וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס החמיצה את התחזיות, המניה קורסת לאחר המסחר

16.7.2020 / 23:41

ענקית הסטרימינג דיווחה על רווח של 1.59 דולר למניה לעומת צפי של 1.81 וצונחת ביותר מ-10 אחוז בשעות שלאחר המסחר. היכתה את התחזית למספר המשתמשים החדשים

טריילר של הסדרה "אפל" (Dark) עונה 3/נטפליקס

בסרטון: הסדרה "אפל" שמתארת היום את מצב הרוח בנטפליקס.

קורונה אומרת סגר, סגר אומר להישאר בבית, להישאר בבית אומר נטפליקס. זה, לפחות, מה שחשבנו, אבל ענקית הסטרימינג החמיצה את התחזיות בדוחות הרבעון השני - וחטפה חזק לאחר שעות המסחר. המניה צונחת בלמעלה מ-10 אחוזים, וכנראה שיום המסחר בשישי לא יאיר לה פנים.

הסדרה אפל (Dark) עונה 3. נטפליקס,
"אפל", הסדרה של נטפליקס, בהחלט מתארת את מצב הרוח בחברה כרגע/נטפליקס

תחזית האנליסטים לרווח למניה עמדה על 1.81 דולר, אולם נטפליקס הציגה רווח של 1.59 דולר בלבד. עם זאת, המחזור של נטפליקס עמד על 6.15 מיליארד דולר לעומת 6.08 שנצפו לה. גם בתחום המנויים היכתה החברה את הצפי, כש-10 מיליון משתמשים חדשים הצטרפו לעומת 8.26 מיליון שנחזו.

לאחר שרשמה חוסר יציבות בשנים האחרונות, ברבעון הראשון של השנה רשמה נטפליקס עליה מטאורית של 15.8 מיליון משתמשים, כשיש לזכור שהקורונה החלה להכות בארה"ב באמצע פברואר ורבים התחברו עד ה-31 במרץ. הרבעון השני היה חלש יותר מבחינה זאת, וגם הוא, כפי הנראה, השפיע על המשקיעים, יחד עם התחזית למחצית שנייה חלשה של השנה. החברה דיווחה כי בקופתה יש יותר ממיליארד דולר, כמעט כפול מהרבעון המקביל בשנה שעברה.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully