וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחתנים? לעיריית גבעתיים יש פיתרון מושלם עבורכם

22.7.2020 / 15:38

העיריה תאפשר לזוגות תושבי העיר להתחתן ברחבת מצפה הכוכבים המשקיפה על גוש דן, ואפילו תספק תאורה, הגברה, תקליטן, שולחנות וכיסאות: "נחשוב על דרכים לסייע לתושבי העיר"

בווידאו: מחאת עצמאיים ושכירים מתחום המסעדנות אולמות אירועים, תיירות ותרבות בחיפה/צילום: שלומי גבאי

חוסר הוודאות בימים אלה גדול במיוחד עבור ציבור המתחתנים. זוגות רבים סבלו בחודשים האחרונים מביטולים ומשינויים מעיקים בתכניות. נכון להיום אולמות וגני האירועים, עליהם מצביע משרד הבריאות כמוקד בעל סיכון הדבקה גבוה, סגורים.

הפיתרון היצירתי מגיע מעיריית גבעתיים. ברוח הימים הללו, העיריה מזמינה זוגות צעירים (וגם מבוגרים יותר), תושבי העיר, לקיים את החתונה ברחבת מצפה הכוכבים העירוני. רחבת מצפה הכוכבים העירונית חולשת על אחד מהנופים היפים ביותר בארץ ובגוש דן בפרט. הנוף שנשקף בשקיעה מהרחבה הממוקמת בגן העלייה השנייה יכול להוות תפאורה מושלמת לכל זוג אוהב ובוודאי לזוג שמתחתן.

גן העלייה גבעתיים. עיריית גבעתיים,
ירוק עם נוף מרהיב. גן העלייה/עיריית גבעתיים

הפאנץ' הוא שמעבר למיקום הרומנטי והיפהפה, נוכח המצב הכלכלי המאתגר העירייה תספק לזוגות הנישאים ללא עלות גם את כל המעטפת, כולל תאורה, הגברה, תקליטן, כיסאות ושולחנות. לזוגות יישאר להביא כיבוד ותוספות וכמובן גם כוס לשבירה.

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק אמר: "לאור משבר הקורונה והמצב הקשה בו שרויים כולנו והתכניות המתבטלות חדשות לבקרים, החלטנו לפתוח ביוזמה לזוגות תושבי גבעתיים אשר רוצים להתחתן ואינם יכולים לעשות זאת בימים אלו. אנו נמשיך לחשוב על כל דרך יצירתית לסייע לתושבי העיר בשלל יוזמות ופרויקטים, ומקווים שיחד נעבור את התקופה המאתגרת הזו בבריאות ובשלום, מבלי להיאלץ לדחות שמחות משפחתיות. יש לציין כי האירועים יתקיימו תחת מגבלות התו הסגול ולפי כל וההנחיות הנכונות לאותו יום כולל מספר המוזמנים, ריחוק חברתי ועוד".

  • עוד באותו נושא:
  • גבעתיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully