וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משק צוריאל נכנסת לעסקי הגלידות: תשתף פעולה עם רשת לג'נדה

26.7.2020 / 11:20

טרנד הטבעונות מגיע גם לגלידריות, ורשת הגלידריות לג'נדה תשלב את תחליפי החלב של משק צוריאל: "לאור העלייה בביקוש לגלידות טבעוניות, ניצור חוויית קיץ טבעונית ומהנה"

טרנד הטבעונות וה"חצימחונות", שהוכתר כמנוע הצמיחה של עולם תחליפי החלב, מגיע גם לגלידריות. שיתוף פעולה ראשון מסוגו נרקם בימים אלו בין רשת גלידריות הפרימיום הארצית לג'נדה לבין תחליפי החלב של משק צוריאל, שפותחו בשיתוף VALSOIA, מותג תחליפי החלב והגלידות הטבעוניות מספר 1 באיטליה. השניים יציעו גלידות ג'לטו איטלקיות אמיתיות, שפותחו בהשראת ארץ המקור, ועל בסיס חומר הגלם האיטלקי המקורי.

קטגוריית הגלידות טבעוניות, שהוצעו לצרכנים עד כה, התבססו בעיקר על סורבה או גלידות פרווה ע"ב שומן צמחי. עתה עם התפתחות קטגוריית תחליפי החלב, והגעתו של מותג VALSOIA לישראל באמצעות משק צוריאל, מתרחבת קטגוריית הגלידות הטבעוניות לעולם של תחליפי החלב.

במסגרת שיתוף הפעולה בין רשת לג'נדה לבין תחליפי החלב של משק צוריאל, תייצר לג'נדה סדרה של גלידות טבעוניות, בטעמים שונים, על בסיס הסויה של משק צוריאל שפותח בשיתוף VALSOIA האיטלקית. בין הטעמים שתציע הרשת במסגרת שיתוף הפעולה: פיסטוק מלוח, קוואלה רושה, שוקולד אגוזים, לוטוס, פטל שוקולד. כמו כן, טעמים חדשים לחלוטין דוגמת וניל טהיטי, בננה, קרם ברולה ובואנו.

גלידה לג'נדה. מאור מויאל, אתר רשמי
טבעונות איכותית ביותר. גלידריה לג'נדה/אתר רשמי, מאור מויאל

רשת הגלידריות האיטלקית לג'נדה הוקמה בשנת 2007 על ידי דוד מינה ואורי פינקלשטיין, חברי ילדות מנהריה, שהקימו את הסניף הראשון של הרשת בקסטרא חיפה. נכון להיום, הרשת מונה כ- 20 סניפים ברחבי הארץ, ונחשבת לאחת משלוש רשתות הגלידה הגדולות בישראל. על פי מחקר של דן אנד ברדסטריט אשר פורסם ביולי אשתקד (2019) שוק הגלידריות העצמאיות המגלגל כ-500 מיליון שקל בשנה, מפעילות של 400 סניפים כאשר 50% מהן ברשתות.

ייחודה של לג'נדה הוא בשימוש בחומרי גלם איטלקיים מתוך אמונה שהקפדה על חומרי גלם איכותיים מארץ המקור, מתורגמים לגלידה באיכות גבוהה המאפשרת חוויית ג'לטו אמיתית- מכאן החיבור עם משק צוריאל ומותג VALSIOA. כלל, הרשת חרטה על דגלה להוביל את החדשנות בענף הגלידה, ולחפש פתרונות וחומרי גלם יצירתיים כל העת.

לדברי דוד מינה, מבעלי רשת הגלידריות לג'נדה: "לאור העלייה הגדולה בביקוש לגלידות טבעוניות, החלטנו כי גם הגלידות הטבעוניות שלנו שבהן נעשה שימוש בתחליף חלב, חייבות לכלול את חומר הגלם האיכותי ביותר מארץ המקור, איטליה. לשם כך יצרנו שיתוף פעולה עם מותג משק צוריאל שמשווק את תחליפי החלב שלו שפותחו ומיוצרים באיטליה ע"י המותג האיטלקי VALSOIA, מוביל שוק תחליפי החלב ובפרט מספר 1 באיטליה לגלידות, ויצרנו ביחד איתם חווית קיץ טבעונית, טעימה, מהנה ו"הכי איטלקית שיש".

בשנת 2019 נכנסה מחלבת "משק צוריאל" לראשונה לשוק תחליפי החלב עת השיקה סדרת משקאות סויה ושקדים, שפותחה בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל בין מחלקות הפיתוח של משק צוריאל ו- VALSOIA, המותג המוביל באיטליה לתחליפים מן הצומח. הסדרה פותחה בהתאמה לטעמו של הצרכן הישראלי ושימושיו, ומועשרת בסידן, בוויטמינים, אינה מכילה כולסטרול, לקטוז ורכיבים מן החי. עתה מחזקת משק צוריאל את אחיזתה בקטגוריה באמצעות שיתוף פעולה ראשון זה עם רשת לג'נדה.

על פי סטורנקסט, בשנת 2018 מכירות שוק תחליפי החלב נאמדו בכ- 273 מיליון שקל (כ-3.3% ממכירות שוק החלב בישראל). כמו כן, ב-7 השנים האחרונות נרשמה צמיחה דו ספרתית בכל שנה ובסך הכל השוק יותר משילש את גודלו בשנים אלו. הערכות מצביעות על כך שהשוק ימשיך לצמוח באופן מואץ בשנים הקרובות.

קטגוריית משקאות תחליפי חלב תופסת נתח משמעותי של כ- 68% מסך שוק תחליפי החלב ומגלגלת 185 מיליון שקלים בשנה עם מכירות של כ-15.5 מיליוני ליטר. על פי סטורנקסט בשנת 2018 צמחה הקטגוריה בכ- 17.5% (כספית), כאשר הקטגוריה נחלקת למשקאות סויה ותחליפים נוספים (שקדים, אורז וכד').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully