וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הפריצה הגדולה: מניית טוויטר צוללת לאחר המסחר

16.7.2020 / 1:17

הפריצה לחשבונותיהם של מפורסמים וחברות גדולות, שהובילה להונאת ביטקוין, תעלה ביוקר לחברה של ג'ק דורסי, שצונחת בכ-4 אחוזים וצפויה לספוג מהלומה חזקה במסחר של יום חמישי

רויטרס

בסרטון: טראמפ חותם על צו נגד הרשתות החברתיות.

לזה מנכ"ל טוויטר ג'ק דורסי לא ציפה. פרצת הענק שנחשפה בטוויטר, במסגרתה חדרו האקרים לחשבונות של חברות מובילות ואישים גדולים באמריקה, תעלה לחברה ביוקר. טוויטר ירדה בשעות שלאחר המסחר בכ-4 אחוזים, וצפויה לצלול עם הפתיחה ביום חמישי.

ג'ק דורסי מנכ"ל טוויטר. ShutterStock
יהיו לג'ק דורסי הרבה הסברים לתת/ShutterStock

במהלך יום רביעי נפרצו החשבונות של מפורסמים כמו ג'ף בזוס, ביל גייטס, אילון מאסק, קניה ווסט, המועמד לנשיאות ג'ו ביידן, מייקל בלומברג ואחרים, יחד עם חברות ענק כמו אפל ואובר. הנוסח שהופיע בציוצים היה: "אנחנו נותנים בחזרה לקהילה. אנו תומכים בביטקוין ומאמינים שאתם צריכים גם. כל סכום ביטקוין שישלח לכתובת למטה יוכפל וישלח בחזרה אל השולח. תקף רק ל-30 דקות הקרובות". חוטפי החשבונות רשמו רווח של יותר מ-100 אלף דולר.

טוויטר רשמה עליה יפה בשוק ההון, כשמנייתה נסקה ביותר מ-20 אחוז והשיבה לעצמה את הערך שאיבדה בסוף יוני, כשחברות גדולות הודיעו שיפסיקו את הפרסום ברשתות החברתיות. המקרה החמור הזה, שנכון לשעות אלה עדיין לא נמצא לו פיתרון, ידיר, קרוב לוודאי, שינה מעיניו של דורסי בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully