וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת הפארם Be תספק משלוח לבית הלקוח בתוך 3 שעות

שני מוזס

19.7.2020 / 16:04

רשת הפארם, שבבעלות שופרסל, משיקה שירות משלוחים מהיר בשיתוף עם חברת גט. בשלב הראשון השירות יינתן בכ-10 חנויות של הרשת

אחרי שחנכה את סניף הדגל שלה בהשקעה של כ-20 מיליון שקל, רשת Be מקצרת טווחים ומשכללת גם את שירות המשלוחים. ל"גלובס" נודע כי רשת הפארם השנייה בגודלה בישראל, שבבעלות שופרסל, משיקה שירות משלוחים מהיר תחת השם "Be אקספרס", במסגרתו תתחיל בימים הקרובים לספק משלוחים בתוך פרק זמן של שלוש בלבד בשיתוף עם חברת גט.

בשלב הראשון השירות יינתן בכ-10 חנויות של הרשת, כשבהמשך המטרה היא להרחיבו לכל הארץ. עלות המשלוח תעמוד על 25 שקל - עלות זולה יותר מהמשלוח של רשת האם שעומד על 30 שקלים.

BE פארם. ניר ודל, Creative Commons
Be פארם/Creative Commons, ניר ודל

בנוסף לשירות הזה, תחת "Be אקספרס" יושקו שני שירותים חדשים - הזמנה ואיסוף מהחנות הפיזית ומסירה מחוץ לחנות, שאמור להוות פתרון למי שבשל אילוצים כמו לו"ז, חנייה, או צמצום מגע בשל וירוס הקורונה, מבקש להימנע מכניסה לסניף. vשירות יחל לפעול בימים הקרובים ל-50 מתוך 82 סניפי הרשת בעת ההזמנה באתר, והוא למעשה המשך לפיילוט שביצעה הרשת כבר בחודשי הגל הראשון של הקורונה באמצעות מענה בווטאסאפ.

במקביל, Be ממשיכה ומחזקת את החיבור שלה עם אפליקציית משלוחי האוכל וולט (Wolt), שבצל משבר הקורונה החלה לספק משלוחים גם מעסקים שאינם מסעדות, ביניהם רשת הפארם. השתיים חתמו על פרויקט ארוך טווח, כשזמן אספקת ההזמנה מהרשת באמצעות האפליקציה של וולט עומד על 38 דקות בלבד. עם זאת, תחת וולט ניתן לרכוש רק חלק מהמגוון של הרשת.

  • עוד באותו נושא:
  • שופרסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully