וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: השיא החדש אליו הגיעה אופירה אסייג

רונית מטיאס

22.7.2020 / 11:05

וגם: מחזירים את מלנייה הביתה, מתדלקים את חריש, מעריכים אחריות תאגידית ואם לא טסים, לפחות נאכל - יש עוף או בקר

שיא השיאים

אופירה אסייג ואילן ששון. גיא יחיאלי,
אופירה אסייג ואילן ששון/גיא יחיאלי

עו"ד אילן ששון, מנכ"ל רום כנרת קפץ לבקר את אופירה אסייג על סט צילומי קמפיין לפרויקט SEA TOWER 5 של החברה הנבנה בשכונת פארק הים על חוף הים בבת-ים ועלות ההשקעה בו כ-2 מיליון שקל. להשקת קמפיין המגדל החמישי בפרויקט SEA TOWER, חברת רום כנרת בחרה את אופירה אסייג כפרזנטורית, וידועה כמי שהחדירה לז'רגון את הביטוי "זה שיא השיאים".

אסייג שמחה לראות את ששון ואמרה לו שמבחינתה לדגמן נדל"ן זה שיא השיאים. ששון ענה שהבחירה בה היתה טבעית עבורו שכן היא אישה ששואפת למצוינות ובנתה את עצמה בצורה מדהימה ב-10 אצבעות. בקמפיין תציג אסייג סיטואציות בחיי היום יום שלה.

ששון סיפר כי מגדלי SEA TOWER 1 ו-2 נמכרו עוד בשלב הבנייה, הבניין השלישי והרביעי לקראת סיום תהליך השיווק, וכעת תורו של הבניין החמישי והאחרון של מגדל ה- SEA TOWER 5 הכולל 22 קומות ומציע דירות 3,4,5 חדרים ופנטהאוזים ובסה"כ כ-82 דירות בפרויקט.

המגדל היוקרתי שעוצב על ידי רן בלנדר אדריכלים מציע SKY LOBBY בקומה ה-17, הכולל בריכה, מועדון כושר ומועדון לדיירים עם נוף המשקיף לחוף ימה של בת-ים ולפארק.

seperator

מבצע ישראייר

מימין מלנייה ודודי משמאל מלנייה ואלונה. יח"צ,
מימין מלנייה ודודי משמאל מלנייה ואלונה/יח"צ

במבצע שלא היה מבייש סרט הוליוודי סוחט דמעות, הצליחה חברת ישראייר והעומד בראשה אורי סירקיס המנכ"ל, להביא לישראל את מלנייה, ילדה בת 3 שנתקעה אצל סבתה בקייב מבלי יכולת לחזור לישראל בעקבות נגיף הקורונה. אלונה פטרושנסקי, אמה של מלנייה פנתה כמעט לכל גוף ממשלתי שיסייע לה להחזיר את הילדה אך אף אחד לא נרתם למשימה. כשהגיעו לחברת ישראייר - החברה היחידה שמפעילה בתקופה זו טיסות לקייב, נענתה בחיוב וישראייר שהבינה את חשיבות העניין התגייסה למשימה ברצינות ובדבקות. דודי מרדכי, עובד חברת ישראייר נרתם למשימה ויצא במיוחד בטיסה לאוקראינה במטרה אחת ויחידה, להחזיר את מלנייה שנחתה אתמול בבוקר בישראל הישר לזרועות אימא שלה אלונה.

אורי סירקיס. יח"צ,
אורי סירקיס/יח"צ
seperator

ביקור מדליק

מיכאל גורדון, יצחק קשת ואורן פביאן. יח"צ,
מיכאל גורדון, יצחק קשת ואורן פביאן/יח"צ

השבוע נחנכה תחנת הדלק הראשונה בחריש, בצמוד לקניון More בכניסה לעיר. ראש עיריית חריש יצחק קשת זכה להיות המתדלק הראשון בתחנת הדלק של דור אלון. הוא הודה לקבוצת הנדל"ן More ולעומדים בראשה, חנן מור, יו"ר הקבוצה ואבי מאור המנכ"ל. תחנת הדלק תפעל במתכונת של 24/7 וחנות הנוחות אלונית תפתח במהלך שבוע הבא. מיכאל גורדוןף מנהל רשת האלוניות של דור אלון אורן פביאן, סמנכ"ל הנכסים המניבים בקבוצת more אורן פביאן קפצו לבקר ולברך.

seperator

מעלה בזום

אמנון נויבך, מומו מהדב, משתתפי הזום. עומר מסינגר,
אמנון נויבך, מומו מהדב, משתתפי הזום/עומר מסינגר

מנכ"לי המשק הבכירים התכנסו אתמול בבוקר למפגש זום רב משתתפים שהוקרן על המסך הגדול בלובי הבורסה לניירות ערך בתל-אביב, לרגל פתיחת המסחר להשקת מדד מעלה 2020 של ארגון מעלה לאחריות תאגידית-מדד המשמש מ-2005 הסמן הימני של האחריות התאגידית עבור החברות הגדולות במשק.

סה"כ מדורגות השנה 153 חברות, כשבין החברות החדשות בדירוג מעלה Advanced: בנק מזרחי טפחות בדירוג פלטינה +, אסותא מרכזים רפואיים בדירוג פלטינה, טמבור בדירוג פלטינה, נתיבי איילון בדירוג פלטינה, צים בדירוג פלטינה, בינת תקשורת מחשבים בדירוג זהב, לוריאל ישראל בדירוג זהב, פריץ בדירוג זהב, אנרג'יאן בדירוג זהב ושח"מ מקורות ביצוע בדירוג זהב.

בין החברות החדשות בדירוג מעלה Basic: טחינה אל ארז, דפוס בארי, פירסט עוז אבטחה, קניאל תעשיות, אורגון תעשיות וקרבצ'יק טכנולוגיות.

אמנון נויבך, יו"ר דירקטוריון הבורסה לני"ע אמר שהוא שמח לפתוח את יום המסחר הווירטואלי הראשון בבורסה, בהתאם לרוח תקופת הקורונה; מומו מהרב, מנכ"ל ארגון מעלה; גיורא בר דעה, מנכ"ל שטראוס; מיכל דן הראל, מנכ"לית מנפאוור; איתמר בן מאיר, מנכ"ל נתיבי איילון; איציק אברכהן- מנכ"ל שופרסל; יוסי אופק- מנכ"ל טבע ישראל; פרופ' שוקי שמר, יו"ר אסותא; ג'וליה זאהר, מנכ"לית טחינה אל ארז; מיקי אדיב, יו"ר מעלה ומנכ"ל G1 ; ג'ם טריק יוקסל מנכ"ל יוניליוור ישראל; רביב צולר, מנכ"ל ICL; משה וידמן, יו"ר בנק מזרחי טפחות; אלי גליקמן, מנכ"ל צים; גבי מיודובניק, מנכ"ל נטפים; אלי כהן, מנכ"ל תרמו קיר ואשר גרינבאום היו"ר; רן עוז, מנכ"ל מגדל; יוסי אופק ,מנכ"ל טבע ישראל; אורית בינבנשיתי, מנכ"לית תגבור; ערן חימוביץ מנכ"ל תש"ן-תשתיות נפט ואנרגיה בע"מ; יאיר המבורגר, הראל ביטוח ופיננסים; ראובן קפלן מנכ"ל פסגות; איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר; רונית אטד מנכ"לית מיקרוסופט ישראל; רונית רונן-קרפול, משנה למנכ"ל ווסטרן דיגיטל; אבי דנציגר, מנכ"ל רוש; אורנה קליינמן, מנכ"לית SAP; ניסים פרץ, מנכ"ל נתיבי ישראל; נמרוד שפר, מנכ"ל תעשייה אווירית; אבירם להב, מנכ"ל אדמה פתרונות לחקלאות; שיקו זאנה, מנכ"ל נמל אשדוד; שאול קליקסברג, מנכ"ל עמידר; שאול צמח, מנכ"ל אנרג'יאן ישראל; איליה ריגס, קבוצת אנרגיאן;, אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל; ערן חימוביץ, מנכ"ל תש"ן; יורם אייל מנכ"ל פריץ.

seperator

הדניס שאכל ברמונדי

מורדי ללוש, דניס רוסקוב, ויטלי צרנובלסקי. איציק בירן,
מורדי ללוש, דניס רוסקוב, ויטלי צרנובלסקי/איציק בירן

ויטלי צ'רנובלסקי יו"ר חברת אקווטק פישריז ומורדי ללוש המנכ"ל, קפצו לבקר את דניס רוסקוב, שהצטלם לקמפיין הומוריסטי לחברת אקוואטק פישריז המגדלת ומשווקת את מותג הדגים ברמונדי ישראלי. הפואנטה בפרסומת היא עיוות שמו של דניס בעברית אותו יש להגות במלעיל ולא במלרע, בניגוד לשמו של הדג. בתום הצילומים נהנו מארוחה מזינה על טהרת דגי ברמונדי ישראלי, מה שיעזור לדניס שמתאמן בימים אלה לקראת "נינג'ה ישראל VIP" ומוותר על פחמימות מיותרות.

seperator

טוסו להזמין אוכל

אמיר שוצמן, אורי אוברוצקי. יח"צ,
אמיר שוצמן, אורי אוברוצקי/יח"צ

אם אתם מתגעגעים לאוכל בטיסה כבר לא צריך להמתין ליום בו תטוסו, לראשונה בישראל אפשר לאכול בבית ממש כמו בטיסה. אמיר שוצמן, מנכ"ל חברת תממ - המטבח הכשר הגדול בעולם המכינה מידי שנה מיליוני ארוחות לשוק התעופה ולשוק המוסדי, החליט שחייבים לחשוב מחוץ לקופסה על-מנת להחזיר יותר עובדים למעגל העבודה במפעל, בשיתוף פעולה עם הפרסומאי אורי אוברוצקי, בעל משרד GOOOD יצרו קמפיין ראשון מסוגו המעודד הזמנת אוכל של מטוסים תחת המסר "אז למה אתם מחכים, טוסו להזמין" יש בקר, עוף ומגוון רחב של מנות, כשלרגל ההשקה 5 מנת נמכרות ב-50 ₪ .

חברת תממ פועלת למעלה מ- 70 שנה ומציעה שירותי קייטרינג לאירועים, ארוחות וכיבוד למגזר הפרטי ולמגזר העסקי.

seperator

יופי של זמרת

לירז צ'רכי ורונית שגב. אמיר יהל,
לירז צ'רכי ורונית שגב/אמיר יהל

כוכבת סדרת הטלוויזיה טהרן, לירז צ'רכי, נבחרה לככב בקמפיין לחברת הקוסמטיקה המדעית ביופור, לרגל השקת סרום פרו ליפט-תכשיר אנטי אייג'ינג להצערת העור, המסייע בשיקום נזקי הקיץ. הקמפיין יעלה בהשקעה של 1.5 מיליון שקל, ע"י משרד הפרסום זרמון.

רונית שגב, מדענית, חוקרת עור ובעלת חברת הקוסמטיקה המדעית ביופור אמרה כי בתקופה לא פשוטה זו, ביופור החליטה להמשיך ולפרסם במטרה לעודד ולהרים את תחום הקוסמטיקה המקצועית בישראל שספג חבטה קשה בתקופת הקורונה. בגל הראשון השיקו ביופור אבחון עור אונליין שאיפשר לקוסמטיקאיות לעבוד גם כשמכוני הקוסמטיקה נסגרו, שרות שנחל הצלחה וממשיך להתקיים.

שגב הבטיחה כי אם יתאפשר, בסוף השנה יתקיים אירוע ענק ל-2,000 קוסמטיקאיות מרחבי הארץ, במסגרתו צ'רכי תככב עם האלבום החדש שלה. צ'רכי חתמה בימים אלה עם חברת "ליטרבליט" על שני אלבומים של מוזיקת בשפה הפרסית, כאשר בספטמבר ייצא סינגל ובנובמבר אלבום שכולו שיתוף פעולה עם זמרת איראנית מאיראן ואומנים מרחבי העולם.

seperator

מעוררים השראה בזום

גידי רף ואדם מירלס. יח"צ,
גידי רף ואדם מירלס/יח"צ

אוניברסיטת תל-אביב וארגון הבוגרים לא שוברים מסורת וממשיכים במפגשים מעוררי השראה, כוכב הזום הפעם היה התסריטאי והבמאי גידי רף, זוכה פרס האמי ובוגר בית הספר על-שם סטיב טיש ללימודי קולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת תל-אביב, ששמו הולך לפניו בתעשיית הקולנוע העולמית. רף יוצר "חטופים", "אלי"-סיפור חייו של המרגל אלי כהן ו"הרודן" ומפיק הסדרה האמריקנית Homeland.

התסריטאי אדם מירלס, מייסד חברת 141 Entertainment הנחה את הזום, עמוס אלעד, סגן הנשיא לקשרי חוץ פיתוח משאבים וענייני בוגרים הזכיר את פועלה של האוניברסיטה בעת הזו, ורף דיבר על אתגרי התעשייה בימי קורונה, על המקורות מהם שואב את יצירותיו.

seperator

יופי של ביקור

להבית אקרמן ודנית לבנת. אסף לוי,
להבית אקרמן ודנית לבנת/אסף לוי

דנית ליבנת, בוגרת הראליטי 'חתונה ממבט ראשון', הגיעה לקליניקה של ד"ר להבית אקרמן בהרצליה פיתוח, לסדרת טיפולי יופי. היא סיפרה שהיא ממנפת את כוחה ברשתות החברתיות והתחילה מיזם שידוכים בין קהל העוקבים הפרטי שלה באינסטגרם, ועובדת במתכונת 'קפסולה', ומגיעה לסירוגין למשרד עורכי הדין בו היא עובדת, עם קבוצה קטנה של אנשים, ובשאר הימים היא עובדת מהבית".

seperator

בקטנה

+ במתחם התחנה הראשונה בירושלים יקיימו בקיץ הקרוב את תערוכת לאונרדו דה וינצ'י 500 - הסטארטאפיסט הראשון. התערוכה בה הושקעו מאות אלפי שקלים בשיתוף פעולה עם המפיק יניב כהן, מתקיימת לרגל 500 שנים למותו של האמן והיא תיערך עד חודש אוקטובר.

בעבודה מאומצת של האומן ג'קה וינוגרד, ובהובלתם של הנהלת מתחם התחנה הראשונה, אוהל הילדים הוסב להיות מרחב אלגנטי מאוורר ומזמין, שיכיל על פי הצפי 100 איש בשעה, בכפוף להנחיות התו הסגול.

בתערוכה יחכו לכם עשרות מכונות ענק שנבנו בהשראת תוכניותיו ושרטוטיו של דה וינצ'י, לצד טכנולוגיות חדשות היוצרות חוויית ביקור מרתקת ומהפנטת. ציורים, שרטוטים, רישומי ענק, דגמים פיזיים נעים, הולוגרמות, הקרנות והפעלות - כל זאת באווירה מרתקת ואינטראקטיבית המתאימה לכל המשפחה - מבוגרים וצעירים כאחד.

+ בנק הפועלים השיק קמפיין לאפליקציית פועלים OPEN המאפשרת לצעירים לפתוח חשבון בנק מכל מקום בתהליך דיגיטלי מלא בתוך כ-7 דקות, מבלי להגיע לסניף, ומבלי לחתום על מסמכים. במסגרת הקמפיין החדש ב-TIK TOK הושק לראשונה אתגר קיץ ייעודי בכיכובו של סטפן לגר לצד נבחרת גדולה של טיקטורים מובילים. שני פלח-אלזם, מנהלת שיווק צעירים בבנק הפועלים אמרה כי תקופת הקורונה וכללי הריחוק החברתי חידדו את הצורך של הלקוחות הצעירים לפתוח חשבון מבלי להגיע לסניף וכי הם זיהו חיבור טבעי בין המהירות והקלות של פתיחת חשבון באפליקציה ובין המהירות והנגישות של פלטפורמת הטיק טוק, כך שבני הנוער יוכלו להיכנס לעולם הבנקאות בצורה דיגיטלית ופשוטה, כפי שהם מכירים משאר תחומי החיים.

+ חברת Lime וארגון לתת חברו לשת"פ במסגרתו כל רוכב יכול להירשם לתוכנית גיבורי Lime, ולעגל את סכום נסיעתו לשקל הקרוב ולתרום לארגון לתת. משבר הקורונה החריף והעמיק את מצוקת משפחות רבות, ולפי ההערכות של הלמ"ס, כמעט מחצית מהאוכלוסייה נפגעה כלכלית, כאשר כל ישראלי חמישי נמצא מחוץ למעגל התעסוקה. ניתן להירשם לתכנית "גיבורי Lime" על-ידי לחיצה על כפתור "תחילת תרומה" דרך התפריט הראשי באפליקציה, ולאחר מכן, בכל רכיבה יעוגל סכום התשלום בצורה אוטומטית כלפי מעלה לשקל הקרוב וסכום העיגול יועבר לארגון לתת. יניב גודר, מנכ"ל Lime במזה"ת אמר כי החברה הישראלית שרויה כיום במשבר כלכלי כמותו לא ידענו שנים רבות ועלינו להירתם יחד לסיוע לאלו שצריכים אותנו וסיפר כי יחד עם ארגון לתת הובילו מבצע איסוף תרומות משמעותי בחג הפסח האחרון וכעת גאים להשיק את תוכנית גיבורי Lime דרכה יוכלו מאות אלפי חברות וחברי קהילת רוכבי Lime בישראל, לתרום בקלות.

+ שר התשתיות והאנרגיה יובל שטייניץ, ביקר במחצבה בגבעת תום ותומר הנמצאת בתהליכי שיקום ביחד עם ד"ר מטי צרפתי-הרכבי, ראש המועצה האזורית יואב, ומיכאל חרל"פ מנהל הקרן לשיקום מחצבות, ובני משפחת קידר שהקימו את אתר ההנצחה לזכר בנם תומר קידר וחברו הטוב תם כיתאין שנספו באסון המסוקים בשנת 1997. הקרן לשיקום מחצבות ומועצה אזורית יואב בשיתוף פעולה עם משפחת קידר, יזמו תכנית לשיקום אתר המחצבה הכולל את אזור ההנצחה לזכר חללי אסון המסוקים, ושטחים נוספים במחצבה הנטושה, והסדרת ייעודה כגן ציבורי פתוח בעלות של כ-3 מיליון שקלים, העבודות באתר צפויות להסתיים בעוד כחודשיים.

+התאגדות מהנדסי חשמל אלקטרוניקה, ואנרגיה בשיתוף חברת ABB ישראל, קיימו דיון בזום בנושא הטכנולוגיות שמניעות את החדשנות בתעשייה בהשתתפות מעל ל-100 נציגי מפעלים וחברות גדולות בתעשייה. מהנדסים בכירים של חברת ABB הציגו טכנולוגיות חדשניות ופיתוחים מתקדמים בעידן המהפכה התעשייתית הרביעית, חדשנות בתעשייה ובתחבורה, כיצד יראו מפעלי העתיד ועוד. לצד המנכ"לים והמהנדסים הבכירים ניתנה הזדמנות גם לדור העתיד של המהנדסים להשתתף .

במשתתפים: רונן אהרון, מנכ"ל ABB ישראל; אמיל קויפמן, נשיא התאגדות מהנדסי חשמל, אלקטרוניקה ואנרגיה בישראל; ד"ר מריו ברמן; רפאל אורן, מנהל מחלקת מכשור, בקרה ורובוטיקה; מאיר שי, מנהל מחלקת מבנים חכמים; שרון כביר, מנהל שירות בקבוצת כהנא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully