וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לא ישבו על זה קודם? אסלה חכמה שואבת ריחות וזיהומים

22.7.2020 / 13:32

Invent הישראלית פיתחה אסלה חכמה, שכוללת מנוע השואב ריחות וזיהומים. הריחות הלא נעימים שיוצאים מהאסלה הם למעשה חיידקים שנדבקים למשטחים, כשהפיתרון של Invent הופך את חלל השירותים לנקי יותר

האסלה החכמה של Invent שמפנה ריחות וחיידקים/יח״צ

בזמן התפשטות נגיף הקורונה והניסיון להגביר את ההיגיינה האישית, חברת Invent הישראלית פיתחה אסלה חכמה עם טכנולוגיה ששואבת ריחות וזיהומים. מדובר בפטנט כחול - לבן שכולל טכנולוגיה מהפכנית המפנה ריחות באופן מוחלט. המוצר הוא פרי פיתוח ישראלי שארך 7 שנים ומאחוריו עומד הממציא יחזקאל שחר, שמונה 25 שנים של ניסיון בתחום טכנולוגיות למניעת ריחות בחללים סגורים.

אסלה invent. יח״צ,
פיתוח ישראלי יעלים את הריח והחיידקים מהאסלה/יח״צ

האסלה החכמה של invent עובדת בצורה שקטה ואוטומטית, ללא מגע יד אדם. בנוסף, תאורת הלד בתחתית גוף האסלה משמשת גם להתמצאות בלילה ואף משמשת כחיווי למצב ההפעלה: תאורה כחולה היא סמן למצב אוטומטי ובו המערכת עובדת עצמאית לפי חיישני תנועה, תאורה ירוקה המסמנת מצב ובו המערכת עובדת באופן רצוף ומתאימה במיוחד לשומרי שבת. שלט אלחוטי יאפשר לעבור בין מצבי הפעלה- כבוי, אוטומטי ופעולה רצופה וכן לבחור את עוצמת השאיבה של האסלה.

מעבר לחדשנות הטכנולוגית פורצת הדרך, האסלה החכמה של Invent מביאה עמה גם חדשנות פונקציונלית ועיצוב קלאסי ומרשים עם קווים נקיים, חלקים, ועגולים המשווים לה מראה נקי ויוקרתי. מושב האסלה המעוצב מצויד במנגנון הידראולי נסתר שמבטיח טריקה שקטה. בנוסף, טכנולוגיית ה"רימלס" הייחודית תבטיח שטיפת היקפית יסודית בכל התזת מיכל, ואילו 4 שכבות של ציפוי אנטי בקטריאלי יסייעו במניעת הצטברות שאריות לכלוך, חיידקים, וזיהומים שונים על גבי המשטח הפנימי של האסלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אסלה חכמה של invent. יח״צ,
האסלה של Invent: תעלים את הריחות והחיידקים/יח״צ

הריחות הלא נעימים שיוצאים מהאסלה הם למעשה חיידקים שנדבקים למשטחים ואם מדובר בחדר שירותים שנמצא גם בתוך המקלחת, הרי שהחיידקים נדבקים לחפצים רגישים כמו מברשת שיניים, מברשת שיער ועוד. המנגנון החדש של Invent מבטיח שהריחות והחיידקים יפונו אל תוך מערכת הבריאות, וכך ישמור על הסביבה מפני החיידקים וגם יעלים את הריח.

הטכנולוגיה של invent פועלת ביעילות מוחלטת ובשקט מוחלט שואבת את הריחות וזיהומים מתוך האסלה ומזרימה אותם ישירות למערכת הביוב. הריחות בכלל לא עוזבים את האסלה ונמנע מהם מלהתפשט לחלל חדר השירותים. מאחורי המיזם עומדים יחזקאל שחר שפיתח את הטכנולוגיה ותומר שחר מנכ"ל החברה. החברה גייסה עד כה 2 מיליון דולרים ממשקיעים פרטיים, והמוצר זמין לרכישה באתר החברה ובקרוב תהיה זמינה באחת הרשתות הידועות בארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • אסלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully