וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרפורמה בענף הביטוח: max ביטוח יוצאת לדרך

20.7.2020 / 9:28

חברת האשראי, שקיבלה בחודש שעבר רישיון להקמת סוכנות, תתחיל לשווק מוצרי ביטוח של AIG ובהמשך תשווק מוצרים נוספים: "חיבור אמיתי בין גופים מובילים"

רפורמת התחרות בעולם הביטוח, בהובלת רשות שוק ההון, מעלה הילוך ונכנסת לשלב היישום. חברת max, אשר קיבלה בחודש שעבר רישיון להקמת סוכנות ביטוח, מודיעה היום (ב') על התחלת שיווק מוצרי ביטוח ייחודיים וייעודיים של חברת AIG ללקוחות max, בתנאים מועדפים ובמחירים מיוחדים.

ביוני 2020 רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון העניקה ל-max רישיון סוכנות ביטוח, שתעסוק בהתחלה במכירת מוצרי ביטוח כגון: ביטוח רכב, דירה, חו"ל וביטוח לעסקים קטנים. כניסתה של max עוררה דיון ציבורי, כאשר הרשויות והמשרדים הרלוונטיים תמכו בקידום התחרות בשוק הביטוח ובכניסתה של max לפעילות. לצורך ניהול הפעילות החדשה גייסה החברה את גיורא זיבצנר, מנהל ותיק ומוערך בענף הביטוח. בתפקידו הקודם שימש כמנכ"ל מעלות סוכנות לביטוח, חברה בת של לאומי, והיה חבר הנהלת מערך לאומי למשכנתאות.

אוהד מימון. תומר יעקובסון,
אוהד מימון/תומר יעקובסון

סוג הביטוח הראשון אותו תשווק max ביטוח, באמצעות חברת AIG, הוא ביטוח רכב. הביטוח יהיה במחיר תחרותי, הכולל הנחה מיוחדת (עד 20%) לנוהגים מעט, ביטול השתתפות עצמית בנזקים מעל 9,000 שקל וחבילת VIP במקרה של תאונה.

בחודשים הקרובים תשווקmax מוצרי ביטוח נוספים, בהם ביטוח דירה וביטוח נסיעות לחו"ל. בתחילה, הסוכנות תפעל בשיתוף עם חברת AIG, ובהמשך תעבוד עם חברות ביטוח נוספות. החברה נמצאת בשלבי תכנון מתקדמים של מוצרים ייחודיים וחדשניים נוספים שיעניקו ערך מוסף אמיתי ותחרותי ללקוחות ותציע מגוון פתרונות גם למוצרי 'נישה' ולאוכלוסיות שעד היום לא קיבלו מענה ביטוחי נאות מסיבות שונות.

אוהד מימון, סמנכ"ל פיתוח עסקי ואסטרטגיה ב-max: "כניסתה של max לתחום הביטוח מהווה בשורה צרכנית של ממש, כאשר מטרתנו העיקרית היא להביא לשוק את המוצרים הטובים ביותר ולהנגיש אותם לכלל לקוחותינו. אנחנו בתחילתה של דרך ארוכה ומרגשת, וגאים להרחיב את מגוון המוצרים ללקוחותינו ולהיות הגוף הפיננסי הבנקאי הראשון בישראל שמשווק מוצרי ביטוח כללי. AIG נבחרה לאחר תהליך ארוך כשותף ראוי ובעל ערכים עסקיים ו-DNA דומה לזה של max".

יפעת רייטר, מנכ"ל AIG: "שיתוף הפעולה של max ביטוח עם AIG הוא בשורה של ממש, שכן הוא מייצר חיבור אמיתי בין שני גופים מובילים באיכות המוצר, השירות וחווית הלקוח שהם מעניקים ללקוחותיהם, ולקוחות max הם הנהנים מכך. Max בחרה ב- AIG כשותף הביטוח הבלעדי עבור לקוחותיה, מכיוון ש- AIG מציעה את החבילה המקיפה והטובה ביותר, ואין לי ספק שהתוצאות יוכיחו זאת. זוהי תחילתה של דרך משותפת נפלאה".

  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully