וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: ההתרחבות של רשת המזון הייחודית

רונית מטיאס

26.7.2020 / 12:47

וגם: חברת המיצים מתרחבת, צונחים למען הילדים, מלונות דן מארחים קולינריה ותרומה למערך האמבולנסים של זק"א

כצמן לא עוצר

חיים כצמן ויוסי משיח. אפי יוספי,
חיים כצמן ויוסי משיח/אפי יוספי

חיים כצמן, מייסד ובעל השליטה בקבוצת גזית גלוב, השיק סניף של רשת הסופרים "סטופמרקט". בנכס החדש שהצטרף למתחם G-CITY בראשון לציון. רשת סטופמרקט הוקמה לפני 20 שנה ופועלת גם בשבתות, מה שמייחד אותה משאר רשתות המזון.

הסניף החדש שנפתח בהשקעה של יותר מ-20 מיליון שקל, משתרע על-פני 4,500 מ"ר שיכילו יותר מ-40 אלף מוצרי מזון, בהם יותר מ-300 סוגי גבינות ו-1,800 סוגי יינות מהארץ ומהעולם.

במשיקים: יוסי משיח, בעל רשת סטופ מרקט; ירון אשל, מנכ"ל קבוצת גזית גלוב; אורן הוד, משנה למנכ"ל קבוצת גזית גלוב; מיה גבאי, סמנכ"לית שיווק ונכסים גזית ישראל.

seperator

השתלטות עסיסית

ענת לוי,ליאור יניב , נתנאל טאבור, אפי דיין, שחר מרקוביץ, עידו יניב ואלי לוי. יח"צ,
ענת לוי,ליאור יניב , נתנאל טאבור, אפי דיין, שחר מרקוביץ, עידו יניב ואלי לוי/יח"צ

חברת המיצים הטבעיים 'פריניב' מתרחבת ורוכשת ב כ-2 מיליון שקל את השליטה בחברת 'קשת מיצים' המתמחה בייצור מיצים טבעיים בשיטות סחיטה מסורתיות, המחזיקה בנתח שוק של 30% מהמיצים הטבעיים בישראל ומחזור המכירות השנתי של החברה נאמד בכ-100 מיליון שקל בשנה.

עידו יניב, מנכ"ל 'פרי ניב', אמר כי רכישת קשת היא מהלך אסטרטגי של החברה וחיבור טבעי. מיץ התפוחים שמייצרים במושב קשת הוא הטעים בעולם, בעקבות הרכישה הצרכן הישראלי יוכל ליהנות ממיץ איכותי בכל הארץ, הן בשוק המוסדי והן בשוק הקמעונאי.

היו והתרגשו: עידו יניב, מנכ"ל פרי ניב, ליאור יניב מנהל המפעל; אפי דיין, סמנכ"ל השיווק; שחר מרקוביץ, מנכ"ל קשת; אלי לוי יו"ר דירקטוריון קשת, ענת לוי נתנאל טאבור, חברי דירקטוריון קשת.

seperator

השמיים הם הגבול

מרק שרמן, מורית בארי ונעמי גפן. יח"צ,
מרק שרמן, מורית בארי ונעמי גפן/יח"צ

בצל משבר הקורונה ובמגבלות השמירה על ריחוק חברתי, בית החולים השיקומי אלי"ן לילדים ונוער שבירושלים ומחלקת פרויקטים מיוחדים, ממשיכים להוביל פרויקטים חווייתיים לגיוס כספים, עבור הילדים המאושפזים בבית החולים. בסוף השבוע ערך בית החולים באתר הצניחה "פרדייב" בחוף הבונים, אירוע צניחה חופשית - 'השמיים הם הגבול', במסגרתו צנחו למעלה מ-10 משתתפים שגייסו כל אחד 850$, לטובת ילדי אלי"ן.

דר מורית בארי. יח"צ,
דר מורית בארי/יח"צ

בין המשתתפים שצנחו ממטוס בגובה 11,000 רגל היו ד"ר מורית בארי, מנכ"לית בית החולים אלי"ן, נעמי גפן הסמנכ"לית, ומרק שרמן, יו"ר אגודת הידידים. בארי אמרה כי בית החולים אלי"ן נמצא במשבר קיומי והם עומדים על חשיבות המשך הטיפול שניתן באלי"ן, שבלעדיו אלפי ילדים בשנה יפתחו פערים התפתחותיים שקרוב לוודאי לא יצליחו לגשר.

האירוע התקיים בצל קשיים כלכליים שחווה בית החולים אלי"ן בעקבות האתגרים שהציבה הקורונה, עם פרוץ המגפה בית החולים התארגן מיד ובמאמץ תכנוני לוגיסטי ורפואי מורכב בנה אגף חדש נפרד למטופלים המונשמים בעלות של למעלה מ- 800,000 ₪, לכן זקוק היום יותר מתמיד לכספי התרומות על-מנת שבית החולים יוכל להמשיך ולפעול.

סופשבוע קולינרי

רונן ניסנבאום רועי ענתבי תמיר קוברין יוסי שטרית. סיון פרג,
רונן ניסנבאום רועי ענתבי תמיר קוברין יוסי שטרית/סיון פרג

רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן, השיק את הפרויקט הקולינרי לקיץ של הרשת ואירח במלון המלך דוד ירושלים את השף יוסי שטרית ובדן קיסריה ריזורט את השפית אביבית פריאל-אביחי ממסעדת אוזריה ועידן פיינבורג מ-"פיתה פנדה". במהלך סוף השבוע ניסנבאום ביקר בבתי המלון שאירחו את השפים הגדולים בפרויקט הקולינרי המיוחד בשיתוף אמריקן אקספרס, ואמר כי תרבות האוכל והאירוח במלונות דן תמיד הייתה מובילה בתחומה והרשת שמה את הקולינריה הישראלית בקדמת הבמה כשהשאיפה היא להוביל ולהפתיע עם קולינריה במיטבה.

דניאל פוגל אביבית פריאל אביחי ורונן ניסנבאום בדן קיסריה ריזורט. מלונות דן,
דניאל פוגל אביבית פריאל אביחי ורונן ניסנבאום בדן קיסריה ריזורט/מלונות דן
seperator

לזכר האח

גדי יברקן , יעקב חגואל, אמיר אוחנה, משה אינדיג, יהודה משי זהב. יח"צ,
גדי יברקן , יעקב חגואל, אמיר אוחנה, משה אינדיג, יהודה משי זהב/יח"צ

איש העסקים והפילנטרופ משה אינדיג, בשיתוף תורמים נוספים ביניהם ועד עובדי התעשייה האווירית ברשות יאיר כץ ומוריס וילנר מפלורידה, מבעלי מלון שערי ירושלים, תרמו יחידה ייעודית של 3 אמבולנסים לארגון זק"א. האמבולנסים ימוקמו באילת, שדרות וירושלים, והם מצוידים בציוד רפואי מתקדם כולל ציוד הנשמה לחולי קורונה וחולים במחלות נשימתיות.

האמבולנסים יקראו על שם דב אינדיג הי"ד שנפל במלחמת יום הכיפור ואחיו של משה. שווי התרומה כ- 1.5 מיליון שקל. השקת יחידת אמבולנסים נערכה בירושלים ליד מגדל דוד בשיתוף ראש העיר משה לאון ובלשכת שר לביטחון פנים אמיר אוחנה. באירוע השתתפו גם ראשי ארגון זק"א ברשות יהודה משי זהב.

seperator

עשור לקרנבל

אורי להב ואופיר מורד. יח"צ,
אורי להב ואופיר מורד/יח"צ

רשת החשמל והאלקטרוניקה א.ל.מ חגגה עשור לקרנבל החשמל ולשיתוף הפעולה עם מזרחי טפחות, במסגרתו מציעה הרשת הנחות, הטבות ומבצעים על מגוון מוצרים, כשלקוחות מזרחי טפחות חברי מועדון "הכרטיס" זוכים ב-10% הנחה נוספים. לרגל החגיגה, הגיע אופיר מורד, סמנכ"ל ומנהל החטיבה העסקית במזרחי טפחות לסניף א.ל.מ במגדל צ'מפיון בבני-ברק, וזכה לסיור אישי בחנות עם אורי להב, מנכ"ל רשת א.ל.מ.

seperator

ביקור ממוגן

יולי אדלשטיין אסנת לבציון-קורח. יח"צ,
יולי אדלשטיין אסנת לבציון-קורח/יח"צ

שר הבריאות יולי אדלשטיין וד"ר אסנת לבציון-קורח, מנהלת בית החולים אסף הרופא, התמגנו עם סרבל מגן, מסכה n95, ערדליים, מסכת מגן פלסטיק, כובע, כפפות, ותג עליו מתנוססת תמונתם, וערכו סיור במחלקת הקורונה. אדלשטיין כתב פוסט בו ציין את מסירות צוותי הרפואה של מדינת ישראל, וציין כי זו לו פעם ראשונה בה נכנס בעצמו למחלקה. חוויה לא פשוטה, חום אימים ולחות נוראית בתוך הסרבל, ולו זו הייתה רק שעה. הוא סיפר כי שוחח עם החולים שהיו מלאים בתשבחות לצוות, והם העבירו חשוב לא פחות, נגיף הקורונה הוא לא "שפעת עם יחסי ציבור", הנגיף הארור אכזר ואינו מבדיל בין דת, גזע ומין, תשמרו על עצמכם.

seperator

יופי של השראה

רוני וינדמן ודנה זרמון. יח"צ,
רוני וינדמן ודנה זרמון/יח"צ

רוני וינדמן, מנהלת פיתוח עסקי בפרוקטר אנד גמבל, גייסה את אושיית הרשת דנה זרמון כפרזנטורית למותג הטיפוח המצליח OLAY. כחלק מהטמעתו בישראל, וינדמן אמרה כי מותג OLAY מגייס בכל רחבי העולם נשים מעוררות השראה העונות להגדרה FEARLESS, וכך גם בישראל.

זרמון יצרה מציאות עסקית חדשה כשפתחה את ביה"ס הראשון בישראל לאינסטגרם ויעצה לחברות עסקיות בנושא. הקמפיין כולל סרט פרסומת שיעלה לאוויר ב-15 לאוגוסט, ולא בכדי המותג בוחר לשורותיו נשים שמתכתבות עם שפתו הייחודית, חזקות, מעיזות, מקוריות, פורצות גבולות ונאמנות לעצמן באותה העת.

זרמון מצטרפת לנבחרת נשות ה-FEARLESS של המותג, ביניהן האסטרונאטית ניקול סטוט, דוגמנית הפלאס סייז המובילה דניס בידו והשחקנית וכוכבת האינסטגרם ביזי פיליפס. מותג OLAY האמריקאי שייך לקבוצת פרוקטר אנד גמבל המאמינה בקידום נשים באשר הן, מוצריו מפותחים ומיוצרים במעבדות היוקרה של המותג היפני SKII.

seperator

עוברים דירה

אביב כהן. מורג ביטן,
אביב כהן/מורג ביטן

אביב כהן, מנכ"ל "אושירה" מקבוצת SK GROUP שבבעלות איש העסקים סמי קצב, העביר את מטה ומשרדי ההנהלה של החברה לקומפלקס O-TECH בכפר-סבא שהחברה בונה, שווי העסקה כ-4 מיליון שקל לתקופה של 20 שנה.

פרויקט O-TECH הינו קומפלקס חדש לחברות הייטק, ביוטק וחברות בינלאומיות, משתרע על שטח של כ-100,000 מ"ר, שווי הפרויקט כ-800 מיליון שקל. השכנים של חברת אושירה במתחם הינם חברת סודהסטרים, חברת נובו נורדיסק, חברת ריג'ס וקרן הון הסיכון SIBF.

seperator

מורשת דרוזית

רים דגש , אופיר אקוניס, אימן ספאדי. יח"צ,
רים דגש , אופיר אקוניס, אימן ספאדי/יח"צ

בסוף השבוע התקיימה בפעם הראשונה בהיסטוריה של ישראל ועידת המורשת הדרוזית, וכך המיעוט הדרוזי קיים לראשונה דיון פתוח על הסוגיות שהכי בוערות בעדה. הוועידה עסקה בין היתר בהשפעת קורונה על העדה הדרוזית, סוגיית חוק הלאום, התיישבות ובנייה של הדרוזים, הזהות הדרוזית של הצעירים הדרוזים ועוד.

בוועידה חולק "אות חזון" לשבעה בני העדה הדרוזית בשש קטגוריות שונות על פועלם הרב, אשר הוביל להתפתחותה של מדינת ישראל.

seperator

בקטנה

+ רשת יוחננוף התגייסה להרמת המורל והמוטיבציה של הצוות הרפואי של בית החולים איכילוב, ושלחה משאית פינוקים שכללה בקבוקי שתיה אישיים, חטיפי אנרגיה ומתוקים שהועברו למחלקות השונות שפועלות מסביב לשעון.

+ המחזור הראשון של תוכנית היזמיות שנערך על-ידי עיריית ראשון-לציון בשיתוף ארגון "יזמיות" הסתיים בהשתתפות 20 נשים, תושבות העיר. מטרת התוכנית, שנמשכה 10 שבועות, התקיימה במרכז ראשון סטארט-אפ בעיר, ונועדה להעניק לנשים מכלול כלים להקמת חברת סטארט-אפ ואת התהליכים הכרוכים בבניית מיזם חדש. בין הנושאים שנלמדו: בניית מיזם מרמת המוצר, כיצד לגייס הון ממשקיעים, בניית מצגת מנצחת, היבטים משפטיים, הקמת מערך שיווקי אפקטיבי ועוד. כל השיעורים הועברו על ידי נשים בעלות ניסיון כיזמיות וכן נשים הפועלות כמשקיעות בסטארט-אפים ובכירות בהיי-טק. לתוכנית נרשמו מעל 200 נשים שיש להן רעיון לסטארטאפ ומתוכן נבחרו 20 לתוכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully