימי ביילין, שעבדה עם השפים המובילים בארץ במסעדות מחנה יהודה, דוק ואייבי, והייתה חלק מצוות מהמייסדים של מסעדת פאלומר המפורסמת של אסף גרניט בלונדון. ביחד יצרו תפריט חגיגי ואחרון למקום, בן 40 ימים שכולו פיוז'ן בין המנות ההיסטוריות של קפה תמר לבין טרנד הגורמה והקולינריה ששוטף את תל-אביב.

את הקפה לקחו ב-2017 קבוצה של יזמים צעירים והפכו אותו לסלון תרבות שאירח הופעות, הרצאות, תערוכות אמנות ואירועים. את הפרויקט החדש שיבנה מובילה קבוצת משקיעים פרטיים שלא רצו להזדהות.

ממשרד מישר ושות' עורכי דין המייצג את בעלי הנכס נמסר: "אנו מודים ליזמים הצעירים אשר הפיחו חיים מחודשים בפינה המיתולוגית הזו, ומקווים שיחזרו אלינו לאחר השקת הבניין החדש אשר צפוי להביא אוכלוסייה מתחדשת ואיכותית לשכונה."

+ בנק הפועלים בשיתוף עמותת חסדי לב, השיקו את מיזם 'פועלים לתעסוקה'-תוכנית אימון תעסוקתי הראשונה בישראל התוכנית 'פועלים לתעסוקה' תעניק, ללא תשלום, ידע וכלים מקצועיים ותהליך של אימון תעסוקתי למאות אלפי מחוסרי עבודה והזדמנות לחזור למעגל התעסוקה. 'פועלים לתעסוקה', יסייע באמצעות תהליך מובנה שמתחיל באתר אינטרנט ייעודי בו יוכלו הגולשים לעבור תהליך של אימון תעסוקתי: ללמוד על עולם התעסוקה החדש, מקצועות העתיד, מיפוי הכוחות העצמיים, חיפוש עבודה, כתיבת קורות חיים, ראיון עבודה, בניית תוכנית לחיפוש עבודה ועוד. בסוף התהליך כל מי שירצה יוכל לקבל שיחת אימון זה למשל מאוד אנושי ולא דיגיטלי.

+כחלק מאסטרטגית המעורבות הקהילתית שמוביל הבנק הבינלאומי, התקיימה השבוע בזום סדנא בנושא "קבלת החלטות", לקבוצת נשים מעמותת "יוזמות עתיד". את הסדנא שעסקה בהקניית כלים לקבלת החלטות טובות יותר, העביר רז חיים צבי (ציקי) מנהל תחום משקיעים בקהילה בבנק הבינלאומי. חברות העמותה נחשפו לפירוט השלבים הנדרשים בהליך קבלת ההחלטות תוך המחשה באמצעות דוגמאות בחיי היום יום, וכללי זהירות לכשלים ופגמים שיש בהם להפריע לקבל החלטות טובות יותר. עמותת יוזמות עתיד", אותה מלווה הבנק הבינלאומי, קמה במטרה לצמצם פערים חברתיים באמצעות העצמת נשים ומתן כלים שיסייעו להן לפתח עסקים זעירים עם דגש על יזמות נשים בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית. העמותה מלווה נשים בעלות יוזמה המעוניינות להפוך רעיון ראשוני או כישרון מקצועי לכדי עסק עצמאי וממנו לאפשר להן לחיות בעצמאות כלכלית טובה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully