וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלך חדש מעודד סיוע לעסקים קטנים באמצעות הענקת מתנות

20.7.2020 / 12:05

BUYME משיקה מתחמים חדשים לחיזוק העסקים הקטנים ויוצאת בקמפיין לעידוד רכישת מתנות וחוויות מכ-800 עסקים קטנים, הן לעובדים והן בקרב צרכנים פרטיים

משבר הקורונה פגע קשות בכל העסקים במדינת ישראל, אך ללא ספק העסקים שנפגעו יותר מכולם ועדיין נאבקים ומתאמצים להתאושש הם העסקים הקטנים. במיוחד עכשיו, חשוב לתמוך באותם עסקים ולעודד את הרכישות מהם על מנת שיוכלו לצלוח את התקופה המאתגרת. פלטפורמת המתנות והחוויות BUYME החליטה להרים את הכפפה ולנסות לסייע לאותם עסקים בשני אפיקים: האחד, הקמת מתחם מתנות ייעודי לעסקים בשם BUYME Small Businesses, ממנו יוכלו מנהלי ומנהלות אושר ארגוני בחברות שונות במשק לרכוש את מתנות החג הקרב ולבחור מתוך 800 עסקים קטנים שזקוקים במיוחד לתמיכה נוספת עכשיו.

אפיק הסיוע הנוסף מופנה לקהל הצרכנים הפרטי, שבמיוחד עבורו פיתחו בחטיבה הטכנולוגית של BUYME את מצפן המתנות, אשר מאפשר לשמח כפליים, הן את מקבל המתנה והן את בעל העסק. מדובר בפיצ'ר חדש המאפשר לכל לקוח להעניק מתנה ממתחם העסקים הקטנים, תוך דיוק מרבי של התאמת המתנה לצד המקבל. באמצעות מענה על שתי שאלות פשוטות, ייפתחו בפניו המתנות האטרקטיביות והרלוונטיות ביותר - כולן מעסקים קטנים. כך, למשל, יוכל המשיב לציין מהי מידת הקרבה לצד החוגג (אמא, אבא, החבר/ה הכי טוב/ה, סבתא, סבא, מכר מהעבודה וכו'), בצירוף מאפיין של מקבל המתנה (האם הוא Foody, הרפתקן, פאשניסטה וכו'). לאחר מכן, בלחיצת כפתור, יעלו בפניו כלל התוצאות המתאימות שמציעים אותם עסקים קטנים ובינוניים שעונים על הגדרות מעניק המתנה. בכך, מתאפשר גם לקנות מתנה דיגיטלית מותאמת אישית שתשמח את מקבלי המתנות וגם לתרום לעסקים הקטנים והבינוניים במאבק המתמשך שלהם להישאר פתוחים ורלוונטיים.

תומר כהן. סיון פרג',
"צופים שהמהלך יגלגל עשרות מיליוני שקלים". תומר כהן/סיון פרג'

עבור בניית המהלך החברה כולה התגייסה והשקיעה משאבים רבים, שכללו שני אלמנטים מרכזיים: פיתוח טכנולוגי ייעודי עבור המתחם החדש, ותקשור הקמפיין עצמו בהשקעה של 300,000 ₪. לפי התחזיות, BUYME צופה שלכל הפחות 60% מהלקוחות הפרטיים ויותר משליש מהלקוחות העסקיים יעדיפו לרכוש מתנות חג מהמתחם החדש.

תומר כהן, מנכ"ל BUYME: "עסקים קטנים נלחמים מדי יום על קיומם והישרדותם, וכפלטפורמה טכנולוגית שעובדת עם מאות רבות של עסקים קטנים, החלטנו לפעול כדי לקדם אותם. מתחם העסקים הקטנים, BUYME Small Businesses, יחד עם פיצ'ר מצפן המתנות יאפשרו לחברות ולאנשים פרטיים גישה מרוכזת במקום אחד למאות מתנות וחוויות של עסקים קטנים, שעבורם כל רכישה וקנייה היא עולם ומלואו. לפי המודל העסקי של BUYME, אנו צופים שמהלך זה יגלגל עשרות מיליוני שקלים מעתה ועד ראש השנה עבור אותם עסקים קטנים ובינוניים. ועבור הלקוח, מה יותר טוב מלדעת שגם רכשת מתנה שווה וגם עשית טוב למישהו אחר?"

  • עוד באותו נושא:
  • buyme

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully