וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות דו"ח טוב: מיקרוסופט יורדת לאחר המסחר

22.7.2020 / 23:17

החברה היכתה את התחזיות על אף שהיכתה את התחזיות עם מחזור של 38 מיליארד דולר לעומת צפי ל-36.5 מיליארד. דוח מפתיע לטסלה, שמזנקת ב-6 אחוזים לאחר המסחר

זמן דוחות הטכנולוגיה. לאחר נטפליקס בשבוע שעבר, הערב (רביעי) דיווחה מיקרוסופט על תוצאות הרבעון השני - ואין ספק שהרבה אנשים שם מחייכים. גם טסלה דיווחה על תוצאותיה, ואילון מאסק יצא, כמו תמיד, מנצח.

סאטיה נאדלה, מנכ"ל חברת מייקרוסופט בביקור בישראל. פברואר 2016. רויטרס
אנחת רווחה? מנכ"ל מיקרוסופט סאטיה נדאלה/רויטרס

מיקרוסופט דיווחה על צמיחה של 13 אחוז, למרות נגיף הקורונה. החברה ניפצה את תחזית הרווח למניה, שעמדה על 1.34 דולר, כשהרווח בפועל עמד על 1.46 דולר. המחזור עמד על 38 מיליארד דולר לעומת צפי ל-36.5 מיליארד. פעילות אז'ור, פלטפורמת הענן שמתחרה ב-AWS ובגוגל קלאוד, האטה את צמיחתה כשגדלה ב-47% לעומת 59% ברבעון הקודם. למרות התוצאות המצוינות, ובשל מחירה הגבוה, 211 דולר למניה, מיקרוסופט ירדה ב-3 אחוזים לאחר המסחר, אולם יש היתכנות למעבר לירוק עם פתיחת המסחר ביום ה'.

טסלה של אילון מאסק ממשיכה לצפצף על השורטיסטים. ענקית המכוניות החשמליות שברה אף היא את הצפי עם מחזור של 6 מיליארד דולר מולר צפי ל-5.4 מיליארד ורווח של 50 סנט למניה לעומת הפסד צפוי של 1.06 דולר (!). מניית טסלה ממשיכה לנסוק כפי שעשתה לכל אורך הרבעון, עם עלייה של 6 אחוזים לאחר המסחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully