וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה נסגרה, העובדים הגישו בקשה לפירוק החברה

21.7.2020 / 10:21

כ-30 עובדי מסעדת Meat & Wine בהרצליה פיתוח הגישו את הבקשה, לאחר שהחברה חייבים להם למעלה ממיליון שקלים: "חוסר הוודאות לא מאפשר לייצר הסדר ריאלי"

ביום ראשון הגישו כ-30 עובדי מסעדת Meat and wine בהרצליה פיתוח בקשה לפירוק החברה, לאחר שבמרץ 2020 המסעדה נסגרה עקב המשבר אליו נקלעה בשל מגפת הקורונה. מסעדת הבשרים הכשרה הוקמה לפני 15 שנה והיוותה אטרקציה עבור חובבי הבשר הכשר.

העובדים הוצאו לחופשה ללא תשלום במרץ האחרון, ובחודש יוני זומנו על ידי בעלי החברה לשימוע, במהלכו הודיעו להם כי הם מפוטרים. החברה חייבת לעובדיה למעלה ממיליון שקלים בגין פיצויי פיטורים, הודעה מוקדמת, דמי הבראה וחופשה.

מסעדת meat and wine. אתר המסעדה, אתר רשמי
מהמסעדות הכשרות הטובות בארץ - וגם הם נכנעו לקורונה. Meat and Wine/אתר רשמי, אתר המסעדה

בבקשת העובדים, המיוצגים על ידי עו"ד אופיר רונן, נכתב: "ברור שהחברה נקלעה למצב של חדלות פירעון ואינה יכולה לפרוע את חובותיה למבקשים ולשאר נושיה. בהתאם לכך, מגישי הבקשה סבורים כי יש לאפשר צו פתיחת הליכים וצו פירוק נגד החברה, ולאחר שיינתן צו פירוק יוכלו העובדים לקבל את הכספים המגיעים להם מביטוח לאומי".

במסגרת הבקשה הוגש מכתב הסכמה של חברת Meat and wine co. למתן צו לפתיחת הליכים כנגדה, מתוך הכרה במצב הקשה אליו נקלעה החברה.

את המסעדה מייצג עו"ד אורון קרן, ראש מחלקת חדלות פירעון וליטיגציה במשרד עו"ד חיות גרינברג, המתמחה בניהול משברים והבראת חברות במשבר. "מסעדת מיט אנד ויין הינה מוסד קולינרי ותיק ומוכר שנאלץ לסגור את שעריו לאחר 15 שנות פעילות", אמר קרן, "אין הרבה מסעדות בארץ שמחזיקות בוותק כזה. משבר הקורונה העולמי הכניע את החברה ואפשר להבין גם את חוסר הסבלנות מצד הספקים והעובדים שמצויים היום בסיר לחץ. ניסינו לייצר הסדרים ולמצוא פתרונות, אולם חוסר הודאות הנוכחי בענף לא מאפשר כרגע ליישם פתרון ריאלי. בלית ברירה, החברה נתנה הסכמתה לבקשת העובדים, כדי שאלו יוכלו למצות את הזכויות שלהם ולהקטין את נזקיהם".

  • עוד באותו נושא:
  • מסעדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully