וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולמס פלייס דורשת צו ביניים דחוף למניעת סגירת חדרי הכושר

19.7.2020 / 14:15

הרשת הגישה עתירה נגד הממשלה, ודורשת צו ביניים שיאפשר לכל המכונים לפתוח את שעריהם במתכונת "תו סגול": "הצו הוא עיקור מתוכן של חוק הקורונה"

בווידאו: ועדת הקורונה החליטה להחריג את חופי ים והבריכות בסופי שבוע/צילום: ערוץ הכנסת

בסרטון: יו"ר ועדת הקורונה יפעת שאשא ביטון מתייחסת להגבלות החדשות.

קבוצת הולמס פלייס הגישה הבוקר (ראשון) עתירה נגד ממשלת ישראל, שיוצאת נגד ההחלטה להורות על סגירה גורפת של כל חדרי הכושר בישראל. הולמס פלייס דורשת בעתירתה מהממשלה (על ידי עורכי הדין עידו חיטמן, אידן רגב, גיא ירום ממשרד יגאל ארנון ושות') לתת צו ביניים אשר יאפשר לרשת ולבעלי מכוני כושר בכלל לפתוח את שעריהם במתכונת "תו סגול" בהקדם האפשרי ובהתאם להנחיות שעמדו בתוקף עד ליום תחילתו של הצו החדש. זאת, עד למתן החלטה בעניין הסעדים העיקריים הנדרשים במסגרת עתירה זו.

מועדון הולמס פלייס ראשון לציון.. צילום: שי גרינברג, אתר רשמי
העתירה תצליח? הולמס פלייס/אתר רשמי, צילום: שי גרינברג

בנוסף, מבקשת הולמס פלייס להקפיא את תוקפו של הצו החדש בכל הקשור להגבלות שבוטלו במסגרת החלטת ועדת הקורונה מיום שני שעבר, עד למתן החלטה בעניין הסעדים העיקריים הנדרשים במסגרת עתירה זו, ולחילופין להקפיא את תוקפו עד למתן החלטה אחרת בוועדת הקורונה בעניין הצו החדש.

בעתירה נטען כי הצו שהוציאה הממשלה ב-16.7 הוא בחוסר סמכות, שכן לא הגיוני כי תכלית חוק הקורונה המסמיך הוצאת צווי חירום היא שהרשות המבצעת תפקח על פעילותה של הרשות המבצעת, וכי משבוטל האיסור להפעלת מכוני הכושר בועדת הקורונה, משמעות הצו שהוציאה הממשלה הוא עיקור מתוכן של חוק הקורונה שמבקש ליצור איזון ובלימה בין הרשויות המבצעת והמחוקקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully