וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפריקים של ליגת האלופות עוד ייצא משהו טוב מעידן הקורונה

22.7.2020 / 10:16

העונה הנוכחית של ליגת האלופות תיזכר כהיסטורית. מיד עם התחדשות המפעל יהפכו פריטי האיסוף של הכוכבים וקבוצות העונה לפריטי אספנים, שחלקם כבר עלה בשוק השחור למאות דולרים

מגיפת הקורונה הפכה את עונת הספורט למוזרה. הליגות חזרו בטפטופים, ובתחילת אוגוסט, לאחר סיומן, תתחדש גם ליגת האלופות, שהופסקה באמצע מרץ. גמר המפעל, שהכרטיסים אליו, בימים כתיקונם, אוזלים תוך ימים ספורים, צפוי להתקיים רק ב-23/8, לא ברור אם זה יקרה בנוכחות קהל.

תופעת האספנות אינה חדשה והיא מוכרת מאוד מארה"ב, אנגליה ואיטליה. ב-1909 איש לא חשב שמחירו של קלף בייסבול אחד, שחולק בחינם בתוך חפיסות סיגריות, יעלה 2.35 מיליון דולר כעבור קצת פחות מ-100 שנה, ואף אחד לא האמין שתעשיית הקלפים תגלגל בארה"ב כ-7 מיליארד דולר בשנה. העונה הנוכחית של ליגת האלופות תיחשב לנדירה, ולכן מיד עם התחדשות המשחקים יהפכו פריטי האיסוף - קלפים, אלבומים וכל מה שהכוכבים והקבוצות של העונה הזו חתומים עליו, לפרטי אספנים ולזיכרון בלעדי. לפי דיווחים, ישנם פריטים, בהם קלפים ופרטי אספנות מיוחדים, שערכם כבר עלה בשוק השחור למאות דולרים.

קלפי ליגת האלופות. יחצ,
מוצרים שעשויים להיות שווים הרבה יותר/יחצ

על רקע המצב, חברת פלפוט, הזכיינית הבלעדית של קלפי ליגת האלופות בישראל, איתרה ותגברה את האתר והחנויות באוספים ובמוצרים שערכם עשוי לתפוח בזמן הקרוב. אוסף חדש שיוצא לראשונה הוא 'אוסף הכוכבים'- 'MATCH ATTAX 101' , הכולל את 101 כוכבי הכדורגל הטובים ביותר של השנה, לצד המהלכים והביצועים המצטיינים והזכורים ביותר מתוך ליגת האלופות וגביע אופ"א, כפי שנבחר על ידי פאנל שופטים מומחים בינלאומי. פריט אחר הוא קולקציית איסוף בסדרת MATCH ATTAX, הכוללת את כל הכוכבים האהובים והמובילים. זהו משחק הקלפים הרשמי היחיד של ליגת האלופות, והוא כולל כ-400 קלפים קשיחים ומהודרים המציגים את קבוצות הכדורגל שהצליחו להעפיל לטורניר היוקרתי. יתר על כן, באוסף הנוכחי ישנם גם קלפי הקריסטל, שמבוקשים על ידי אספנים בשל עמידותם.

פלפוט מייצגת בארץ בלעדית את החברה הבינלאומית TOPPS, המתמחה במוצרי איסוף, מדבקות, אלבומים הנמכרים ב-82 מדינות בעולם, ומחזיקה את הזיכיון של אופ"א בתחום זה. מלבד אוסף 'MATCH ATTAX 101' פלפוט משווקת גם את קלפי האיסוף בסדרת MATCH ATTAX.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully