וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: בטיב טעם מגייסים תרומות

רונית מטיאס

19.7.2020 / 11:59

וגם: סניף חדש ל-BE בדיזנגוף סנטר, מנסים לקדם את הספורט הנשי, בפמינה תומכים בזוגות שדחו את חתונתם, והשר מבקר בתחנת הכוח החדשה של ישראל

קונים ותורמים

ערן אפורי, רלי פרץ, עירית אורן גונדרס, חגי שלום. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
ערן אפורי, רלי פרץ, עירית אורן גונדרס, חגי שלום/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

בכירי רשת טיב-טעם ערכו בסניף טיב-טעם בנתניה, אירוע מרגש לסיום מבצע ההתרמה שערך ב-40 סניפי הרשת ובמהלכו נאספו 93,000 ₪ תרומה ל"אור למשפחות" - עמותה המטפלת בתמיכה ובעזרה למשפחות שכולות ששכלו את ילדיהן בשירות צבאי. חגי שלום, מנכ"ל ויו"ר קבוצת טיב טעם וערן אפורי, מנהל הסניף, העניקו לעירית אורן-גונדרס, יו"ר ומייסדת העמותה את הצ'ק.

שלום אמר כי מבצע התרמה הארצי נערך במהלך החודש האחרון בכל סניפי הרשת, ובמסגרתו גויסו 93,080 ₪, לטובת פעילות העמותה, שלום אמר כי המעמד מרגש עבורם, ומהווה ביטוי למעורבות החברתית, ובזכות מבצע ההתרמה שהובילו, אפשרו ללקוחות לעזור ולגעת בחיי משפחות רבות.

אורן-גונדרס גילתה כי היא מכירה את שלום כשהייתה קצינה בצה"ל, והוא היה ראש את"ל (אגף טכנולוגיה לוגיסטית) ואמרה שהוא היה אליל, היא הודתה לכל מי שפתח את ליבו וכיסו בימים מאתגרים אלה, ומסייע להם לעסוק בתמיכה, חיזוק ועזרה לאלפי בני משפחה שכולים, והודתה לרלי פרץ, דוברת העמותה שמלווה אותה בהתנדבות ובמסירות.

seperator

טו BE אור נוט טו BE

אורי וטרמן  איציק אברכהן וחיים כצמן. סיון פרג,
אורי וטרמן איציק אברכהן וחיים כצמן/סיון פרג

קבוצת שופרסל השיקה את הסניף החדש של רשת הפארם Be בדיזינגוף סנטר בתל-אביב בהשקעה של כ-20 מיליון שקל. החנות משתרעת על שתי קומות, ותהיה החנות הגדולה ביותר של הרשת.

ברוח התקופה, נערך טקס מצומצם בנוכחות איציק אברכהן, מנכ"ל קבוצת שופרסל; חיים כצמן מבעלי קבוצת גזית גלוב ממנה רכשה שופרסל את הנכס; ואורי וטרמן, מנכ"ל רשת הפארם Be.

אברכהן בירך ואמר כי הסניף הגדול ביותר של רשת Be נפתח במיקום מרכזי ואסטרטגי, והבטיח כי הרשת הולכת להיות מאד משמעותית בארץ, וציין כי זהו ציון דרך בהפיכת הרשת לזולה ושירותית יותר מהמתחרים. "אנחנו בעיצומו של תהליך אבל אין לי ספק כי כמו ששופרסל מובילה בתחום המרכולים, כך גם רשת Be תוביל בתחום הפארם בישראל".

seperator

ספורט חינוכי

יואב גלנט והילה קניסטר בר דוד. נתן אילן,
יואב גלנט והילה קניסטר בר דוד/נתן אילן

כחלק מהמאבק שמובילה הילה קניסטר בר דוד, יו"ר מנהלת הנשים, לטובת שוויון מגדרי בספורט, נערכה פגישה עם שר החינוך יואב גלנט, במהלכה דנו השניים כיצד לחשוף בנות ונערות מגיל צעיר לענפי הספורט השונים ללא תלות מגדרית, כשהשאיפה היא שנראה בבתי הספר נוכחות של בנות בכל תחומי הספורט הקיימים. גלנט סיפר לקניסטר בר דוד שהוא הקים את גדוד קרק"ל המשלב בין נשים לגברים בתפקידי לוחמה.

seperator

יופי של הוקרה

סיגל אדר, להבית אקרמן ואסנת לבציון- קורח. יחצ ביהח שמיר,
סיגל אדר, להבית אקרמן ואסנת לבציון- קורח/יחצ ביהח שמיר

המרכז הרפואי שמיר-אסף הרופא העניק לד"ר להבית אקרמן תעודת הוקרה על תרומתה ותמיכתה בצוות בית החולים במהלך גל הקורונה הראשון. ד"ר אסנת לבציון-קורח מנהלת המרכז הרפואי אמרה כי במערכה זו ניכרת חשיבות רפואה מצוינת עם צוות רפואי מובחר, ציוד רפואי מתקדם אך גם כוחו של הפרט ושל הערבות ההדדית, והודתה לאקרמן על ההרתמות לסייע לצוותים ולהעניק 150 טיפולי עור ויופי ללא תשלום לרופאים, אחיות ומתנדבי ביה"ח.

אקרמן סיפרה שהרעיון עלה כשהיא עצמה התנדבה בחמ"ל הקורונה בקופ"ח כללית, ונחשפה לעבודת הצוותים סביב השעון, ונזקי עטיית המסכות לעור הפנים.

סיגל אדר מנכ"לית אגודת הידידים אמרה כי הצוותים הרפואיים התרגשו לקבל את הטיפול, כשאקרמן הבינה שהיה ביקוש לטיפולים, העניקה עוד 100 טיפולי פנים ולא וויתרה וביקשה להזמין את שתי המארחות לטיפול אישי בקליניקה.

seperator

חתונה בעולם התחתון

דרור בלומנשטוק ואורי גור. הדס דותן,
דרור בלומנשטוק ואורי גור/הדס דותן

אורי גור, ודרור בלומנשטוק, מנכ"לים משותפים ברשת ההלבשה התחתונה פמינה, החליטו לחלק 100 ערכות מקולקציית הכלות החדשה של המותג, לזוגות שנאלצו לדחות את החתונה בשל הקורונה, 100 הראשונים שישלחו באינבוקס צילום של הזמנה לחתונה, יקבלו את המתנה.

רוסלנה רודינה. שי יחזקאל,
רוסלנה רודינה/שי יחזקאל
seperator

קפה חברתי

זיוה לוין ברבי, טל פקל, אורלי ויינשטיין, מיה ברניר, גיל זלצמן, מיקי שקף. אביטל צימט,
זיוה לוין ברבי, טל פקל, אורלי ויינשטיין, מיה ברניר, גיל זלצמן, מיקי שקף/אביטל צימט

בצל משבר הקורונה, נפתח במרכז לבריאות הנפש גהה "קפה טוב"-בית קפה חברתי שישרת את המטופלים, אנשי הצוות והאורחים המגיעים למרכז הרפואי. בית הקפה יתופעל על-ידי כ-20 מתמודדי נפש מקבוצת "שכולו טוב", חלקם מטופלים מהמרכז הרפואי וחלקם ממסגרות חיצוניות בקהילה.

במסגרת הפעילות בבית הקפה הם יעברו תהליך שיקום והכשרה מקיפה בתפקידים השייכים לענף המזון והמשקאות, כמו: בריסטה, מטבח, קופה, מלצרות, שירות לקוחות, כשאחת המטרות העיקריות היא להכין אותם להשתלבות בעבודה בשוק הטבעי.

בית הקפה הוא חלק מרשת בתי הקפה "קפה טוב" הפרושים ברחבי הארץ, כשהרשת מפעילה מגוון תחומי תעסוקה המהווים מותגי הכשרה ייחודיים לאנשים עם חסמים תעסוקתיים כמו רשת חנויות בגדים "דנדשה", רשת חנויות ספרי יד שניה- "סיפור חוזר" ועוד.

היו והתרגשו: עופר כהן, מנכ"ל הקבוצה שאמר כי בקבוצה מספקים שירותי שיקום תעסוקתיים וחברתיים ליותר מ־6,000 מקבלי שירות, ומלווים אותם בתהליכי שיקום והכשרה בדרך לפיתוח קריירה והשתלבות בקהילה; פרופ' גיל זלצמן, מנהל ביה"ח גהה, ד"ר אורלי ויינשטיין, סמנכ"לית חטיבת בתי החולים בקופת חולים כללית; פרופ' מיקי שקף, הסמנכ"ל היוצא של חטיבת בתי החולים בקופת חולים כללית.

seperator

ביקור אנרגטי

אריאל פורת, יובל שטייניץ ואסף ויטמן. יח"צ,
אריאל פורת, יובל שטייניץ ואסף ויטמן/יח"צ

אסף ויטמן, מנכ"ל תחנת הכוח IPM באר-טוביה, ואריאל פורת, מנכ"ל סימנס אנרגיה ישראל, אירחו את שר האנרגיה ד"ר יובל שטייניץ, ואודי אדירי, מנכ"ל המשרד, לסיור בתחנת הכוח, והציגו את התקדמותה בימים אלה. במהלך הביקור התרשם השר מהתחנה, וציין כי IPM הינה בבחינת פורצת דרך בענף האנרגיה, כתחנה המתחשבת בערכי האסתטיקה והשמירה על הסביבה, הוא הודה ל-IPM שהגשימה את חזון משרדו, והדגיש כי הוא מצפה שמעתה כל תחנות הכוח ומתקני התשתית בישראל ינקטו בקו אסתטי זה.

את תחנת הכוח IPM באר-טוביה שנמצאת בשליטת גלובל פאוור, לאומי פרטנרס וקרן נוי, מקימה בימים אלה חברת סימנס שגם תפעיל אותה. התחנה, בהספק של 450 מגה וואט, עתידה לפעול בסוף שנת 2020 וצפויה לספק כ-3.5% מצריכת החשמל בישראל ולייצר ביעילות של כ-60% שהיא הגבוהה ביותר מבין תחנות הכוח בישראל, ובכך לתרום הן לשיפור איכות הסביבה והן במתן מענה לגידול הצפוי בשנים הקרובות בשימוש בחשמל. מרבית תפוקת התחנה (85%) תימכר לרשת החשמל הארצית והיתרה תימכר ישירות לצרכנים פרטיים גדולים.

בקטנה

+ עובדי חברת הברום יתרמו לנזקקים את המענק הממשלתי ויכפילו את הסכום, את היוזמה מוביל אבנר בן-סניור, יו"ר מועצת העובדים.

כל עובד בחברה יתרום את 750 השקלים שהממשלה מתכוונת לתת לכל אזרח, בתמורה מועצת העובדים תתרום מקופתה שקל על כל שקל שעובד יתרום לנזקקים כך ייצא שכל עובד בחברת הברום שיצטרף ליוזמה, וההערכה היא שרובם יעשו זאת, יתרום 1500 שקלים למשפחות נזקקות ולאנשים שנפגעו כלכלית בצורה אנושה ממגיפת הקורונה. בן-סניור סיפר כי הוא וחברי מועצת העובדים החליטו להקים קרן למען נזקקים בדרום. מיד לאחר שהסיוע הממשלתי המיוחד שהממשלה מתכוונת להעביר לכל אזרח יאושר בממשלה, העובדים יתבקשו לתרום את הסכום ומועצת העובדים תכפיל אותו, כי לעובדים יש פרנסה וזה הזמן להרים את הראש, להביט סביבנו ולהושיט יד לנזקקים ולארגונים שמסייעים לנזקקים בנגב ובדרום.

+ חברות מטריקס, גסטטנרטק וקרן ההשקעות סקיי חגגו בזום את הרכישה הראשונה של מטריקס בימי הקורונה, במהלך המפגש, גילו המשתתפים כי ישנה סיבה נוספת לחגיגה, כשאליעזר לייזי אורן, יו"ר ונשיא החברה, אמר כי מדובר בהישג לרכוש חברה שבשמה לא נכללות אותיות אהו"י - מצרך יקר בשפה העברית. במקום הרמת כוסית, כל משתתף הביא עמו את המשקה הביתי איתו בחר להרים לחיים. האירוע התקיים לאחר שמטריקס הודיעה כי רכשה את השליטה בחברת גסטטנרטק, מהמובילות בישראל בתחום המיכון המשרדי בתמורה לכ-50 מיליון שקל. רכישה זו מצטרפת למעל ל-80 רכישות שביצעה החברה לאורך שנות קיומה.

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, בירך את השותפים לתהליך ואמר, כי הפעילות של גסטטנרטק משלימה את הפעילויות של מטריקס במספר תחומים ועל כן צפוי לחברות שיתוף פעולה פורה שיעשיר את סל הפתרונות הטכנולוגיים של החברה, בעיקר בתחום המיכון המשרדי ושירותי ההדפסה בתלת ממד. באירוע נכחו האנשים אשר הובילו את המהלך ולקחו חלק ברקימת העסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully